Ääntä on tosin anonymiteetin säilyttämisen vuoksi muokattu aika raskaalla kädellä, mutta siitäkin huolimatta, onhan se erilaista kuunnella äänimuodossa nimimerkkiä, jonka kanssa on vuosia keskustellut tekstimuodossa.Pitääpä ottaa ehdottomasti kuunteluun jossain kohtaa, vaikka onkin kognitiivisesti hiukan hämmentävää saada ääni nimimerkille.
Sinun nimimerkistäsi puhutaan muuten heti Huml71:n jälkeen ja varsin positiiviseen sävyyn.
Tämän päivän Petopodin täällä mainostettu kova vieras on @McTorso . Uskaltaakohan tuota kuunnella?
Hehe, hieno homma että ottivat palstalegendan vieraaksi. Hyvää kulttuuripelisilmää Petopodilta!Oisko Junno tai jopa Viuhkola? (En toki tiedä, ovatko jo olleet)
Miksi sitä ääntä on pitänyt muuttaa, kun mies on paistatellut kuitenkin julkisuudessa ihan omalla nimellään ja naamallaan. Etkös olekin @McTorso ?Ymmärrän varsin hyvin, että ääntä on muutettu.
En todellakaan ole.Miksi sitä ääntä on pitänyt muuttaa, kun mies on paistatellut kuitenkin julkisuudessa ihan omalla nimellään ja naamallaan. Etkös olekin @McTorso ?
OkEn todellakaan ole.
Vaimo kuunteli muutaman sekunnin pätkän, jonka Meriläinen mulle lähetti, jotta tällainen se ääni sitten on. Vaimo ei saanut siitä pätkästä kunnolla selvää, minä sain.Jatkossa noi äänenmuuntamiset voisi kokeilla tehdä jollain toisella tapaa. Toi mörinä on omaan korvaan välillä niin epäselvää, että pitää kelailla taaksepäin, koska aina ei saa selvää mitä siellä sanotaan. Joku pikkuoravien ääni olisi ainakin selvempi ja tänä päivänähän ääntä voi muokata ihan miten vain.
Ihan hyvä haastattelu muuten.
Täältä nousee hattu. Vaatii kyllä rohkeutta lyödä luurit päähän ja ruveta purkamaan ajatuksiaan kuuntelijoille vaikkakin ”vain” nimimerkin takaa ja ääni muutettuna. Silti. Väitän, että melko moni nimimerkki olisi tästä kutsusta perääntynyt. Epäröinti pois ja jakson kimppuun, sillä hyvin se meni!Vai sellainen hurja vieras Petopodissa tällä kertaa. En ole jaksoa vielä kuunnellut. Oma kokemus haastattelusta oli kovin positiivinen. Meriläinen on kyllä todellinen ammattilainen työssään ja se helpotti tällaisen ensikertalaisen osallistumista. Se harmittaa, että tilanteeseen tottumattomana en koe olleeni aivan oma itseni ja täten oivallukset ja viisaudet jäivät tällä kertaa piippuun. Kysymyksiä ei myöskään oltu käyty läpi ennalta, vaan suorassa tulessa olin. Ehkäpä illalla tohdin kuitenkin kuunnella, minkälainen tuosta keskusteluhetkestä lopulta tuli.
Joulukuussa Meriläisen kanssa keskusteltiin ensimmäisen kerran McTorson mahdollisesta vierailusta Petopodissa. Yhteydenotto tuli Meriläisen puolelta ja välittäjänä oli Stenkka. En uskonut, että moiseen haastatteluun suostun, sillä McTorso on keskustelupalstan nimimerkki, eikä tarvetta ja halua muuhun ole. No, suostuin sitten kuitenkin ja hyvä niin. Tässä iässä harvemmin saa mahdollisuutta tehdä jotain ensimmäistä kertaa.
En kylläkään ole ollut vieraana.Hehe, hieno homma että ottivat palstalegendan vieraaksi.
Tästä lähtien luen kaikki viestisi (päässäni) mörinä-äänellä.
Jatkossa noi äänenmuuntamiset voisi kokeilla tehdä jollain toisella tapaa. Toi mörinä on omaan korvaan välillä niin epäselvää, että pitää kelailla taaksepäin, koska aina ei saa selvää mitä siellä sanotaan. Joku pikkuoravien ääni olisi ainakin selvempi ja tänä päivänähän ääntä voi muokata ihan miten vain.
Ihan hyvä haastattelu muuten.
Sen verran tähän, että vaikka tilanne oli minulle uusi, ei tuo kokeneelle puhetyöntekijälle niin jännittävä ollut, että ääni olisi värissyt. Ärrä-vika mulla tuon mörinän kanssa kuulosti olevan, vaikka ei ole. Eihän tuo äänen muunnos kaunis ollut, mutta välttämätön ja ehkä ripauksen mystinen.Toisaalta, jos tilanne on jännittävä, niin ainakaan äänen värisemistä ei tuon mörinän takaa erota!
Sen verran tähän, että vaikka tilanne oli minulle uusi, ei tuo kokeneelle puhetyöntekijälle niin jännittävä ollut, että ääni olisi värissyt. Ärrä-vika mulla tuon mörinän kanssa kuulosti olevan, vaikka ei ole. Eihän tuo äänen muunnos kaunis ollut, mutta välttämätön ja ehkä ripauksen mystinen.