Sinun ratkaisuvaihtoehtosi on nähty jo, pelkkää utopistista höpinää.
Kiitos tästä. Tuntuu hyvältä saada terveen paperit. Kuitenkaan minä en ole esittänyt yhtään minkäänmoisia ratkaisuvaihtoehtoja, toki voisin, mutta en satu olemaan edes minkäänmoinen rivipoliitikko, joten se olisi pelkkää ajanhukkaa. Sen sijaan, minä kykenen sanomaan, että halva -aho ei poliitikkona ja puheenjohtana ole kyennyt (kenties ei edes halunnut) esittämään millekään asialle toimivaa tulevaisuuden ratkaisua. Siksi minulta nolla pistettä osaamisesta.
Nyt annan esimerkin, tai vertailupohjan, jonka tuleman näkee jokainen joka älyää ottaa kädet korvilta ja aukaista silmänsä: pane vierekkäin Lepomäki ja Halla - aho toinen on rivipoliitikko ja toinen puolueen puheenjohtaja. Rivipoliitikko hakkaa substanssissa puheenjohtajan puhtaasti sata nolla, eikö pitäisi joidenkin kellojen soida yhdellä jos toisella? Huomatkaa myös, että olenhan politrukiksi täällä nimetty ja moneen kertaan kommunismin ja vihreyden syljellä kirkastettu ja silti pystyn silmää räpäyttämättä tekemään asiassa puolueettoman analyysin. Toisaalta minä en kuulu mihinkään puolueeseen, enkä mitään puoluetta (tätähän ei yksikään jarkko ja pertti täällä toki kykene ymmärtämään/uskomaan), mutta voin kannattaa järkeviä asioita ja olla kannattamatta aivottomia jadda jadda huuhaa höpöttelyjä kenen tahansa esittämänä.
Oleellisin poliittisen toimivuuden liikku suomenmaassa tällä hetkellä demokratian kannalta olisi siirtyminen vähemmistöhallituksiin, parlamentaarinen diktatuuri ei johda mihinkään hyvään tämän kansan kannalta, sen on Sipilä selvästi kansalle kertonut, saa nähdä, ymmärtääkö kansa, vai sahaako poikki oksan jolla istuu.