Mitä ne virheet ovat? Väitätte jutun olevan virheellinen. Juttuun ei ole kuitenkaan ilmestynyt minkäänlista oikaisua tai oikaisuvaatimusta. Sen sijaan jutun oikeellisuutta puoltaa vahvasti Hanun kertoma silminnäkijälausunto. Näin ollen juttua voidaan edelleenkin pitää virallisena totuutena.Minun, Dee Sniderin, tai Perussuomalaisten tehtävä ei ole oikoa toimittajan työssään tekemiä virheitä. Minun ajatteluni työntekijän kehittymisprosessissa lähtee siitä, että tekijä itse paikkaa virheensä.
Viitannet otsikossa olleeseen kahakka sanaan. En löytänyt mitään virallista selitystä sanalle, joten selvittänet meille tyhmemmille sen tarkan määritelmän. Ulos voi pyytää vaikka kuselle, tupakalle tai ryypylle, jotka perusnormaaleja toimintoja ostoskeskusten pihamailla näille puoluekoneiston ulkopuolisille tukinenkilöille. Tällä kertaa he kuitenkin vaativat intialaistaustaista demariehdokasta katsomaan kuka on kukin, mikä on varsin persumainen tapa keskustella argumenttien loppuessa ja sisältää haasteen fyysiseen väkivaltaan. Sinä voit sen mieltää aivan haluamallasi tavalla.Toisaalta, Iltalehdelle on tyypillistä julkaista otsikoita, jotka eivät vastaa itse uutista. Otsikossa oli väkivaltaan viittaava sana, mutta mitään väkivaltaa ei sitten tapahtunutkaan. Ulos voi ihmisiä pyytää monelle muullekin asialle kuin väkivaltaa käyttämään. Jos lukijalle tulee väkivallalla uhkaaminen ensimmäiseksi mieleen, niin olisi paikallaan tutkia omaa ajatusmaailmaansa.
Edelleenkään yksikään Persujen ehdokas ei liity asiaan mitenkään.
Lue se juttu ennen kuin väität siitä yhtään mitään. Nämä puoluekoneiston ulkopuoliset tukihenkilöt olivat persuehdokkaan taustajoukkoja. Se selviää jutusta, jos sen osaa lukea."Osataan sanoa, ettei se niin ole".
Minähän juuri sanoin, että jutussa ei mainita perussuomalaisten ehdokasta lainkaan ja myöskään mitään väkivaltaan liittyvää ei ole tapahtunut. Otsikon yhdyssana koostuu siis kahdesta sanasta, joista kumpikaan ei sisälly uutiseen missään määrin.
Kukaan ei ole väittänyt persuehdokkaan osallistuneen itse tapahtumaan.