Puhutaan persusta persuketjussa.No ei. Luetun ymmärtäminen ei nyt taas ole ihan kohdillaan.
@Cobol avasi hyvin sen, miksi tässä tilanteessa ei Kokoomus nyt tee käytännössä yhtään mitään.
Nykyinen hallituspohja palvelee nykyisen Kokoomuksen politiikkaa ja se on siinä.
Puhutaan persusta persuketjussa.
Mene jo nukkumaan.No ei. Luetun ymmärtäminen ei nyt taas ole ihan kohdillaan.
@Cobol avasi hyvin sen, miksi tässä tilanteessa ei Kokoomus nyt tee käytännössä yhtään mitään.
edit. Tämä on vähän sama kun sinulta kysyisi, että kumpi on pahempi rikos; raiskaus vai veropetos. Ja kun vastaat raiskaus, niin mieestäsi siis veropetos on ok?
Mietinpä muuten, että missähän tälläinen hypoteettinen raja menee, tuskinpa edes @Cobol ajattelee, ettei olisi yhtään mitään rajaa, kunhan vaan hallitus noin muuten toteuttaa EK:n tahtoa? Tuskin ihan kaikki kuitenkaan menee läpi edes Kokoomukselta.@Cobol avasi hyvin sen, miksi tässä tilanteessa ei Kokoomus nyt tee käytännössä yhtään mitään.
Mene jo nukkumaan.
Rivijäsen voi tehdä sellaista, että lähtee vaan puolueesta. En minä tiiä, ei minua kiinnosta mikään puolueuskollisuus.En hyväksy minäkään, mutta ei rivijäsen voi muuta tehdä kuin ottaa asian esille Kokoomuksen foorumeilla ja laittaa viestiä puoluejohdolle. Nykyinen hallituspohja palvelee nykyisen Kokoomuksen politiikkaa ja se on siinä.
Itse en enää luota sen paremmin demareihin kuin persuihin. Joten vaikea tilanne noin hallitusmielessä.
Mietinpä muuten, että missähän tälläinen hypoteettinen raja menee, tuskinpa edes @Cobol ajattelee, ettei olisi mitään rajaa, kunhan vaan hallitus noin muuten toteuttaa EK:n tahtoa? Tuskinpa ihan kaikki menee läpi edes Kokoomukselta.
Jos minä ihmettelen Keskisarjan larppaamista äärioikeiston kanssa niin mistä sinä löydät vertauksen raiskaukseen ja veropetokseen?Oliko sulla joku halu vielä keskustella, vai..? Onelinerit on huono tapa edistää keskustelua, kun ei se oikein etene silloin.. Eikä välttämättä muutenkaan tällainen provomielessä toisten kirjoituksiin tarttuminen.
Mielelläni keskustelen kanssasi perussuomalaisten politiikasta, jos sinulla on oikeasti jotain annettavaa keskusteluun.
Ja korjaan sen verran edellisiä sanomisiani, että tokihan Kokoomus kuuluu tähän ketjuun sitä kautta, että hallituskumppanuus tietysti sitoo puolueita toisiinsa enemmän tai vähemmän.
Tästä siis kyse. Edelleen persuketjussa. Kokoomus hiljaa hyväksyy natsilarppauksen koska oma agenda.No ei. Luetun ymmärtäminen ei nyt taas ole ihan kohdillaan.
edit. Tämä on vähän sama kun sinulta kysyisi, että kumpi on pahempi rikos; raiskaus vai veropetos. Ja kun vastaat raiskaus, niin mieestäsi siis veropetos on ok?
Jeps, ei varmasti pääty johonkin Keskisarjan puheeseen Suomen kansalle, taas Suomen karhu elämöi jne. Nämä nyt ovat vaan tälläisiä aikoja: the centre cannot hold - enkä siis puhu Suomen Keskustasta. Hymiö.Ei varmaan ihan kaikki menekään, mutta eiköhän siellä lasketa aika tarkkaan se hyöty/haittasuhde, ja tällä hetkellä tilanne on Kokoomukselle enemmän hyödyllinen kuin haitallinen.
Kokoomus hiljaa hyväksyy natsilarppauksen koska oma agenda.
Ja ihmisiä ja kansaa siellä ei mietitä vittujakaan.Ei varmaan ihan kaikki menekään, mutta eiköhän siellä lasketa aika tarkkaan se hyöty/haittasuhde, ja tällä hetkellä tilanne on Kokoomukselle enemmän hyödyllinen kuin haitallinen.
Henkilökohtaisesti itselle tärkeintä omassa ajattelussani ja elämässä on se, että me kaikki täällä maan päällä ollaan saman arvoisia ja kunnioitetaan toisiamme Ihonväriin tai muihin lähtökohtiin katsomatta.Itse en enää luota sen paremmin demareihin kuin persuihin. Joten vaikea tilanne noin hallitusmielessä.
Jos minä ihmettelen Keskisarjan larppaamista äärioikeiston kanssa niin mistä sinä löydät vertauksen raiskaukseen ja veropetokseen?
Ja ihmisiä ja kansaa siellä ei mietitä vittujakaan.
Nyt mennään tällä kokoonpanolla. Hyväksytään hallituksen toimesta rasseilu ja äärioikeistolarppaus. Siellä jopa tehdään alumiininastakauppaa iigorin kanssa.No jos ihan kärjistetään niin, periaatteessa tässä tilanteessa kyllä. Ei ehkä hyväksy, mutta ei myöskään tee nyt asialle mitään. Ihan samalla lailla toimii jokainen vallassa puolue vuorollaan. Jotkut asiat päästetään läpi, koska se oma agenda.
