Täyttä potaskaa.
Demokartioissa on kaikissa rajoitettu valtaanpääsyä tihetyiltä tahoilta, joiden katsotaan uhkaavan itse demokraattista järjestelmää. Nämä on tehty monasti suoraan laittomiksi. Myös historiasta on opittu, että tiettyjä aatesuuntia tai ajattelumalleja ei tule päästää julkisesti edes esittämään asioitaan, sillä ihmisten laumakäyttäytyminen (ja tyhmyys) johtaa kaikkien kannalta katastrofaalisiin seurauksiin. Kuten nyt viimevuosisadalla opittiin, että jos ihmisoikeuksista ja niiden universaaliudesta joustetaan, tapahtuu ikäviä asioita. Ja en puhu pelkästään 30 luvun fasismista, vaan ihan kommareista tai punakhemreistä jne. Siksi tämmösiä ajattelumalleja demokratioissa suitsittaan ja jopa kielletään (mm Saksassa on natsipuolueet kielletty).
JHA on pesunkestävä fasisti. Jos tätä ei hyväksy, kieltää vaan historian tai ei ole lukenut JHA:n kirjotuksia tai historiaa. Plain and simple.
Fasistisen ajattelun leviämisen estäminen taas on ihan avainkysymyksiä yhteiskuntarauhan säilyttämisen suhteen. WWII kokenut poliitikkosukupolvi on väsitynyt ja pahalta näyttää, että pullonkorkki on aukaistu monessa Euroopan kolkassa. Toivottavasti tällä saadaan se Suomessa padottua hörhöjen puuhasteluksi.
Jos ei, we’re all fucked.
Esimerkiksi Sari Essayah on monelta osin hyvin kaukana minun mielipiteistäni, silti minulla ei ole hänestä kuin hyvää sanottavaa.Rakentavia, siltoja sovittavia politikkoja tarvitaan poliittisen spektrin joka laidalle. Mutta jos politiikka rakennetaan vihan, katteettomien pelkojen, ihmisarvon hyläten, kansainvälisiä sopimuksia ja Suomen lakia halveksien sekä demokratian peruspilareita nakertaen niin silloin ollaan sellaisilla vesillä joista ei seuraukset voivat olla tuhoisia suomalaiselle yhteiskunnalle ja yhteiskuntarauhalle.
"Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen:
* Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen.
* Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi.
* Se on opettavaista.
Mielestäni ei ole lainkaan sairasta iloita siitä, että ihminen, joka tuo raiskaajia maahan ja vastustaa näiden karkostusta, tulee raiskatuksi." -JHA