Mainos

Perussuomalaiset

• 5 950 854
  • 46 651

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
Tai sitten vapaaehtoistyönä. Siinähän toteutuisi kaikki hallituksen toivomat skenaariot: yrittäjänä toimiminen ja itsensä työllistäminen sekä vapaaehtoistyö. Lisäksi kirkko saa mailleen pitkäaikaisen vuokralaisen, joka ei kerrytä itselleen omaisuutta. Ja loppuu turhien tukienkin nostaminen, kun hautaa itse itsensä ennen ensimmäisen eläkkeen saamista.

Saa käyttää, en laskuta mitään, mutta avustajana toimiva naisystävä laskuttaa. Se voi tietysti näyttää erikoiselta.
Niin, olisihan se kunniakasta kuolla saappaat jalassa työnsä ääreen. Jossain tunkiomaassa siitä voisi saada postuumisti työnsankarin kunniamerkin.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Itse en luota sydänkirurgiin, joka ei ole leikannut omaa sydäntään. Noh, onneksi ei ole tarvetta ollut.
Eikö jokin venäläislääkäri tarinan mukaan leikannut itseltään umpparin pois, kun retkikunnassa ei sattuneesta syystä ollut muita sen alan osaajia. Ja toki ilman nukutusta ja ilman sen suurempaa vodkapuudutusta, kun... noh ymmärrätte. Siinä johdettiin edestä.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mites näyttelijät? Aika vaikeaa tulee olemaan jatkossa löytää näyttelijöitä esim. murhaajan rooliin. Täytyy vapauttaa vankilasta joku murhasta tuomittu, pistää nopealle alkeiskurssille ja ei muutakuin settiin!

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mites näyttelijät? Aika vaikeaa tulee olemaan jatkossa löytää näyttelijöitä esim. murhaajan rooliin. Täytyy vapauttaa vankilasta joku murhasta tuomittu, pistää nopealle alkeiskurssille ja ei muutakuin settiin!
Tästäpä on jo ennakkotapaus, Janne Reinikainen ei kelvannut näyttelemään transnaista koska ei ole transnainen.

PtG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Edmonton, FC Pojat
Eikö jokin venäläislääkäri tarinan mukaan leikannut itseltään umpparin pois, kun retkikunnassa ei sattuneesta syystä ollut muita sen alan osaajia. Ja toki ilman nukutusta ja ilman sen suurempaa vodkapuudutusta, kun... noh ymmärrätte. Siinä johdettiin edestä.

Joo, tämä oli kyllä aika kylmäpäinen suoritus.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jaa-hans.

Keskustasta perussuomalaisiin loikannut Pekka Aittakumpu ja hänet avosylin uuteen kotiin toivottanut kolleega-kansanedustaja ja niin ikään oululainen Jenna Simula elävät sanomalehti Kalevan lähteiden mukaan suhteessa, mutta kieltävät elävänsä suhteessa.

Ei nyt ihmisten suhteet määräänsä enempää kiinnosta, mutta keposastihan tämä ylittää uutiskynnyksen.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Keskustasta perussuomalaisiin loikannut Pekka Aittakumpu ja hänet avosylin uuteen kotiin toivottanut kolleega-kansanedustaja ja niin ikään oululainen Jenna Simula elävät sanomalehti Kalevan lähteiden mukaan suhteessa, mutta kieltävät elävänsä suhteessa.
Filosofian maisteri, teologian maisteri, pappi, kirjailija, kansanedustaja, aviomies, kahdeksan lapsen isä – ja nyt vielä rakastajakin. Miten ihmeessä joillakuilla riittää aika tuohon kaikkeen?

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Filosofian maisteri, teologian maisteri, pappi, kirjailija, kansanedustaja, aviomies, kahdeksan lapsen isä – ja nyt vielä rakastajakin. Miten ihmeessä joillakuilla riittää aika tuohon kaikkeen?
Ensi eduskuntavaalien jälkeen hänellä on enemmän aikaa, kun tuskinpa lestadiolaiset enää äänestävät tuota persurakastajaa.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Höyhensarja jatkaa valitsemallaan linjalla.

Mikäs siinä, tehköön kuten haluaa. Itse en tykkää, että noita kutsuvierasjuhlia jätetään väliin, mutta pari viikkoa sitten opin, että se on ihan ok, jos se itsestään hyvältä tuntuu ja siihen on joku itselleen tärkeä syy. Epäilemättä Keskisarja kokee tämän tärkeäksi itselleen, niin ei kai siinä sitten..

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikäs siinä, tehköön kuten haluaa. Itse en tykkää, että noita kutsuvierasjuhlia jätetään väliin, mutta pari viikkoa sitten opin, että se on ihan ok, jos se itsestään hyvältä tuntuu ja siihen on joku itselleen tärkeä syy. Epäilemättä Keskisarja kokee tämän tärkeäksi itselleen, niin ei kai siinä sitten..
Eipä siinä, onhan siinä eroa jossei groomaajan kanssa halua bilettää tai liittyykö äärioikeistolaiseen tapahtumaan kutsupuhujaksi.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pidän itse linnanjuhlia vähän hölmönä, mutta kuitenkin suhteellisen harmittomana perinteenä. Kansanedustajien osallistumista niihin pidän kuitenkin jonkinlaisena itsestäänselvyytenä, ellei jopa velvollisuutena. Kuuluvat kuitenkin samaan establismenttiin.

Tai jos ei halua mennä, niin olisi sitten syistä hiljaa ja viettäisi aikaa vaikka lasten kanssa kotona. Eikä aukoisi päätään ja menisi leikkimään kuka pelkää mustaa miestä -leikkiä natsien kanssa.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eipä siinä, onhan siinä eroa jossei groomaajan kanssa halua bilettää tai liittyykö äärioikeistolaiseen tapahtumaan kutsupuhujaksi.

Onhan siinä eroa, totta. Varmasti näiden kahden henkilön arvomaailmoissa on paljon muitakin eroja, mutta kuka sen määrittelee, kumman mielipiteet ja tuntemukset ovat oikeita ja kumman vääriä? Sinä? Minä?

Perussuomalaisten kannattajia on usein soimattu ja nimitelty (tässäkin ketjussa) junteiksi tai idiooteiksi. No minun mielestäni yhtä suuri virhe on raapustaa äänestyslipukkeeseen Vasemmistoliiton, Piraattipuolueen tai eläinoikeuspuolueen ehdokkaan nimi. Onko se nyt niin, että jos sinun mielestäsi joku noista onkin viisas teko, niin sinun näkemyksesi sitten kumoaa minun, koska - niin - sinä kuulut (omasta mielestäsi) oikein ajatteleviin?

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan siinä eroa, totta. Varmasti näiden kahden henkilön arvomaailmoissa on paljon muitakin eroja, mutta kuka sen määrittelee, kumman mielipiteet ja tuntemukset ovat oikeita ja kumman vääriä? Sinä? Minä?

Perussuomalaisten kannattajia on usein soimattu ja nimitelty (tässäkin ketjussa) junteiksi tai idiooteiksi. No minun mielestäni yhtä suuri virhe on raapustaa äänestyslipukkeeseen Vasemmistoliiton, Piraattipuolueen tai eläinoikeuspuolueen ehdokkaan nimi. Onko se nyt niin, että jos sinun mielestäsi joku noista onkin viisas teko, niin sinun näkemyksesi sitten kumoaa minun, koska - niin - sinä kuulut (omasta mielestäsi) oikein ajatteleviin?
Toinen on vasemmistolainen joka ei halua bailaa lapsiinsekaantujan kanssa (alaikäinen on lapsi, ihan sama onko pantu vai ei). Toinen oikeistolainen joka osallistuu äärioikeistolaiseen tapahtumaan. Silvusplöö, antaa palaa vaan mun puolesta. Molemmat tahoillaan varmaan oikeassa. En tiedä. Jokainen määrittää omat arvomaailmansa ja se sitten linkittyy yleiseen mielipiteeseen tai ei.

Ei tietenkään kumoa. Jokainen saa olla mitä haluaa. Perspektiivi on se joka ratkaisee. Minä määrittelen oman oikeellisuuden ja sinä omasi. Jos joku haluaa olla matupatja niin olkoon, ei se ole yhtään sen enempää väärin tai oiken kuin heilaava rassenatsi tai muuten vaan kännissä ja läpällä huutelija.

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Elikkäs siis Keskisarja iskee itsensä pääpuhujaksi natsien / äärioikeistolaisten joukkoon itsenäisyyspäivänä kansanedustajan ominaisuudessa. Siis tämän poppoon, jonka Supo on todennut suurimmaksi uhaksi mitä suomesta löytyy. Tässähän tulee muistaa, että kansanedustaja keskisarja on mm suurenvaliokunnan sekä perustuslakivaliokunnan jäsen. Aika raskauttavaa kyllä olla siellä uusnatsien kanssa, jotka ajavat jopa väkivaltaista vallankaappausta suomessa. Odotan mielenkiinnolla jäsen @Noppa10 vaatimuksia puolueesta erottamiselle.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Mieluummin natsimarssiin, kuin linnanjuhliin. Naamiot todellakin on riisuttu.
Kyllä. Nyt kannattaisi viimeistään silmät avata fanaattisimmienkin Keskisarjan puolustelijoiden ja ymmärtäjien.
Ihmettelen, kuinka sinisilmäisiä täälläkin tätä henkilöitymää kohtaan ollaan fiksujen ja itsenikin arvostamien kirjoittajien toimesta.

Mutta kun kaikkien aikojen paras hallitusohjelma jne.

Oikein kammoksuttaa kuinka Kokoomuslaiset ummistaa silmänsä näiltä persutouhoilta.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Itse en tykkää, että noita kutsuvierasjuhlia jätetään väliin, mutta pari viikkoa sitten opin, että se on ihan ok, jos se itsestään hyvältä tuntuu ja siihen on joku itselleen tärkeä syy.

Marttyyriviitta, check.

Varmasti näiden kahden henkilön arvomaailmoissa on paljon muitakin eroja, mutta kuka sen määrittelee, kumman mielipiteet ja tuntemukset ovat oikeita ja kumman vääriä? Sinä? Minä?

Ei, kyllä tämä kertoo enemmän vain susta.

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pölvästi trollaaja Keskisarjahan on jo pitkään ollut, mutta rehellisesti sanottuna olen yllättynyt, että 612-tapahtumaan on lähdössä mukaan. Tiedä sitten, onko mies viime aikoina enempi radikalisoitunut.

Kaikista muista eduskuntaryhmistä ovi kävisi sukkelaan, mutta nähtäväksi jää, onko Persuilla siihen selkärankaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy