kahden suunnan sentteri
Jäsen
Sinäkin, Brutukseni.
James Hirvisaari | BlogBook
Edellisessä blogauksessaan James tapailee ploki-parodian askeleita:
James Hirvisaari | BlogBook
Pyydän nöyrimmin anteeksi Suomen kansalta sitä, että olen kehottanut äänestämään perussuomalaisia ja tulemaan mukaan perussuomalaisten toimintaan.
Vilpittömästi uskoin siihen, että puolue ja sen puheenjohtaja olisivat olleet aidosti Suomen kansan asialla.
En tiedä, kuka Timo Soinin mielen myrkytti, mutta uusien puoluekannatuksen madonlukujen pohjalta arvelen, että Soini on myrkyn pohjaan saakka niellyt ja rupeaa nyt tekemään kituliasta kuolemaa puolueensa kanssa.
Minä en niihin hautajaisiin osallistu, enkä kehota ketään muutakaan niihin surujuhliin osallistumalla itseään häpäisemään.
Edellisessä blogauksessaan James tapailee ploki-parodian askeleita:
– Persu ei myy persuaan! Ja kyllä minun persuni merivettä kestää! Saan aina mitä tilaan! Kallupit on kalluppeja! Mutta kaikki on sen twiittuilevan Hirvisaaren syytä! Missä James, siellä ongelma! Kyllä minä sille riivatun pitkätukalle vielä munat näytän! Ja erotan kaikki! Tynkkynenkin vain ilkkuu ja vieläkin hengissä riekkuu, vaikka annoin ihan muuta ymmärtää! Reki varsan kolaa! Ei se haittaa että puolue on tuhkana, sillä minulla on säätiö ja rahat! Voisiko kiltti toimittaja nyt puhaltaa pilliin niin voisin taas laittaa jalalla koreasti?