Mutkuttelu ei nyt auta edellisen hallituksen tekemisiin ja tekemättä jättämisiin. Paskaa niilläkin rattailla oli, muttei hyväksytty rasismia. Mitä demareihin tulee, niin on sieltä putsattu Erkki, Tarja ja nyt Kiljunen. Vielä saisi Tytti ja Kiuru hiuksista h...vettiin. Ja muutama muukin. Loput saisi todistaa kykynsä.Ihan samalla lailla siellä heilui viime hallituksessa rikoksesta tuomittu ministeri. Ilmeisesti sitten samaa logiikkaa käyttäen SDP:n, Vasemmistoliiton, RKP:n ja Vihreiden mielestä rikosten tekeminen ei ole niin vakava asia, etteikö voisi ministerinä toimia, kunhan oma agenda vain toteutuu? Tai sama hallitus hiljaa hyväksyi kautensa aikana lentoliikenteen häirinnän (vaikka ei ollutkaan kansanedustaja kyseessä)?
Minä lasken Kiljusen venäjäsetit ja Keskisarjan äärioikeistotouhut samaan sarjaan, molemmat on yhtä haitallista Suomelle.Tähän muuten jäi vastaamatta.. Sinä lainasit Cobolilta lausetta, jossa hän vertailee kahta eri insidenttiä (Kiljusen venäjäsetit ja Keskisarjan äärioikeistotöhöilyt). Minä ymmärsin kommenttisi niin, että koska @Cobol pitää Kiljusen toimia pahempina, hän hyväksyy "natsilarppauksen".
Hallitusohjelma on hyvä ja sillä mennään. Kova on paperi sano pääministeri.Eihän tämä nyt voi olla edes todellista, että Kokoomuksessa laskettaisiin jotain hyötysuhdetta, kuinka rasistista ja fasistista hallituskumppania voidaan vielä sietää, kunhan vaan on hyvä hallitusohjelma? Eihän näissä asioissa edes ole mitään harmaata aluetta millä hyötysuhdetta laskea, joko sen rasismin ja fasismin hyväksyy tai ei. Nollatoleranssi. Miten helvetin vaikeaa se voi olla. En enää tunnista sitä kokoomusta mitä olen joskus äänestänyt, niin helposti se on vallan himossaan valmis myymään kaikki periaatteensa.
Nyt mennään tällä kokoonpanolla. Hyväksytään hallituksen toimesta rasseilu ja äärioikeistolarppaus. Siellä jopa tehdään alumiininastakauppaa iigorin kanssa.
Mutkuttelu ei nyt auta edellisen hallituksen tekemisiin ja tekemättä jättämisiin. Paskaa niilläkin rattailla oli, muttei hyväksytty rasismia. Mitä demareihin tulee, niin on sieltä putsattu Erkki, Tarja ja nyt Kiljunen. Vielä saisi Tytti ja Kiuru hiuksista h...vettiin. Ja muutama muukin. Loput saisi todistaa kykynsä.
Minä lasken Kiljusen venäjäsetit ja Keskisarjan äärioikeistotouhut samaan sarjaan, molemmat on yhtä haitallista Suomelle.
Tätähän politiikka on.Näin on. Ja seuraavalla kaudella SDP (jos voittaa vaalit) katselee läpi sormien hallituskumppanien tekemisiä, jos vaihtoehtona on oman puolueen riski luisumisesta oppositioon. Ihan normaalia politiikkaa Suomessa. Kokoomus haluaa ajaa asioita kokoomuslaiseen tyyliin ja demarit omaansa. Tämä hallituskokoonpano on Kokoomuksen kannalta paras mahdollinen tehdä omaa politiikkaansa, kyllä sinä sen tiedät.
*peukku* Politiikassa suhmurointi on ihan yhtä tuomittavaa kuin "normi"rikoksetkin. Hiuksista uittuun ja uutta tilalle.Niin, nyt se mutkuttelu taas ei auta, mutta Kiljusen keskustelussa koko ajan vedetään mutku-kortti esiin persujen kohdalla. Näin sitä vedetään tyylikkäästi kaksilla rattailla (en väitä, että juuri sinä olisit siellä mutkutellut, mutta yleisesti).
Niin, rasisimia ei hyväksytty, mutta rikollisuus hyväksyttiin. Sehän on taas sitten vähän katsojan näkökulmasta, kumpi on se isompi paha.
Kiljusen venäjäsymppaus ja äärioikeiston kahtiajaon aiheuttama vastakkainasettelu pelaa molemmat puttepossun pussiin.No, tässä ollaan sitten eri mieltä. Minä pidän Kiljusta edelleenkin isompana riskinä Suomelle kuin Keskisarjaa. Juurikin noista aiemmin mainitsemistani syistä.
Kiljusen venäjäsymppaus ja äärioikeiston kahtiajaon aiheuttama vastakkainasettelu pelaa molemmat puttepossun pussiin.
Koko setti.
Minä näen myös sisäiset ristiriidat ja vastakkainasettelun haitalliseksi suomelle; peliä iigorin pussiin. Oli kyse vihreistä, natseista vasureista yms. Luojankiitos että päästään näistä reliikeistä eroon, edes yksi kerrallaan.