Vedanpa tahan pari juttua nain 46v maailmaa nahneena miehena...
Ensinnakin en ole koskaan ymmartanyt "toisen omistamista". Olen tasta puhunut rehellisesti kaikille tyttoystavilleni ja yhdelle (ex)vaimolleni jo tutustumisaikoina. Mina en omista sinua etka sina minua. Ei kukaan omista ketaan tassa maailmassa. Eika tama ole mikaan ukaasi, vaan keskustelun aihe ja nakemys elamasta. Suhteessa toivon meidan molempien tekevan hyvaa toisillemme kaikilla eri tavoilla. Siihen tietysti kuulu seksikin vahvasti mukana. Enka ole koskaan tarkoittanut tuota, etten omistaisi toista, silla tavalla, etta saisi menna ja hassia muita tyttoja/kundeja. Olen tarkoittanut sita aina niin, etta miksi mina omistaisin yht'akkia sinut, koska en edes tuntenut sinua kuukausi, kaksi sitten. Ja rehellisesti, jos meilla menee poikki, emme tunne enaa toisiamme sen jalkeen... Aika luonnollista. Molemmat sitten tekee paatoksensa itse siita mita tekee tuolla "vapaudella". Terveessa suhteessa ei tietysti tarvitse eika pidakaan kayda vieraissa (toisen kunnoitus ja hyvantekeminen), mutta nayta minulle taysin terve suhde, niin mina naytan sulle yksisarvisen hevosen. Naita juttuja on kuunneltu bileissa, saunailloissa, golf-kierroksilla yllattaviltakin tahoilta jne jne. Noh jos suhde ei toimi, niin pitaako sitten pettaa? Ei. Ei pettaminen ole mikaan vapaudenosoitus tai oman egon ponkitystrippi heti vaan kun mahdollisuus tulee. Mutta onko pettaminen sitten suhteen loppu? Mielenkiintoinen keskustelunaihe, johon liittyy se mita pettaminen on (puhdasta seksia vai muutakin?), miten usein pettaa ja milla itsetunnolla varustetut puhuu tasta asiasta.
Onko minua koskaan petetty? Epailen ainakin yhden, vaikka on aina kieltanyt sen. Oliko se hyva suhde? Ei, mutta siitakin opittiin ja olen sen takia "parempi" ihminen. Nykyisellekin sanoin, etta teet itse omat paatoksesi, mutta jos menet sankyyn jonkun kanssa, niin jos saa toivoa, niin ota neekeri ja videoi sessio! Puoliksi vitsina tietty.
Olenko mina pettanyt? Olen. Pettaisinko enaa? En. Tahan ikaan kun tulee, niin on nahnyt ja kokenut aika paljon seka tama nykyinen nainen on sellainen peto seksissa, etta itse tassa ollaan valilla helisemassa ja suu auki. Kaikkea saa mita haluaa, usein muutakin ja ihan milloin huvittaa, joten mitas sita tassa enaa merta edemmas kalaan edes ajatuksen tasolla!?
Miksi olen pettanyt ennen? Se on varmasti kombinaatio mahdollisuudesta ja jonkinlaisesta tyytymattomyydesta oman suhteen seksiin. Elamani aikana olen lahtenyt kerran raflasta naisen kanssa yhden illan juttuun. En ole siis koskaan ollut sellainen kundi, joka lahtee rafloista hakemaan pesaa. Sinne on lahinna menty pitamaan hauskaa. Jokusille on tullut sanottua ihan selva "ei", koska ei se kiinnosta. Nama naiset/tytot, joiden kanssa on sitten pettanyt, on lahinna ollut duunikavereita tai muuten sellaisia, joita olen tuntenut aiemmin. Mulle on jotenkin aina ollut turn off, jos en ole tuntenut naista ensin ja ihastunut siihen jollain asteella ja sita kautta halunnut hanta. Taysia bimboja baarista en jaksaisi edes panna. Siina pitaa olla muutakin.
Olenko jaanyt koskaan kiinni? Olen. Kahdesti. Toisen kerran en tosin pettanyt, vaan se jai keskustelun tasolle. Ja siihen aikaan kun olin viela liian kokematon naisten suhteen, niin olin sinisilmainen ja uskoin, etta "ei ne toisilleen puhu". Noh, siitakin on opittu! Toisen kerran jain kiinni paattelyiden johdosta, vaikka han ei koskaan saanutkaan tietaa koko totuutta. Siita olen pahoillani edelleen, joskin, jalleen kerran, se opetti minulle asioita ja sen takia olen mielestani fiksumpi ja parempi ihminen kuin ennen.
Elama on kokemuksien kerailya ja niiden kautta parempaa elamaa. Jokainen tekee omat paatoksensa. Jos molemmat suhteessa ovat sita mielta, etta ei on ei, niin hyva. Lahipiirissa on kuitenkin niitakin, jotka avoimesti sallivat toisilleen seksia muiden kanssa. Kumpi on parempi? En tieda, mutta kummankin pitaa olla tassakin asiassa samalla sivulla, jotta homma toimisi. Suhde on monimutkainen juttu ja kai taman kirjoituksen tarkoitus oli tuoda esille se, etta samaan sapluunaan et kahta suhdetta saa. Alaka koskaan vaadi muiden tekevan juuri niin kuin sina itse. Se ei toimi.