/img-s3.ilcdn.fi/0d9adeb71d98aec4b9d29af072df2aff3e4adaa0a7783713ecf6fce5d3bd5ea4.jpg)
USU: Vornasen tutkinta viivästyy
Helsingin poliisista tutkinnanjohtaja Jukka Larkio kertoi Uutissuomalaiselle, että poliisi ei ole vielä saanut kaikkia pyydettyjä lausuntoja.

Jos olisin niin tyhmä etten osaisi juoda juomia sotkematta paitaani, niin en mä kuitenkaan sitä ehkä lähtisi kaikille kertomaan.
Jos olisin niin tyhmä etten osaisi juoda juomia sotkematta paitaani, niin en mä kuitenkaan sitä ehkä lähtisi kaikille kertomaan.
Missä tuossa edellisessä viestissä noin sanottiin?Väität että nuo korkit ovat hyvä ja tärkeä asia maassa, jossa on planeetan paras pullonpalautusjärjestelmä?
Sanoisin, että kuvan henkilö on oikeasti tosi taitava, kun on pystynyt pitämään parran noin puhtaana.Persujen äänestäjät taitavat olla ainoita, joilla tuo ongelma on.
Oletko jo lopettanut vaimosi hakkaamisen?Väität että nuo korkit ovat hyvä ja tärkeä asia maassa, jossa on planeetan paras pullonpalautusjärjestelmä?
Noh. Nätisti nyt.Oletko jo lopettanut vaimosi hakkaamisen?
Ja nuo uudet pullonkorkit ovat uusin ja näkyvin haitta, mitä sieltä on tuotu tänne pohjolaan.
Väität että nuo korkit ovat hyvä ja tärkeä asia maassa, jossa on planeetan paras pullonpalautusjärjestelmä?
Tuolla ukolla on selvästi juomisongelma, apua on saatavissa eikä sen hakeminen noloa ole. Jopa minä, ympärivuorokautinen idiootti, osaan kääntää korkin muualle kuin nenään, mutta ei se kaikille mene.Ehkä se on hyvä, että persuille kaikki asiat säädetään erikseen, kun ymmärrys ja kyky toimia voidaan mallintaa peukalon keskellä olevalla kämmenellä.
Että silleen...
Eli mitä noille korkeille tapahtuu, jos perussuomalaiset saa vaikka 100 % suomalaisten äänistä?
En sitten vittu tiedä, mutta meikäläisen mielestä eurovaaleissa pitäisi vähän eri asioita tuoda julki. Tietty mikä iskee omiin äänestäjiin jne. Pensan hinta, vääränväriset pois ja mitä näitä on.
Noh. Nätisti nyt.
Eiköhän tuo @msg n instapätkän tarkoitus ollut KOROSTAA niitä NÄKYVIÄ ONGELMIA mitä EU Suomelle tuo, jos sinne parlamenttiin mennään vain nuolemaan Brysselin persettä.
Ja nuo uudet pullonkorkit ovat uusin ja näkyvin haitta, mitä sieltä on tuotu tänne pohjolaan. Pari vuotta sitten videon kohteena olisivat olleet pahvipillit. Tämän toki msg tietää itsekkin. Persuissa, kuten muissakin puolueissa on ongelmansa, mutta nuorisojärjestön postaama harmiton mainosvideo on aika pientä.
Tavan kansalaista ei kiinnosta vittuakaan mitkään hiilinielu tai ilmastomuutoslätinät. Niitä kiinnostaa se, maksaako bensalitra 1,8e vai 2,5e. Niitä kiinnostaa tietää, miksi vuodenvaihteessa kaikkiin pullonkorkkeihin tuli niin iso muutos. Tavan kansalaista kiinnostaa ihan arkiset asiat.
Tavan kansalaiset saadaan kyllä kiinnostumaan monenlaisista asioista jos vain halua on. Perussuomalaisilla ei tällaista halua ole vaan korkeimpana tavoitteena on poliittisen keskustelun mahdollisimman suuri tyhmentäminen.
Seuraava sitaatti Ylen jutusta ei liene kenellekään liian vaikea: "Meren roskaantumisen arvioitiin maksavan EU:lle jopa lähes 700 miljoonaa euroa vuodessa. Komission mukaan direktiivikokonaisuus vähentäisi muoviroskan määrää noin neljänneksellä vuoteen 2030 mennessä."
Luulisi yli sadan miljoonan säästöjen kiinnostavan saksi-politiikalla rehentelevää puoluetta.
Mutta tuo yksittäinen 150 miljoonan säästöt vuosittain EU-tasolla ovat samaa luokkaa kun itse poistaisin uunistani ja jääkaapistani valon säästääkseeni sähköä. Isossa kuvassa ei mitään merkitystä.
Persujen äänestäjät taitavat olla ainoita, joilla tuo ongelma on.
Ei näitä asioita noin pitkälle mietitä.Eli mitä noille korkeille tapahtuu, jos perussuomalaiset saa vaikka 100 % suomalaisten äänistä?
Helppoa. Tehdään ennen vaalejaa aloite kiinteiden korkkien kieltämiseksi, joka sitte äänestetään valtaan päästyään itse nurin. Suoraan Persumanuualin kakkos-sivulta heti johdannon jälkeen.Eli mitä noille korkeille tapahtuu, jos perussuomalaiset saa vaikka 100 % suomalaisten äänistä?