Minä olen nähnyt tässäkin ketjussa kirjoittaneita aika huonossa kunnossa, alkoholin vaikutuksen alaisena. Voinko siis täällä spekuloida juoppoudella?
En tiedä kuinka moni nimimerkeistä kirjoittaa tänne työkseen.
Minä olen nähnyt tässäkin ketjussa kirjoittaneita aika huonossa kunnossa, alkoholin vaikutuksen alaisena. Voinko siis täällä spekuloida juoppoudella?
En tiedä kuinka moni nimimerkeistä kirjoittaa tänne työkseen.
No jos vedät yhdestä tilaisuudesta noin rankan johtopäätöksen juoppoudesta niin enköhän mäkin voi vedellä vähän mutkia suoraksi.
Vai vainko silloin kun se sopii sinun agendaasi? Jos vastaus "kyllä" niin en jaksa edes yllättyä
Mitäs mökö-mökö juomaa nyt on juotu? Sinä saat vetää ihan mitä johtopäätöksiä tahansa, minä erotan yö- ja vapaa-ajan, enkä juo työajalla. Yllä on pari esimerkkiä Arhinmäen työajalla tapahtuneista episodeista.
Ei ministerillä ole mitään määriteltyä työaikaa. Minun käsittääkseni myös tuo tilaisuus, jossa Arhis joi itsensä sammumiskuntoon, ei ollut virallinen edustustilaisuus, vaan yksityinen juhlatilaisuus. Eli periaatteessa kyse ei ollut Arhinmäen työtehtävän hoitoon liittyvästä asiasta
Sillä ei ole mitään väliä. Kyllä minäkin työmatkoilla kollegoiden ja/tai asiakkaiden kanssa käyn toisinaan ulkona syömässä, saatanpa jopa oluenkin siinä ottaa tilanteesta riippuen. Luuletko, että jos noissa työajan ulkopuolisissa tilaisuuksissa vetäisin örmykännit ja sammuisin pöytään niin työnantajani alkaisi halkomaan hiuksia siitä, että oliko tuo nyt työaikaa vai ei? Itse veikkaan, että monoa tulisi aika nopeasti. En aio ottaa selvää.
Eli juoppo mikä juoppo.
Tuossa Sotshin yksityistilaisuudessa oli kyse olympiamitalin juhlimisesta. Minusta se nyt ei ihan vertaudu päivälliseen asiakkaan kanssa. Mitalijuhliin suomalaisessa kansanperinteessä kuuluu alkoholi. Toki Arhinmäellä meni varmasti alkoholin käyttö tuolloin överiksi, mutta minusta on kertakaikkiaan juopon määritelmän harhaista väärinkäyttöä nimetä jokin yksilö juopoksi yksittäisen tapauksen perusteella.
Jotenkin persut, tässä tapauksessa nuoret, onnistuvat viemään vammaisuuden aina nextille levelille:
Perussuomalaiset nuoret: On vain kaksi sukupuolta - Maaseudun Tulevaisuus
Suomi. 2016.
Sebu on varmasti erehtynyt, luullut tuota #tyttö-poika-kampanjaksi, ei ymmärtänyt alaviivaa. Nyt piileskelee kuvassa takarivissä hätäskeggen takana. Että enkö näytäkin miehekkäältä.
Linkki junttien lehteen.
Vamma se on aivovammakin ja kyllä perussuomalaisuudelle löytyy varmasti tautiluokitus. Samoin kuin vieraiden ihmisten jälkikasvun utelijoille.Jos jokin on junttia, niin tuo letkauttelusi vammaisuudesta. Onkohan mahtanut kertyä sen enempää tervettä kuin vähemmän primaakaan arjalaista jälkikasvua...
Pitäisikö herra Tynkkysen ryhtyä harjoittamaan juoppoutta ja riettautta, kun absolutismi ja selibaatti saavat aikaan kummallisia ideoita?
Vamma se on aivovammakin ja kyllä perussuomalaisuudelle löytyy varmasti tautiluokitus. Samoin kuin vieraiden ihmisten jälkikasvun utelijoille.
No pilluhan se on Toimilla mielessä!Toimi perkule, miehestähän on paljastunut kunnon pukki. Mutta kun katsoo tuota veijarimaista virnettä tuossa uutisen kuvassakin niin osaahan tuon arvata. Voisi siteerata Matti Nykästä siitä, mikä miehellä on mielessä.
Kyllähän minäkin tuon näen miehen kasvutarinana, kun jeesustelijasta on kasvanut peruspervo.Toimi perkule, miehestähän on paljastunut kunnon pukki.
Uteluahan se on, vaikka siinä ei ole kysymysmerkkiä, vaan kaiken älyllisen keskustelun lopettavat kolme pistettä lauseen lopussa. En tajunnutkaan aiemman tuotantosi perusteella sinun olevan noin sensitiivinen. Perussuomalaisten perinteiseen tapaan haluat kääntää keskustelun kaikkialle muualle, paitsi itse aiheeseen.Käännä vaan uteluksi ja jatka ala-arvoista öyhötystäsi vammaisuudesta - kerrassaan hieno ja suoraselkäinen suoritus.