On se aikamoista että perussuomalaisten kärkipelaaja on Laura Huhtasaari. Taisin joskus puhua huumoripuolueesta, mutta oikeampi termi on huutonaurupuolue.
Ehkä Laura on varteenotettava ehdokas myöhemmin, tänä vuonna hän ei sitä ole.
Kiinaan tuo pitäisi lähettää, kun niin tuntui hiekkana pimpissä olevan.
Laura itsekin on hiekkana pimpissä aika monella kun tätä ketjua lukee.
Laura itsekin on hiekkana pimpissä aika monella kun tätä ketjua lukee. Järjetön määrä dissausta ja takertumista hänen maailmankatsomukseensa mutta ei hätää. Laurasta ei tule pressaa vaikka moni häntä äänestääkin. Ymmärrän kyllä, että on paha paikka kun ehdokkaana fiksu nainen, jolla on vankat mutta väärät mielipiteet. Hänethän voidaan kokea jonkinlaiseksi uhaksi miesten maailmassa. Mä annan ääneni Lauralle. Sen verran on mullakin hiekkaa vaginassa tällä hetkellä. Toisaalta on kiva auttaa altavastaajaa kahdella äänellä meidän taloudestamme.
Järjetön määrä dissausta ja takertumista hänen maailmankatsomukseensa mutta ei hätää. Laurasta ei tule pressaa vaikka moni häntä äänestääkin. Ymmärrän kyllä, että on paha paikka kun ehdokkaana fiksu nainen, jolla on vankat mutta väärät mielipiteet. Hänethän voidaan kokea jonkinlaiseksi uhaksi miesten maailmassa. Mä annan ääneni Lauralle. Sen verran on mullakin hiekkaa vaginassa tällä hetkellä. Toisaalta on kiva auttaa altavastaajaa kahdella äänellä meidän taloudestamme.
Ymmärrän kyllä, että on paha paikka kun ehdokkaana fiksu nainen,
Vaikka oma ääni meneekin Saulille joka on hoitanut hommansa hyvin.
Kyllä Lauralle tekisi mieli antaa ihan pelkästään tästä syystä... Katkeruus ja vitutus paistaa näistä "paremmista" ihmisistä niin hyvin läpi ja sitten ne poksahtelevat päät... Kaunista.
Kun Huhtasaaressa yhdistyy innokkuus ja itsevarmuus tietämättömyyteen niin siinä on melkoinen paketti presidentiksi.
Katkeruus? Mistä syystä täällä Lauralle nyt katkeria oltaisiin?
Tämäkö kirjoitus on sitä vilpitöntä ihmettelemistä? Käytännössä haistatat vitut kaikille Lauraa äänestäville kansalaisille lapsellisella yleistyksellä. Tämä juuri on se asia, joita me fanipojat kutsumme katkeruudeksi. Vaikkakin sitten väärin perustein mutta en mä tuosta ainakaan vilpitöntä ihmettelyä saa vaikka kuinka yritän. Mutta minähän olenkin tyhmä. Vai mitä jätkät?Samaa ihmettelen minäkin. Tuntuu että täällä menee nyt muutamalla Huhtasaaren fanipojalla sekaisin katkeruus sekä vilpitön ihmettely. En minä ainkaan koe olevani millään tavalla katkera, vaan ihmettelen vain kuinka hölmön ja tyhjäpäisen vaikutelman tämä paljon hehkutettu Huhtasaari itsestään antoi: asiaosaaminen hävettävällä tasolla, ei osannut vastata käytännössä yhteenkään kysymykseen, kierteli ja kaarteli vastauksissaan sekä alkoi hieman hermostumaan haastattelun kuluessa. Toki halveksun Huhtasaaren rasistista, kreationistista ja takapajuista maailmankatsomusta. Äänestäjiensä näköinen ehdokas.
Tämäkö kirjoitus on sitä vilpitöntä ihmettelemistä? Käytännössä haistatat vitut kaikille Lauraa äänestäville kansalaisille lapsellisella yleistyksellä. Tämä juuri on se asia, joita me fanipojat kutsumme katkeruudeksi. Vaikkakin sitten väärin perustein mutta en mä tuosta ainakaan vilpitöntä ihmettelyä saa vaikka kuinka yritän. Mutta minähän olenkin tyhmä. Vai mitä jätkät?
Tämä juuri on se asia, joita me fanipojat kutsumme katkeruudeksi.
No kyllä se Väykkä on tässä hommassa aika selvä voittaja. Toki jos vuosikymenten takinkääntöä, valehtelua yms. katsoo meriittinä, niin sitten Väykkä on seuraava presidentti.Huhtasaari on kompetenssiltaan ylivoimaisesti heikoin ehdokas presidentinvaaleissa sitten Veltto Virtasen, joskin Veltto on selvästi Lauraa vikkelä-älyisempi.
Eilistä haastattelua ei juuri jaksanut katsoa, Laura kun on ottanut esiintymisen esikuvakseen selkokieliset uutiset.
No kyllä se Väykkä on tässä hommassa aika selvä voittaja. Toki jos vuosikymenten takinkääntöä, valehtelua yms. katsoo meriittinä, niin sitten Väykkä on seuraava presidentti.
Paljon kertoo Huhtasaaren kompetenssista ja älyllisestä terävyydestä, kun hän itse kehtaa sanoa suurimpien ulkopoliittisten ansioidensa olevan rukoileminen yhdessä israelilaisten ja trumpilaisten kanssa.Mutta kompetenssiltaan ja älylliseltä terävyydeltään Huhtasaarta valovuoden edellä.
Ymmärrän kyllä, että on paha paikka kun ehdokkaana fiksu nainen, jolla on vankat mutta väärät mielipiteet. Hänethän voidaan kokea jonkinlaiseksi uhaksi miesten maailmassa.
Tämäkö kirjoitus on sitä vilpitöntä ihmettelemistä? Käytännössä haistatat vitut kaikille Lauraa äänestäville kansalaisille lapsellisella yleistyksellä. Tämä juuri on se asia, joita me fanipojat kutsumme katkeruudeksi. Vaikkakin sitten väärin perustein mutta en mä tuosta ainakaan vilpitöntä ihmettelyä saa vaikka kuinka yritän. Mutta minähän olenkin tyhmä. Vai mitä jätkät?