Petopodi – köyhän miehen THF

• 175 909
  • 730

Kettuperkele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mäntymaan haastattelusta jäi mieleen Seinäjoen Maila-Jussit ja Tangomarkkinat. Ei tainnut muuta sanoakaan?

Koffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllähän siellä pelistäkin puhuttiin. Päällimmäisenä jäi mieleen se, että aluksi lähdettiin hurvittelemaan railakkaalla pystysuunnan kiekolla. Sen mentyä kaikkien suureksi yllätykseksi täysin vihkoon, niin nyt ollaan vedetty suitsista, ja pakkaa tiiviimmäksi.

Peli-identiteetti: hukassa
Kyllä näiden lisäksi minun mielestä Havu korosti yhteisöllisyyttä ja kaikkien kuulemista, myös tuon surullisen SaiPa pelin jälkeen. Onko empaattisuutta sitten liika? En tiedä ..

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Kyllähän siellä pelistäkin puhuttiin. Päällimmäisenä jäi mieleen se, että aluksi lähdettiin hurvittelemaan railakkaalla pystysuunnan kiekolla. Sen mentyä kaikkien suureksi yllätykseksi täysin vihkoon, niin nyt ollaan vedetty suitsista, ja pakkaa tiiviimmäksi.

Peli-identiteetti: hukassa
Niin, ja että ainakin kuukauden päivät on tuota liian isoa etäisyyttä kentällä koitettu korjata ja pelata viisikkona tiiviimmin. Onko näkynyt? No eipä juuri ole.

Onneton pelin valmentaja.

skuuran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Hurricanes
Pakko antaa posia Jussi Määtän haastattelusta. Monta kertaa olen hallilla kyseistä kaveria katsonut ja miettinyt että mitenköhän tuo puoli bisneksestä toimii, ihan käytännönki tasolla. Osasi kertoa hyvin omasta toiminnastaan ja varsinki toi yllätti että kaverilla on joskus oma kamera sielä maalin sisälläkin.

"Samperin puusilmä" heitto herätti hilpeyttä.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tällaiseen vanhan liiton miehen korvaan kuulostaa tämä Meriläinen melkoiselta elvikseltä, ainakin itseluottamuspillereitä on syöty, voisi ottaa vähän cooldown mietintämyssyä ni muuttuis sidettävämmäksi.
Ärsyttää siis. Onkohan kilahtanut hattuun ? Ja nämä mainokset ovat sellaista rippoff-osastoa jonka itse luulevat olevan mageeta. Ei ole sanoisin...vaikka podin sisältö on osittain asiaakin niin pakko jättää kuntelematta kun ei oo pakko.

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Tällaiseen vanhan liiton miehen korvaan kuulostaa tämä Meriläinen melkoiselta elvikseltä, ainakin itseluottamuspillereitä on syöty, voisi ottaa vähän cooldown mietintämyssyä ni muuttuis sidettävämmäksi.
Ärsyttää siis. Onkohan kilahtanut hattuun ? Ja nämä mainokset ovat sellaista rippoff-osastoa jonka itse luulevat olevan mageeta. Ei ole sanoisin...vaikka podin sisältö on osittain asiaakin niin pakko jättää kuntelematta kun ei oo pakko.
Tykkään ite podcastista, mutta jotenkin tuntuu, että ajan mittaan Meriläisestä on tullut jotenkin leuhkan olonen. Tapa tuoda asioita esiin kuulostaa enemmän faktoittamiselta, mitä omilta mielipiteiltä. Toisaalta, podihan tuo on, joten tehkööt miten tekee..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy