Perussuomalaiset

  • 5 325 067
  • 42 709

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Damage controllia?

Vaikka kohua herättäneiden somepostaustensa aikana Rantanen ei ministeri ollutkaan, vähän vaikea edelleen nähdä hänen edustavan toista arvomaailmaa nykyään.
En ole lukenut artikkelia, mutta nämä numerot, joiden pohjalta tilastoja tehdään, ovat varmaan 88 ja 14.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
– Hän oli meillä tapahtumassa kutsuvieraana alueen kansanedustajana. Pyydämme kutsuvieraita noudattamaan meidän tapahtumamme arvoja, kun he rekisteröityvät järjestelmäämme, Kivelä kertoo
Miksi hän oli alun alkaenkaan kutsuvieraana?

"Kutsuttiin David Duke ja pyydettiin noudattamaan meidän arvoja rekisteröityessään."
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mitä helvettiä? Sinä olet vuodesta toiseen arvostellut tästä niitä, jotka demarien CCCR-kytköksiä pyrkivät nostamaan esille. Halonen, Tuomioja, yms. Ja nyt se yht'äkkiä sitten onkin ihan ok?
Höpö höpö. Siitä olen käynyt keskustelua, missä määrin esimerkiksi Tuomioja tai Halonen ovat neukkuja sympanneet, mutta todennäköisesti en ole ketään mollannut siitä, että ovat poliitikkojen vanhoja sitaatteja nostaneet esiin.

Ja jotta keskustelu nyt pysyisi asioissa eikä kirjoittajissa, niin voisitko vielä vastata siihen, miten konkreettisesti vasemmisto on hyökännyt demokratiaa vastaan?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Höpö höpö. Siitä olen käynyt keskustelua, missä määrin esimerkiksi Tuomioja tai Halonen ovat neukkuja sympanneet, mutta todennäköisesti en ole ketään mollannut siitä, että ovat poliitikkojen vanhoja sitaatteja nostaneet esiin.

Ja jotta keskustelu nyt pysyisi asioissa eikä kirjoittajissa, niin voisitko vielä vastata siihen, miten konkreettisesti vasemmisto on hyökännyt demokratiaa vastaan?

Junnila sai luottamuksen, jonka jälkeen oppositio (tai siellä olevat entiset hallituspuolueet) olisivat voineet antaa sitä itse viime kaudella peräänkuuluttamaansa työrauhaa hallitukselle. Eivät kuitenkaan näin tehneet, vaan varsinkin vihervasemmistosiipi jatkoi hyökkäystä Junnilaa kohtaan entistä kovemmalla volyymilla.

Minun nähdäkseni tuossa nimenomaan kyseenalaistettiin demokraattisesti ansaittu eduskunnan luottamus.
 

Tuamas

Jäsen
Kyllähän tuo on aika helvetin kyseenalaista toimintaa että ihmisten vapaata liikkuvuutta rajoitetaan mielipiteiden takia.

Tulee joku maa tuosta itärajan takaa mieleen.

Aaa, eli kansanedustaja pitää päästää ilmaiseksi sisään festareille, muuten rajoitetaan ihmisten vapaata liikkuvuutta?

Kysehän oli siitä, että Mäenpäältä evättiin ilmainen sisäänpääsy ja kutsuvieraan status, sisään olisi päässyt kuten muukin kansa, ostamalla liput.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Miksi hän oli alun alkaenkaan kutsuvieraana?
Veikkaan että alueen kansanedustajille on automaattinen VIP tarjolla. Sitähän he ovat, very important person. Kulttuuripiireissä on aina osattu pitää hyvät suhteet poliitikoihin ja lisää kestittämällä ne säilyvät kunnossa.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Junnila sai luottamuksen, jonka jälkeen oppositio (tai siellä olevat entiset hallituspuolueet) olisivat voineet antaa sitä itse viime kaudella peräänkuuluttamaansa työrauhaa hallitukselle. Eivät kuitenkaan näin tehneet, vaan varsinkin vihervasemmistosiipi jatkoi hyökkäystä Junnilaa kohtaan entistä kovemmalla volyymilla.

Minun nähdäkseni tuossa nimenomaan kyseenalaistettiin demokraattisesti ansaittu eduskunnan luottamus.
Ei demokratiassa opposition tehtävänä ole taata hallitukselle mitään työrauhaa. Ei aiemminkaan se niin ole mennyt, että jos hallitus saa eduskunnan äänestyksessä enemmistön, niin oppositio sen jälkeen vaikenee asiasta. Ei persutkaan vaienneet viime hallituskaudella Pekka Haaviston luottamusäänestyksen jälkeen, vaan edelleen jatkoivat kritiikkiä Haavistoa kohtaan. Oliko tuo mielestäsi hyökkäys persuilta demokratiaa vastaan?

Ja Junnilan erossa ainakin itse näen ratkaisevammaksi sen, että tasavallan presidentti hänen retoriikakseen melko suoraan toi esiin, että Junnilan asema aiheuttaa Suomen hallitukselle mainehaitan ulkomailla. Lopullisesti kamelin selän taisi katkaista kristillisdemokraattien tuohtumus Junnilan ilmastoaborttipuheista.
 

Tuamas

Jäsen
Aaa, tarkoitatko siis että Provinssille on ok puhua maahanmuuttajista vieraslajeina mutta siihen vedetään raja jos sanoo että pojilla ei ole pimppiä?

Höpsis pikku höpönassu, en minä tuota tarkoita.

