Eihän tuollaista kirjausta/muutosta olisi tehty ellei sitä olisi tarkoitus käyttää. Miksi tehtäisiin noin isolta kuulostava lakimuutos jos se ei vaikuttaisi mitenkään keneenkään? Emme ole naiiveja.Koska ihmiset lukevat vain otsikon.
Näyttäisi siltä, että vanhusten ja eläkeläisten ei tarvitse näihinkään talkoisiin juuri osallistua.
Sitten taas kitistään, kuinka heidät on unohdettu ja nuoriso pilaa kaiken, vaikka nykyiset nuoret ja tulevat sukupolvet heidän löyhän elämäntyylin tässä juuri tulevaisuudessa joutuukin korjaamaan ja kuittaamaan.
"Silloin kun minä olin sinun iässä, niin minulla oli oma talo ja vaimo kotona".
"Niin, silloin kun sinä olit minun ikäinen, se sinun asunto maksoi viisi kertaa vähemmän".
Jep! Ja tuosta Orpo mainitsikin. Kuunteliko täällä porukka ollenkaan tuota esitystä!? Tai tuntuu, et kuultiin vaan ne mitä haluttiin jotta päästään taas valittaan.Miksi tuosta palkattomasta sairaslomapäivästä jauhetaan koko ajan? Työehtosopimuksissa on eri kirjaukset ja näillä mennään hyvin monella alalla.
Hallitusohjelma on erinomainen ja tehtyä paperia voi tukea hyvin.
Eläkeläiset äänestävät, nuoret eivät. Siitähän se tulee.Näyttäisi siltä, että vanhusten ja eläkeläisten ei tarvitse näihinkään talkoisiin juuri osallistua.
Sitten taas kitistään, kuinka heidät on unohdettu ja nuoriso pilaa kaiken, vaikka nykyiset nuoret ja tulevat sukupolvet heidän löyhän elämäntyylin tässä juuri tulevaisuudessa joutuukin korjaamaan ja kuittaamaan.
Laura Huhtasaarelta tärkeä nosto hallitusohjelmasta.
Mutta voi, ei tule Laurasta monen pettymykseksi opetusministeriä. Sen sijaan liikenne- ja viestintäministerin vakanssi olisi kiitollinen paikka. Siinä on mahdoton olla epäsuositumpi kuin Anne Berner, häneen voi aina verrata itseään, jos tulee tiukka paikka. Myös Sanna Marin oli siinä pestissä 6.6.2019–10.12.2019, eli toinenkin referenssi löytyy, aina voi lyödä Sannaa.
Onhan se herrajumala kaiken loppu, jos 40e teatterilipusta pitäisikin maksaa 41,5e. Salit tyhjenee varmasti. Kyllä. Oopperassa käyvät nyt eivät kukaan kuitenkaan maksa omia lippujaan. On aivan sama maksaako Mokoman keikka 30 vai 31 euroa. Tuo neljä prosenttia ei tunnu yksilön kukkarossa hiiren kasaa, mutta valtion kassaan se kuitenkin tuo lisää. Mun mielestä hyvin maltillinen korotus tuollainen 4%.Jaahas, alennetaan tuloveroja ja maksatetaan se heikentämällä ostovoimaa ALV kautta - nerokasta politiikkaa, eiku. Oikeesti esim. 4 Prosentin korotus kulttuurialan ALVeihin?!? Lyödään maanrakoon ala joka kärsi erittäin pahasti pandemiasta - mikäs siinä.
Mutta voi, ei tule Laurasta monen pettymykseksi opetusministeriä. Sen sijaan liikenne- ja viestintäministerin vakanssi olisi kiitollinen paikka. Siinä on mahdoton olla epäsuositumpi kuin Anne Berner, häneen voi aina verrata itseään, jos tulee tiukka paikka. Myös Sanna Marin oli siinä pestissä 6.6.2019–10.12.2019, eli toinenkin referenssi löytyy, aina voi lyödä Sannaa.
Tämä on järkevä linjaus!Ukraina on tulevalla hallituskaudella Suomen suurin kehitysyhteistyön kohde ja jatkossa Suomi ei jaa kehitysapua hallinnoille tai toimijoille, jotka tukevat Venäjän hyökkäyssotaa. Erinomainen linjaus uudelta hallitukselta.
