Eipä yllätä, että suvaitsevaiset veti taas hiekkaa pimppiin.
Kysymys hörhöosastolle. Poliisin tietoon tulee noin tuhat raiskausta per vuosi (joista ulkomaalaiset tekevät joitakin kymmeniä). Tämä tarkoittaa n. Kolmea tekoa per päivä. Selvää siis on että kaikkia raiskauksia ei uutisoida ellei niissä ole jotain erityistä. Onko siis perusteltua tai tasapuolista esittää että kaikki ulkomaalaisten tekemät tapaukset uutisoidaan?Eipä yllätä, että suvaitsevaiset veti taas hiekkaa pimppiin. Tällä jeesustelulla saadaan kivasti piilotettua nämä raiskaukset, yritykset, päällekarkaukset, mitä nyt tippuu kuin sieniä sateella Porissa. Näitä on lisääkin, mutta ainoastaan some on se voima, mikä saa poliisin tiedottamaan näistä. SK kirjoitti eilen ylväästi, että he eivät somejuttuja julkaise. Jalosen somekirjoitus kelpasi kummasti. Näin saadaan huomio pois näistä unelmapoitsujen naisiin kohdistuvista rikosepäilyistä.
Tästä samaa mieltä, Krista Kiuru on varmasti yksi surkeimpia kansanedustajia ja ministereitä, mitä on ollut ja silti demarit äänestivät hänet uudestaan eduskuntaan, toki vaihtoehdotkaan eivät kummoisia olleet.Miksi suvaitsevaiset vetäisivät tästä hiekkaa pimppiin? Emme me ole näille hörhöille ääniämme antaneet. Joku Huhtasaarta ja Jalosta fiksuna pitänyt porilainen äänestäjä taas voi olla tällä hetkellä hiekat housuissa, kun on huomannut näiden todellisen tason. Ei siis mikään ihme, että demareiden kannatus on nousussa ja persujen laskussa. Minun taas ei tarvitse tehdä muuta kuin todeta, että persuilla ja Satakunnalla on Suomen surkeimmat kansanedustajat, mutta tälle asialle en voi mitään, sillä en ole kumpaakaan. Snider taas taitaa olla molempia, joten voimia sinne.
Ei yllätä, että Dee on täällä mutkuttelemassa suvaitsevaisilla, kun näitä satakuntalaisia kirkasvalolamppuja parjataan keskiaikaisen ajattelunsa julki tuomisesta.Eipä yllätä, että suvaitsevaiset veti taas hiekkaa pimppiin.
Ei yllätä, että Dee on täällä mutkuttelemassa suvaitsevaisilla, kun näitä satakuntalaisia kirkasvalolamppuja parjataan keskiaikaisen ajattelunsa julki tuomisesta.
Tästä samaa mieltä, Krista Kiuru on varmasti yksi surkeimpia kansanedustajia ja ministereitä, mitä on ollut ja silti demarit äänestivät hänet uudestaan eduskuntaan, toki vaihtoehdotkaan eivät kummoisia olleet.
Eipä yllätä, että suvaitsevaiset veti taas hiekkaa pimppiin.
Äläkä unohda aikoinaan vaalipiirissä vaikuttaneita Veijo Puhjoa ja Mikko Eloa.Kauko Juhantalo ja Timo Kalli kertovat myös, millaisia surkimuksia sieltä tulee. Ja Petteri Orpokin on alunperin Satakunnasta.
Minä näin äärisuvaitsevaisena kysyn, että ovatko tällaiset kommentit siannahasta tehdyistä kaduista mielestäsi a) rakentavia ja b) realistisia ratkaisuvaihtoehtoja turvapaikanhakijoiden aiheuttamiin ongelmiin. Jos vastasit joko toiseen tai molempiin kohtiin kyllä, sinä ja perussuomalaiset todellakin ansaitsette toisenne. Jos vastasit joko toiseen tai molempiin kohtiin ei, niin miksi vitussa kansanedustaja laukoo tällaista settiä? Ymmärrän joltain essonbaarin penalta ko. heitot. Ehkä tämä enkelihoitaja on sitten ihan essonbaarin pena?
