En tietenkään. En ole edes harkinnut tämmöistä. Mahdollisuuksia on ollut useitakin, mutta kuten ketjussa viisaasti on todettu niin vähintään itselleenhän siitä jää aina kiinni. Puhumattakaan siitä että ei ole mitään tarvetta pettämiselle ja asia itsessään on niin härski loukkaus suhteen kaikkia osapuolia kohtaan niin en rehellisesti edes ymmärrä miksi kukaan puntaroisi tämmöisiä juttuja. Jos kokee pakottavaa tarvetta saada jotain toista, niin nykyinen suhde ensin alta pois - lienee ilmeistä että kaikki ei ole ihan kohdallaan!
Aivan samaa mieltä. Parisuhteessa on kuitenkin kyse paljon muustakin kuin seksistä ainakin minulle, niin siksi en ole valmis luopumaan siitä yhden panon takia. Ja selvinpäin tuskin tulen ajautumaan sellaiseen tilanteeseen, että pano tulisi jotenkin mahdolliseksi ellen siihen voimmaakasti itse pyri - ei sellaista tilannetta ole tähän ikään mennessä tullut ja tuskin tuleekaan.
Jos kuitenkin pettäisin, niin en tiedä saisinko toiselta osapuolelta anteeksi tapahtunutta, mutta en ainakaan (tai ainakin näin kuvittelen) etten antaisi pettämistä anteeksi itselleni.
Tämän hetken suhteessa jonkun jutun pitäisi mennä pahasti vinksalleen, että lähtisin maistelemaan uutta kukkaa ja tällöin en ehkä olisi kuin nimellisesti suhteessa joten olisiko tuokaan nyt sitten pettämistä, jos suhde olisi käytänössä kuollut ja kuopattu?
Näin olen ajatellut koko tämän hetken suhteen ajan, ja varmaan näin ajattelen vielä 10vuoden päästä, mutta kun koskaan ei saa sanoa ei koskaan. Niin vastaan: tällä hetkellä, näillä tiedoilla ja näillä tunteilla en petä.