Vaikka Huhtasaari on poliittisen kenttämme vastenmielisin yksittäinen hahmo, on tällainen perseily aivan perseestä.
Vielä vastemielisempi kuin Sipilä? No, ehkäpä Laura pääsee monen ihon alle jo pelkästään sillä, että on persu.
Vaikka Huhtasaari on poliittisen kenttämme vastenmielisin yksittäinen hahmo, on tällainen perseily aivan perseestä.
Vielä vastemielisempi kuin Sipilä? No, ehkäpä Laura pääsee monen ihon alle jo pelkästään sillä, että on persu.
Hmm, varsin outo vertaus. Vastenmielisin poliitikko on...kuka tahansa vihreiden poliitikko. Sipiläkin kuitenkin on omalla tavallaan vilpitön, toimii sen mukaan minkä arvelee olevan parasta.
Ei sillä, että aika outojahan Huhtasaari välillä laukoo, mutta aika elitististä pitää tuommoista tavallisen kansan puolelle asettumaan pyrkivää rouvashenkilöä noin vastenmielisenä. Ei kyllä aukea ihan noin vain.
Eikös tämmöinen silmien värin mukautuminen maantieteellisen sijainnin ja valon määrän takia ole nimen omaan evoluutiota? Näin minä ainakin olen asian käsittänyt.
Onko Huhtasaari nyt sitten sitä mieltä, että ihminen on tänne planeetalle ihan itsestään (jonkun jumalan tekosina) ilmestynyt ja ihminen omana lajinaan on sitten kehittynyt ja kehittyy evoluution mukaisesti? Vai mistä kummasta se ihminen, joka kuitenkin lajina evoluutiossa kehittyy, on planeetalle ilmestynyt? Vai mistä tässä olisi kyse? Jotain logiikan puutetta minun mielestä tuossa ajatuskulussa on.
Porin persut ovat ilmeisesti poliisia tehokkaampia Hercule Poiroteja, koska tietävät jo tekijän olevan paikallisia vasemmistolaisia.
SK:n Facebook-sivulla suvaitsevaiset olivat myös ratkaisseet rikoksen. Valvontakameroita ei ollut asennettu, koska tekijä oli faktabaari-vasurien mukaan Huhtasaari itse.
Evoluutioteorian kieltäminen saadaan täällä kuulostamaan jotenkin harvinaiselta, vaikka esimerkiksi vielä kymmenen vuotta sitten kolmannes suomalaisista ei evoluutioteoriaan uskonut.
Kolmasosa suomalaisista ei usko evoluutioon | Yle Uutiset | yle.fi
Jos nyt joku yrittää ymmärtä väärin, niin minä olen ateisti. Tää maa on vaan täynnä konservatiivisia uskonnollisia hihhuleita, vaikka omassa kuplassa ei tällaisia olisikaan.
Kaikki ottavat ns. oletusarvona sen, että Huhtasaari on aidosti fanaattinen kreationisti ja evoluution kieltäjä, joka ei vain tajua evoluutioteoriaa, uusporilainen ja persu kun on.
Mutta entäs jos hän tajuaa sen oikein hyvin - ja tajuaa samalla, että mahdollisesti kolmannes suomalaisista ei tajua? Kolmannes suomalaisista olisi sellainen määrä äänestäjiä, että sellaista pottia kannattaa tavoitella jos haluaa erottua joukosta ja yrittää saada edes osan uskonnollisesti vakaumuksellisten äänistä.
Evoluutiopuheet jäävät ainakin kuulijoiden mieleen, ja elämme kumminkin maassa, jossa perheenäidit juottavat vauvoilleen hopeavettä ja korkeakoulutetut lääkäritkin uskovat ties mihin enkeli- ja yksisarvisterapioihin. Silloin voi kannattaa hyvinkin lähteä jenkkityyliin haastamaan tiedettä ja kieltämään evoluutiota.
Onko sillä oikeastaan mitään väliä? Jos ihminen uskoo luomisoppiin, niin eikö se jälkeen sen miettiminen sen tarkemmin ole vähän yhtä fiksua kuin pohtia Star Warsin epäloogisuuksia.Onko Huhtasaari nyt sitten sitä mieltä, että ihminen on tänne planeetalle ihan itsestään (jonkun jumalan tekosina) ilmestynyt ja ihminen omana lajinaan on sitten kehittynyt ja kehittyy evoluution mukaisesti? Vai mistä kummasta se ihminen, joka kuitenkin lajina evoluutiossa kehittyy, on planeetalle ilmestynyt? Vai mistä tässä olisi kyse? Jotain logiikan puutetta minun mielestä tuossa ajatuskulussa on.
On se aikamoista että perussuomalaisten kärkipelaaja on Laura Huhtasaari. Taisin joskus puhua huumoripuolueesta, mutta oikeampi termi on huutonaurupuolue.
Ehkä Laura on varteenotettava ehdokas myöhemmin, tänä vuonna hän ei sitä ole.
Kiinaan tuo pitäisi lähettää, kun niin tuntui hiekkana pimpissä olevan.