Kyllä sinä itsekin olet tässä esittänyt männä aikoina aika persumaisia kommentteja koskien mamuja, joten turha jeesustella.
Toki, tuo on juuri tuota demarien rasistiosaston keekoilua, mistä tässä joku aika sitten esitin huomioita.
Minä en ole kansanedustaja. Minä olen essonbaarin pena. Toistaiseksi olen ehdottanut ihan realistisia vaihtoehtoja ratkaista turvapaikanhakijoiden aiheuttamat ongelmat.
Et ilmeisesti odottanutkaan, että Pee Snider vastaisi kysymykseesi, kun et siihen puuttunut. Minua vastaus olisi kiinnostanut, mutta näin(kin) tällä kertaa.
Eipä yllätä, että suvaitsevaiset veti taas hiekkaa pimppiin. Tällä jeesustelulla saadaan kivasti piilotettua nämä raiskaukset, yritykset, päällekarkaukset, mitä nyt tippuu kuin sieniä sateella Porissa. Näitä on lisääkin, mutta ainoastaan some on se voima, mikä saa poliisin tiedottamaan näistä. SK kirjoitti eilen ylväästi, että he eivät somejuttuja julkaise. Jalosen somekirjoitus kelpasi kummasti. Näin saadaan huomio pois näistä unelmapoitsujen naisiin kohdistuvista rikosepäilyistä.
No, minä en tuosta mitään varsinaista kysymystä löytänyt, mihin pitäisi vastata. Ainoastaan Hege totesi, että hänellä olisi perstaskussa ratkaisut ongelmaan, mitä arvelen sinun pitävän unelmana.
Minä näin äärisuvaitsevaisena kysyn, että ovatko tällaiset kommentit siannahasta tehdyistä kaduista mielestäsi a) rakentavia ja b) realistisia ratkaisuvaihtoehtoja turvapaikanhakijoiden aiheuttamiin ongelmiin. Jos vastasit joko toiseen tai molempiin kohtiin kyllä, sinä ja perussuomalaiset todellakin ansaitsette toisenne. Jos vastasit joko toiseen tai molempiin kohtiin ei, niin miksi vitussa kansanedustaja laukoo tällaista settiä? Ymmärrän joltain essonbaarin penalta ko. heitot. Ehkä tämä enkelihoitaja on sitten ihan essonbaarin pena?
Älä tee samaa virhettä Jalosen kanssa, korkki tai some kiinni. Tuttu toimittaja oli soittanut Jaloselle sianahka päivityksen jälkeen, tämä oli ollut tuhannen päissään eduskunnan päättäjäisten takia.
Minua nyt ei näin ihan kahvilinjallakaan kiinnosta hevonpaskanvitun vertaa, onko Jalonen ollut kännissä vai missä lie kissanristiäisissä? Sattuu nyt yksi unelmatapaus liippaamaan suht läheltä ja kun tämän Kuukkarinkin fatserit ovat jo näköjään löytäneet, niin koittakaa nyt paremmistolaiset saada unta, vaikka Arska sanoi pahasti.
Tai en ymmärrä.
Hyvä esimerkki keskustelun mahdottomuudesta, idioottimaiset lausunnot hyväksytään kritiikittä. Jos kansanedustajat eivät pysty ratkaisukeskeiseen argumentointiin vakavassa asiassa, järkevän ratkaisun löytäminen on vaikeaa.
No, enpä tiedä oliko Beninkään bläästäys kovinkaan ratkaisukeskeistä, mutta helvetin viihdyttävää ja nautinnollista se oli. Ja kyllä, otin tietoisesti esimerkin Kokoomuksen ytimestä, nyt pääset taas munaamaan itsesi unisella mutku-kortillasi.