No aivan varmasti näin mutta se ei silti tarkoita etteikö olisi olemassa toinen toistaan "oikeampia" näkemyksiä. Itsekkin olen useasti todennut, että Petopodi on kokonaisuutena kirkkaasti plussalla ja mielellään tulee kuunneltua melkeinpä kaikki jaksot. Silti jos juontaja nakkaa, että Ritchiellä ei ole käsiä tai päätä kuin tappamiseen niin eihän se kerro kuin joko, että ei ole katsonut tai ymmärtänyt katsomiaan pelejä. Hepolahan kyllä tämän näkemyksen kiisti heti tuoreeltaan eli voi hyvinkin olla, että oli tuollainen puolikäsikirjotettu täky tartuttavaksi koko juttu.Jokainen tuijottaa touhua omien lasiensa takaa. Ihan sama, mitä mieltä olet asiasta X, niin joku on takuulla eri mieltä ja öyhöttää sitten niiden omien lasiensa takaa. Petopodin idea lieneekin juuri tuo, että he ovat Kärpistä irrallaan, mutta antavat silti naamat omille mielipiteilleen (toisin kuin täällä). Itsekin olen monesta asiasta eri mieltä tai näen asiat eri tavalla, mutta en minä heitä siitä moiti sen kummemmin. Oma /c reikänsä jokaisella.
Mistä tiedät, että Mingoian ja Marjamäen huhu ei pidä paikkaansa? Entä jos pitääkin?
Kuten sanoit niin tyylinsä kullakin ja ajoittaisesta tyylittömyydestä huolimatta tykkään kuunella petopodia ja pojat tekee hyvää työtä. Ei se silti tarkoita, että pahimpia ylilyöntejä ei saisi käsitellä tai pahimpia tyylittömyyksiä moittia vaikka sitten anonyymillä keskustelupalstalla.
Niin, että Mingoia lähti koska Marjamäen englannin taso tai lausuminen on niin heikkoa? No mitenpä tuollaisen huhun ampuu alas.. Jos tilanne olisikin noin mennyt, mitä en hetkeäkään usko, niin peiliinkatsomisen paikka on vain ja ainoastaan Mingoialla. Meriläinenhän yritti tämänkin vierittää Marjamäen syyksi.