Äkkiä niitä laimeempia tulee otettua reippaasti enemmänkin. Suomi on edelleen alkoholikansakunta.Ei mutta todennäköisemmin jää lyömättä kaveria puukolla naamaan tai kirveellä rintaan, kun pysyy miedommissa aineissa.
Totta puhut. Yli puolet kansasta äänesti muita puolueita kuin Kokoomusta tai Perussuomalaisia.Näin voidaan sanoa. Eikä se tullut minään yllätyksenä, että kansa on suurelta osin ihan helvetin tyhmää.
Vaikka monia typeriä perinteitä nyt onneksi puretaan, niin näihin uskonnollisiin kotkotuksiin voisi puuttua seuraavaksi. Kirkolta verotusoikeus pois, jumalanpilkkalait pois, uskonnonopetuksen pois ja tilalle kaikille pakollinen elämänkatsomustieto, kaikki uskonnollinen toiminta pois Puolustusvoimilta jne.Tämä oli kyllä tosi tärkeä juttu. Nyt voin nukkua yöni hyvin kun tiedän suvivirren raikuvan ensi keväänäkin.
G-sus. Kiitos Pori kun annatte suomalaisille näin hienoja poliitikkoja.
Niin se minun "väite" oli alun alkaenkin kysymysmuodossa. Sinällään asiaa voi tietysti tulkita monella tapaa, mutta eipä minun silmään tuo hallitusohjelma näytä lainkaan siltä, että kokoomuksen intressiryhmät joutuisivat joustamaan. Aika lailla maksimimäärä kokoomuksen tavoitteita on tuohon hallitusohjelmaan laitettu.Miksi vaihdat puheenaihetta?
What, eikös väylähankkeista leikattu 250 miljoonaa?Loistavaa, vihdoin oikeistokonservatiivinen hallitus!
Työllisyystoimet erinomaiset ja kirsikkana kakun päällä oikea paikallisen sopimisen edistäminen. Mamu-politiikka terveempään suuntaan, rahaa peruskoulutukseen ja väyliin, kestävyysvajeen leikkaus 6 mrd eurolla.
Nyt vaan tehkää, mitä lupasitte.
Lauran eduksi on sanottava, että hänen miehensä on ihan hyvä lääkäri yhden kerran käynnillä arvioituna. Mitään muuta hyvää en valitettavasti Huhtasaaresta keksi.Tämä oli kyllä tosi tärkeä juttu. Nyt voin nukkua yöni hyvin kun tiedän suvivirren raikuvan ensi keväänäkin.
G-sus. Kiitos Pori kun annatte suomalaisille näin hienoja poliitikkoja.
Käyppä Ukrainassa kysymässä haluavatko papin linjaan vai eivät.kaikki uskonnollinen toiminta pois Puolustusvoimilta jne.
Olen nähnyt videon, jossa ortodoksipappi jakaa ehtoollisen hyökkäykseen lähtevälle joukolle. Kerroppas näppiskovanaama miksei sieltä löydy yhtään ateistia siinä tilanteessa ja ns. viimeinen voitelu kelpaa kaikille?
Tartuit sitten Ylen täkyyn. Viinan ja viinien hintoja nostetaan, joten eiköhän se ole ihan hyvä suuntaus, että suomalaiset joisivat ennemmin kaljaa kuin kossua.
Sen suhteen rima on melko korkealla edellisen hallituksen jäljiltä. Eli melko isosti sais ottaa velkaa että siihen pääsisi.Tässä on ihan ainesta kaikkien aikojen paskimmaksi hallitukseksi.
Siihen en ota kantaa, montako keskenkasvuista idioottia hallitukseen päätyy, mutta Huhtasaari tuskin on siinä joukossa, siis sitä kautta, ettei päädy hallitukseen. Jos olen väärässä, niin voihan helvetin perkele.Ei jumalauta. "Woketus on peruttu." Mitä helvetin keskenkasvuisia idiootteja siellä on hallitukseen menossa...
Lääkkeiden kallistuminen taas on todella paska suuntaus. Joo, raflaavaa ehkä nostaa nämä kaksi toistensa verrokeiksi otsikkoon, mutta onhan tuo aika järjetön "vaihtokauppa".