Vaan sitä, että on melkoista persupopulismia puhua jostain vapaan liikkuvuuden rajoittamisesta, kun ei päästetä ilmaiseksi sisään VIP-vieraana, vaan pitäisi tavallisen rahvaan tapaan ostaa liput.

Provinssi on käsittääkseni yksityinen toimija, joka voi ihan itse hyvin vapaasti määrittää missä kohtaa se raja menee, että annetaanko jollekin VIP-lippua ilmaiseksi vai ei.

Nythän ei ollut edes kyse siitä, että olisi rajoitettu lipun ostamista ts. asiakkuutta tai pääsyä alueelle, vaan siitä ettei jannulle annettu jotain ilmaiseksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen lukenut vain Mäenpäästä kertovan uutisen, en mitään missä kerrotaan yleisesti Provinssin VIP vieraista. Kuten totesin siksi en varmastikaan ole nähnyt tuota sitaattia: Hän saa edelleen ostaa lipun tapahtumaan ja voi rokata mielinmäärin saarella.

Aaa, tarkoitatko siis että Provinssille on ok puhua maahanmuuttajista vieraslajeina mutta siihen vedetään raja jos sanoo että pojilla ei ole pimppiä?

Nyt näyttää siltä, ettet vaan esitä hölmöä. Kai nyt ymmärrät, että Provinssiin pääsee kaikki ostamalla lipun?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ei demokratiassa opposition tehtävänä ole taata hallitukselle mitään työrauhaa.

Jaa, sitten meillä varmaan oli demokratiaa ymmärtämätön pääministeri viimeiset neljä vuotta, kun tätä oppositiolta ihan julkisestikin vaati.

Ei persutkaan vaienneet viime hallituskaudella Pekka Haaviston luottamusäänestyksen jälkeen, vaan edelleen jatkoivat kritiikkiä Haavistoa kohtaan. Oliko tuo mielestäsi hyökkäys persuilta demokratiaa vastaan?

Kyllä.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
"Kun seuraa uutisia tulee mieleen, että ei tuo ole enää journalismia. Tuo on silkkaa tarkoituksellista pahuutta." - Mauri Peltokangas 1.7.2023

Persut kokevat selvästi, että media on heitä vastaan, kun kaivelee tuoreiden ministereiden taustoja ja tulkitsee niitä. Tuohon voisi sanoa, että ei savua ilman tulta. Sellaisia persut ovat, ei se median kimppuun hyökkäämisellä muutu. Heitä kansa on äänestänyt, enkä usko että äänestäjiä on sen enempää sumutettu kuin politiikassa yleensä.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
"Kun seuraa uutisia tulee mieleen, että ei tuo ole enää journalismia. Tuo on silkkaa tarkoituksellista pahuutta." - Mauri Peltokangas 1.7.2023

Persut kokevat selvästi, että media on heitä vastaan, kun kaivelee tuoreiden ministereiden taustoja ja tulkitsee niitä. Tuohon voisi sanoa, että ei savua ilman tulta. Sellaisia persut ovat, ei se median kimppuun hyökkäämisellä muutu. Heitä kansa on äänestänyt, enkä usko että äänestäjiä on sen enempää sumutettu kuin politiikassa yleensä.
Niinpä. En kyllä muista, että vaikkapa Lulu Rannetta tai Sakari Puistoa vastaan olisi hyökätty, ainakaan kovin voimaperäisesti. Syy lienee se, etteivät he ole toiminnallaan antaneet siihen mitään aihetta. Voi tosin olla, että Mauria närästää vieläkin, että hänen perseenreikäpuheensa ja kebabkioskilla riehumisensa saatettiin median voimin kansan tietoisuuteen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sanotaan heti suoraan, etten ole Mustan Barbaarin musiikin ystävä, mutta pöyristyttävää rasismiahan tuo kommentti Mereltä on. Olettaisi nykyään ihmisten ymmärtävän, että ns. ei-valkoihoinenkin voi olla syntyperäinen suomalainen.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en ole persussuomalainen ja olen tässä pimppikysymyksessä Provinssin kanssa samalla puolella, mutta olihan tuo rehellisyyden nimissä aivan päin persettä hoidettu Provinssin osalta. Lähetetään tyypille VIP-kutsu, sitten jossain välissä todetaan, ettei kaveria halutakaan paikalle ja asia hoidetaan niin, että käännytetään portilla.

Joku fiksumpi olisi voinut olla lähettämättä kutsua ja vielä vähän yksinkertaisempikin olisi voinut virheen huomattuaan ilmoittaa kutsun perumisesta vaikka etukäteen.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs


Onhan tuo melkoista.

Ei se toki aukottomasti sitä tarkoita, että Meri olisi nyt seitsemän vuotta myöhemmin pesunkestävä rasisti, joka ei pysty toimimaan ministerinä.

(Eikös meillä täällä palstallakin ole eräs kaikkien tuntema kirjoittaja, joka oli muutamia vuosia sitten avoimen rasistinen, mutta nyt muuttuneena miehenä täysin päinvastaista mieltä..?)
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ok, eli eivät Riikan mukaan usko salaliittoteorioihin ja ilmoitti tämän twitterissä. Edelleenkään ei tullut irtisanoutumista Junnilan touhuista tai oikeastaan mistään. Pikkuisen nyt selkärankaa ja vastaamaan niihin toimittajien puheluihin, tai voihan sitä järjestää tiedotustilaisuuden ja ottaa mukaan Luukkasen puhumaan kulttuurimarxismista, fasismista ja kommunistilehdistöstä.

Näköjään ihan kansanedustajia myöten maalittelevat nyt toimittajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös