Perussuomalaiset

  • 5 451 973
  • 43 872

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Asettakaa itsenne Kankaanniemen paikalle. Aviokriisi ja julkisuuskohu päällä kesken hallitusneuvottelujen. Mikä mahtaisi olla teidän työkuntonne, kun kaikki paskat lentää niskaan yhdellä kertaa. Kirjoitin jo kierrätyskeskukseen, että Kankaanniemen sairasloma on paljon parempi asia kuin paskamedian ryöpytys. Mitä vähemmän lehdet pääsevät kirjoittamaan, sitä parempi. Kankaanniemi on toki itse aiheuttanut koko sopan, mutta en vähättelisi sairaslomaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
[Mikä sairaus hänellä on?

Mistä minä tiedän. Minulle on kerran myönnetty sairaslomaa sen takia, että olin nukkunut parina yönä yhteensä vain muutaman tunnin, mikä vaikutti työkykyyn niin paljon, että muuta vaihtoehtoa ei ollut. Oliko minulla silloin jokin sairaus? Ei, vaan lyhytaikainen, mutta työntekoa haittaava oirehdinta. Ilkka Kanerva saattaa olla niin äijä, että menee kiinni jäätyään entistä ylpeämpänä äijänä töihin, mutta kaikki eivät ole ilkkakanervoja (luojan kiitos). En puolusta persuja heidän mokissaan ja nauran niille, mutta tämä ajojahti ja sairasloman tuomitseminen on säälittävää.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mistä minä tiedän. Minulle on kerran myönnetty sairaslomaa sen takia, että olin nukkunut parina yönä yhteensä vain muutaman tunnin, mikä vaikutti työkykyyn niin paljon, että muuta vaihtoehtoa ei ollut.
Nussittuna nukkuisit sikeästi. :D

En puolusta persuja heidän mokissaan ja nauran niille, mutta tämä ajojahti ja sairasloman tuomitseminen on säälittävää.
Minusta on säälittävää, että kuusikymppinen kansanedustajaukko keksii alkaa saikuttaa, kun omat kännitoilaulut hävettää.

Jos olisi yksityisellä puolella vastaava tapaus, voisi harkita palkattoman vapaan antamista pahimman morkkiksen kanssa taisteluun. Jos se ei kelpaa, viestisankari voi ilmoittautua työterveyslääkärille, jolta joko tulee tai ei tule ICD:n sairausluokituksesta löytyvän sairauden kanssa ulos. Jos ei tule, vapaan voi pitää palkattomana.

Kansanedustajilla se ei varmaankaan toimi ihan näin.
 
Kyllä se "miehen kunnollisuus" mitataan nimenomaan sillä(kin), että kykenee hallitsemaan sitä omaa biologiaansa...
Kekkonen, Kennedy jne. Ihan kelpo valtiomiehiä siitä huolimatta, että eivät olleet Late-kriteeristöllä kunnon miehiä.
Kuten totesin jo aiemmin, Toimilla petti harkintakyky, koska ei tuntenut maaperää riittävästi. Tuollaisia viestejä voi lähetellä vasta siinä kohtaa, kun tietää toisen osapuolen olevan ottavalla kannalla.

Olet näköjään ottanut Deen paikan palstan Perussuomalaisten kohujen vähättelijänä. Onko teillä sovitut päivystysvuorot?
Lähinnä olen pienen ihmisen puolella, kun johtavat pillupoliisit mellastavat.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Olin viikon Pariisissa, mistä tulin eilen. Ensimmäinen poliittinen uutinen, minkä kuulin jo taksikuskilta, oli Kankaanniemen pillun vonkaaminen. Loppukuukausi persuilla taitaa mennä hallitusneuvotteluissa perseen myynnissä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Nussittuna nukkuisit sikeästi.

Aivan varmasti. Hyvään paikkaan murjaisit.

Minusta on säälittävää, että kuusikymppinen kansanedustajaukko keksii alkaa saikuttaa, kun omat kännitoilaulut hävettää.

Tuomitaanko täällä nyt Kankaanniemi siitä, että hän on saanut lääkäriltä sairaslomaa? Jos Kankaanniemi ei ole asian takia työkykyinen, niin eikö silloin ole parempi olla sairaslomalla. Hän on kuitenkin tehnyt nyt jotain, mikä seuraa häntä uransa loppuun asti ja vielä sen jälkeen, vaikka media tapauksen jättäisikin rauhaan, joten mikä kiire hänet on nyt heti saatava hyeenojen raatelemaksi.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tuomitaanko täällä nyt Kankaanniemi siitä, että hän on saanut lääkäriltä sairaslomaa?
Tuomitaan! Olen täällä talikko kädessä odottamassa, milloin ukko kehtaa pistää nenänsä ihmisten ilmoille.

On viisasta olla poissa töistä, jos on työkyvytön. Minua vain lievästi vituttaa, jos on jonkun toisen piikkiin poissa töistä, jos ei ole sairauden vuoksi työkyvytön. Käsittääkseni Kankaanniemen kansanedustajan palkkioon tämä saikku ei vaikuta. Jos vaikuttaa, pyörrän pahat puheeni.

Ehkä minulla on jotenkin luolamiesajan käsitykset sairauksista, mutta kyllä haisee paskalle tuo Kankaanniemen saikku.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tuomitaanko täällä parikymppiset mustalaiset jotka ovat saaneet lääkäriltä passituksen sairaseläkkeelle? Tai NHL-jääkiekkoilijat, jotka ovat lääkäriltä saaneet vapautuksen intistä?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Toimilla on pallit niin kipeänä ja turpeina ankarasta nussinnasta ettei kansanedustajan istumatyö yksinkertaisesti luonnistu, sehän on saikun paikka.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tuomitaanko täällä nyt Kankaanniemi siitä, että hän on saanut lääkäriltä sairaslomaa?
Eihän se ole sairaus, että ihminen on tyhmyyksissään mokannut ja kärsii siitä häpeää (toivottavasti ymmärtää edes kärsiä). Toki joku persu- tai helluntailaislääkäri siitäkin voi sairaslomaa kirjoittaa.

Ehkä Kankaanniemi on kykenemätön työssään, mutta joka tapauksessa Soini on valinnut hänet ehdokkaaksi ja äänestäjät kansanedustajaksi.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kekkonen, Kennedy jne. Ihan kelpo valtiomiehiä siitä huolimatta, että eivät olleet Late-kriteeristöllä kunnon miehiä.

Kyllä.... tavallaan: esimerkiksi elämäni aikana on tullut vastaan monta tapausta jotka ovat ammatissaan hyviä mutta muuten kusipäitä luonteelta. ... toki muistettava sekin, että valtiomiehen kohdallahan kompentenssin lisäksi korostuu sellaiset asiat kuten rehellisyys, luottamus ja arvot. Ja lopulta kansahan on se, joka päättää minkä painoarvon laittaa ko. asioille.

Ja minähän en missään vaiheessa sanonut, että ei olisi "kunnon mies" edes Late-kriteeristöllä (lue: käyttämäni sillä(kin)-termi). Eiks je.
 
Viimeksi muokattu:
No eihän tää nyt oo niin vakavaa. Kevennetään vähän.

Tänä iltana Pertti Kurikan nimipäivät esiintyy Euroviisujen semifinaalissa.

Het ensiviikolla PKN kera Toimin esittää kappaleen Aina mun pitää.



Aina mun pitää kansanedustaa

aina mun pitää hallitusneuvotella

aina mun pitää Toimia



En saa laittaa tekstarii

enkä vongata

en ees vierait muijii nussiskella
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
En puolusta persuja heidän mokissaan ja nauran niille, mutta tämä ajojahti ja sairasloman tuomitseminen on säälittävää.

Kaveri vetäytyy piiloon eikä kestä seurauksia kuin mies. Piilossa lymyillessään nostaa tietysti liksaa. Mun puolesta saa vetäytyä kansanedustajan työstä vaikka loppu elämäkseen, mutta senttiäkään tuosta lymyilystä ei pidä maksaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Ilkka Kanerva kun aikanaan rypi vastaavassa skandaalissa, niin puolustelin miestä. Pitäähän näillä työnsä puolesta julkisilla henkilöilläkin olla oma yksityiselämä. Nuo Johannatukiaiset on sitten erikseen. Koska Toimi Kankaanniemi varmasti oli kuullut Kanervan kohtalosta, ja oli todistettavasti jo kansanedustajana ennen Kanervan skandaalia (kaikkihan muistaa salmiakkikossupelleilyt), niin olisi hänen ehdottomasti pitänyt malttaa mielensä. Sanon tässäkin tapauksessa, että eihän nuo meille kuulu, mutta Toimin olisi kyllä pitänyt tietää mitä tapahtuu jos viestit joskus julkaistaan. Eli oma moka.

Yhtään uutista en tästä ole lukenut, enkä lue. En kuitenkaa tässä tapauksessa Toimia puolustelekaan. Aikuisen miehen olisi pitänyt tietää leikkinsä riskit.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Mokasin yksityiselämässäni - Nyt hävettää ja jään sairauslomalle. Tällä esimerkillä Suomi nousuun! Vaadin duunareille palkalliset morkkismaanantaivapaat, jos viikonlopun aikana on tullut paikallisessa vähän tötöiltyä.

Niin no, jos mokaisit yksityiselämäsi lehtien palstoille pitkäksi aikaa, niin mitä tekisit?
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Eri mieltä. Ainut moraalinvartijoita ärsyttävämpi ihmisryhmä on tekopyhät moraalinvartijat. Vähenee ehkä hieman se jeesustelu.

Ei ainakaan tällä palstalla. Korkeamoraaliset ovat näköjään vasta kiihdyttämässä vauhtiaan..........
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No "uhrithan" oli perussuomalaisia ja uhriutuminen on nimenomaan persuille lajityypillistä käyttäytymistä, joten "uhri" termin käyttö oli ihan perusteltua.

Ei vittu mitä paskaa tämäkin ketju on ja kommenttisi vain korostavat mikä Suomessakin on nykyään pielessä. Ollaan olevinaan niin muiden yläpuolella ja heitellään näitä "muka hauskoja" läppiä. Eikö tuo persujen dissaaminen muuten ole jo vähän out, vaikka toki tällä palstallahan se elää vielä kovasti. Kellään ei jää allekirjoittanutta ikävä, mutta eipä kyllä itselläkään tätä paskaa palstaa nykyisellään..

http://gifsec.com/wp-content/uploads/GIF/2014/03/Fuck-you-GIF_1.gif?gs=a
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu mitä paskaa tämäkin ketju on ja kommenttisi vain korostavat mikä Suomessakin on nykyään pielessä. Ollaan olevinaan niin muiden yläpuolella ja heitellään näitä "muka hauskoja" läppiä. Eikö tuo persujen dissaaminen muuten ole jo vähän out, vaikka toki tällä palstallahan se elää vielä kovasti. Kellään ei jää allekirjoittanutta ikävä, mutta eipä kyllä itselläkään tätä paskaa palstaa nykyisellään..

http://gifsec.com/wp-content/uploads/GIF/2014/03/Fuck-you-GIF_1.gif?gs=a
Hienosti uhriuduttu. 10 pinnaa ja Halla-aho -merkki.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Siirtyisi veronmaksajien rahoilla jonnekin mökille rentoutumaan, tiätysti.

Tiedän. Niin tekisin itsekin, mutta kyllä se jossakin korpeaisi.

En tosin ole yhtään varma oletko yhtä dille..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös