Perussuomalaiset

  • 5 573 531
  • 44 580

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerroppa mulle tällainen juttu, että kumpi on tärkeämpää: se, mitä kirjoittaa vai se, kuka kirjoittaa?
Kuinka niin? Tarkoitatko kenties tilannetta, jossa pitää kirjoittaa nimi vekseliin? Aika paha. Molemmat on varmaan aika tärkeitä.

Kerro sä puolestas, että jos aloittaa keskustelun trollaamalla typerää puutaheinää, niin kannattaako odottaa jatkokeskustelusta kovin suuria?

Onhan tuossa tietenkin se surullinen mahdollisuus, että sä olet ihan tosissasi, mutta siinä tapauksessa järkevän jatkokeskustelun mahdollisuus taitaa olla vielä pienempi.
 
Persu-Jussi oli taas ollut tuhmana, Sossu-Erkki suuttui:

Mä en ihan ymmärrä mistä suuttui? Luultavasti molemmat ovat oikeassa mutta Tuomiojan puheilla tietysti ollut suurempi vaikutus ulkoministerinä. Yhtä lailla Hallis olisi voinut ruveta inisemään ensin että ala-arvoista käytöstä, mä en puhu enää.

Halla-ahollahan on tapana viedä ihan 100-0 näitä koivulaaksoja, husuja sun muita anderssoneja mutta nyt oli täysin eri luokan vastus, ihme että meni hermostumaan.
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinka niin? Tarkoitatko kenties tilannetta, jossa pitää kirjoittaa nimi vekseliin? Aika paha. Molemmat on varmaan aika tärkeitä.

Kerro sä puolestas, että jos aloittaa keskustelun trollaamalla typerää puutaheinää, niin kannattaako odottaa jatkokeskustelusta kovin suuria?

Onhan tuossa tietenkin se surullinen mahdollisuus, että sä olet ihan tosissasi, mutta siinä tapauksessa järkevän jatkokeskustelun mahdollisuus taitaa olla vielä pienempi.
Eli liian vaikeaa sulle. Kerro miksi kannattaa pöyristyä yhden kirjoituksesta, mutta ei kannata pöyristyä toisen kirjoituksesta, vaikka sisältö on sama?
 
Mitenkäs Olli poika ulkomailla pärjää kun siellä on muitakin kuin suomalaisia?

En tiedä Olli-pojan pärjäämisestä, mutta itse olen ulkomailla ollut monissa paikoissa, joissa ei paljon humanitaarisia maahanmuuttajia näy. Eli sikäli monikultturismin vastustajallekin kyllä löytyy varmasti mieluisia lomakohteita myös maamme rajojen ulkopuolelta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä Olli-pojan pärjäämisestä, mutta itse olen ulkomailla ollut monissa paikoissa, joissa ei paljon humanitaarisia maahanmuuttajia näy. Eli sikäli monikultturismin vastustajallekin kyllä löytyy varmasti mieluisia lomakohteita myös maamme rajojen ulkopuolelta.

Koskeeko Immosen monikultturisimin kritiikki vain humanitaarisia maahanmuuttajia? Eli työssä käyville musliminaisille voi järjestää oman uimavuoron ja he saavat kulkea kadulla burghassa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
En tiedä Olli-pojan pärjäämisestä, mutta itse olen ulkomailla ollut monissa paikoissa, joissa ei paljon humanitaarisia maahanmuuttajia näy.

On se kumma kun köyhän perheen köyhällä pojalla on varaa matkustaa ympäri maailmaa. Ei ole niillä köyhillä tuollaista mahdollisuutta jotka minä tunnen.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli liian vaikeaa sulle. Kerro miksi kannattaa pöyristyä yhden kirjoituksesta, mutta ei kannata pöyristyä toisen kirjoituksesta, vaikka sisältö on sama?
Onko sellaiset käsitteet tuttuja kuin parodia, satiiri, sarkasmi tai ironia?

Sanotaan nyt ihan suoraan, että ei välttämättä kannata pöyristyä, vaikka sisältö olisikin sama. Noin niinkuin esimerkkinä lause "Hyvä Jannaci, sä olet nero!", voi jossain yhteydessä olla sellainen, että siitä on lupa pöyristyä, mutta jossain toisessa yhteydessä siitä ei kannata pöyristyä.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Eli liian vaikeaa sulle. Kerro miksi kannattaa pöyristyä yhden kirjoituksesta, mutta ei kannata pöyristyä toisen kirjoituksesta, vaikka sisältö on sama?

Kerro toki ketä tarkoitat tällä. Puhutko kenties Anna Kontulasta, Veronika Honkasalosta, Paavo Arhinmäestä, Li Andersonista tai vastaavasta? Vai onko mielessäsi kenties Alexander Stubb, Björn Wahlroos, Jyri Häkämies, Kalle Isokallio tai Juha Sipilä?
 

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäli Husun kirjoitus menee satiirista, niin eihän minkään pitäisi estää näkemästä Immosen kirjoitusta samalla tavalla. Ihan tosissaanko täällä luullaan, että mies tovereineen meinaa aseellisesti käydä taisteluun maahanmuuttajia tai vähemmistöjä vastaan?
 

Tuamas

Jäsen
Mikäli Husun kirjoitus menee satiirista, niin eihän minkään pitäisi estää näkemästä Immosen kirjoitusta samalla tavalla. Ihan tosissaanko täällä luullaan, että mies tovereineen meinaa aseellisesti käydä taisteluun maahanmuuttajia tai vähemmistöjä vastaan?

Noniinno, tunnettu natsilarppaaja kirjoittamassa Breivikiltä lainattua manifestia ja vielä kohun jälkeen puolustamassa kirjoitteluaan kärkkäästi.

On kyllä maailmanluokan huumorveikko, jos on satiiriksi tuon kirjoittanut.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mikäli Husun kirjoitus menee satiirista, niin eihän minkään pitäisi estää näkemästä Immosen kirjoitusta samalla tavalla. Ihan tosissaanko täällä luullaan, että mies tovereineen meinaa aseellisesti käydä taisteluun maahanmuuttajia tai vähemmistöjä vastaan?

Onhan hänen toverit jo käyneetkin. Mikä tässä on sinulle hankalaa ymmärtää?
Perussuomalaiset | sivu 601 | Jatkoajan keskustelupalsta Tuossa vielä sinullekin rautalangasta.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäli Husun kirjoitus menee satiirista, niin eihän minkään pitäisi estää näkemästä Immosen kirjoitusta samalla tavalla. Ihan tosissaanko täällä luullaan, että mies tovereineen meinaa aseellisesti käydä taisteluun maahanmuuttajia tai vähemmistöjä vastaan?

Tuskin luulee, mutta kun lukee Immosen postauksen jälkeisen keskustelun, niin en ihmettelisi vaikka joku kiihkoissaan jonkun mamun hakkaisikin. Kyse ei ole siitä, mitä Immonen kirjoitti vaan miten kirjoitti. Hänen ympärillään pyörii varsin värikästä porukkaa, joku voi vielä ottaa Immosen puheet tosissaan. Hänet on korotettu maahanmuuton vastustajien messiaaksi, jolle hurrataan monella palstalla.
 
On se kumma kun köyhän perheen köyhällä pojalla on varaa matkustaa ympäri maailmaa.

Ei tässä nyt sentään maailman ympäri ole varaa matkustella. Mutta sen verran täytyy todeta, että paljon antoisampaahan se matkustelu varmasti olisi, jos en olisi tällainen impivaaralainen bönde-lande-lantavarvas. Viime viikolla varasin hotellit ensi kesän jalkapallon EM-kisoihin, ja päällimmäisenä kriteerinä oli löytää mahdollisimman halvat huoneet mahdollisimman läheltä Marseillen ja Lyonin keskustaa. Joku Alexander Stubbin tai nimimerkin BigRedBob kaltainen ison kaupungin kosmopoliitti olisi varmasti hakenut majoituksensa sellaisista lähiöistä, joissa on mahdollisimman paljon monikulttuurisuutta, koska silloin kaupungin tarjoama elämys on rikkaampi. New Yorkissakin Stubb mitä ilmeisimmin majoittuu Bronxiin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Eli jos kirjoittaa tietyllä tavalla, voi olettaa että joku ottaa onkeensa ja käy heti seuraavan mamun päälle? Ja sitten kai pitäisi ottaa vastuu muiden tekemisistä eli siitä että näin on tapahtunu?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tuskin luulee, mutta kun lukee Immosen postauksen jälkeisen keskustelun, niin en ihmettelisi vaikka joku kiihkoissaan jonkun mamun hakkaisikin.

Minä sen sijaan ihmettelisin. Immonen vaikuttaa sellaiselta vässykältä, että tosipaikan tullen juoksisi pakoon märät housuissa. Siksi onkin mukavaa liikkua porukassa, joissa muut hakkaavat ja tarpeen tullen puolustavat vässykkä-Ollia, kun itse ei siihen pysty.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli jos kirjoittaa tietyllä tavalla, voi olettaa että joku ottaa onkeensa ja käy heti seuraavan mamun päälle? Ja sitten kai pitäisi ottaa vastuu muiden tekemisistä eli siitä että näin on tapahtunu?

Oletko tutustunut yhtään maailmanhistoriaan? Kannattaa, sieltä löytyy esimerkkejä vastaavista tapahtumista.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä sen sijaan ihmettelisin. Immonen vaikuttaa sellaiselta vässykältä, että tosipaikan tullen juoksisi pakoon märät housuissa. Siksi onkin mukavaa liikkua porukassa, joissa muut hakkaavat ja tarpeen tullen puolustavat vässykkä-Ollia.

Niin, tätä juuri tarkoitin. Se mitä olen Immosen ja Hirvisaaren facesivuja lukenut, niin aikamoista öyhöttämistä siellä esiintyy. Joku voi vielä ottaa jutut tosissaan.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
R/explainlikeimfive

Husu on idiootti. Immonen on natsien kanssa veljeilevä idiootti joka asettaa hänen tekstinsä ihan eri kontekstiin kuin Husun hassuttelut. Oliko tarpeeksi rautalankaa?

Tekstien sisältöjähän mä tuossa viestissä käsittelinkin kun kutsuin molempia idiooteiksi, mutta sä toki korjasit sen pikaisesti luojan kiitos! Kova jätkä olet tarjoamaan sitä rautalankaa kaikille muille, mutta kannattaa pitää se siinä lähellä kuitenkin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Oletko tutustunut yhtään maailmanhistoriaan? Kannattaa, sieltä löytyy esimerkkejä vastaavista tapahtumista.

Toki sen verran, että näin on tapahtunu. Mutta nyt eletäänkin vähän modernimmassa hetkessä, jolloin (suomalaisten) ihmisten ei tulisi hyökätä jonkun kirjoituksen takia toisten kimppuun tai se katsotaan vain tyhmyydeksi. Siinä tosin auttaa todennäköisesti muut tieteet kuin historia, mikäli näin käy. Humanisti on aina heikoilla kun perusteita haetaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toki sen verran, että näin on tapahtunu. Mutta nyt eletäänkin vähän modernimmassa hetkessä, jolloin (suomalaisten) ihmisten ei tulisi hyökätä jonkun kirjoituksen takia toisten kimppuun tai se katsotaan vain tyhmyydeksi. Siinä tosin auttaa todennäköisesti muut tieteet kuin historia, mikäli näin käy. Humanisti on aina heikoilla kun perusteita haetaan.

Veikkauksesi saattaa osua kohdalleen, jos viittaat Immosen ja Hirvisaaren sivustoille kirjoittaviin.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Eilen Saarakkala oli A-Studiossa tuohtunut, kun oli joutunut Simon Elon kanssa selvittämään Immosen aiheuttamaa kohua. Saarakkalan mielestä Immosen pitäisi selvittää itse sotkunsa. Lisäksi lähetyksessä oli joka polvihousupoika, joka vaikutti Immosen opetuslapselta.

En ollut yhtään yllättynyt lukiessani äsken Iltiksen sivuilta armeijasta luistaneen Immosen paenneen ulkomaille. Rintamakarkuri tässäkin asiassa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
^^

Viittaan ihmiseen, joka ylipäätään omaa ideologian joka mielestään oikeuttaa tekonsa. Sama se mistä ääripäästä on kotoisin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Oletko tutustunut yhtään maailmanhistoriaan? Kannattaa, sieltä löytyy esimerkkejä vastaavista tapahtumista.
Toki sen verran, että näin on tapahtunu. Mutta nyt eletäänkin vähän modernimmassa hetkessä, jolloin (suomalaisten) ihmisten ei tulisi hyökätä jonkun kirjoituksen takia toisten kimppuun tai se katsotaan vain tyhmyydeksi...

Maailmanhistoria on muuten näitä Halliksen ja Immosen juttuja miettiessä aika mielenkiintoinen lähestymiskulma. Nationalismin voidaan karkeasti yleistäen katsoa alkavaksi 1700-1800-lukujen vaihteesta ja Ranskan vallankumouksen aikaisista isoista kansallisarmeijoista. Aate kärjistyi 1800-luvulla ja tahriintui lopullisesti vereen 1900-luvulla, mutta Immosen maailmankuva on kovin lyhytaikainen rinnakkaistodellisuus.

Oikeastaan voisi sanoa, että Immosen haluamaa ja ajamaa valtio- ja ajatusmallia ei ole Euroopassa ollut kuin muutamien vuosien ajan ja nämä kokeilut päättyivät täydelliseen katastrofiin.

Todellisuudessa vaikkapa ensimmäistä maailmansotaa edeltänyt Eurooppa oli uskomattoman monikulttuurinen kokonaisuus, Helsingin yliopiston politiikan historiaa opettavan lehtori Erkki Teräväisen mukaan jopa paljon monikulttuurisempi kuin nykyhetki. Tuolloin Eurooppa oli aidosti avoin. Tuolloin eri kulttuurit olivat arkisesti tekemisissä toistensa kanssa. Niiden tapoja saatettiin kummastella, mutta niitä ymmärrettiin, eikä niitä suinkaan demonisoitu. Oma lukunsa on tietysti antisemitismi, jolla on Euroopassa tuhatvuotinen perinne.
 
Minä sen sijaan ihmettelisin. Immonen vaikuttaa sellaiselta vässykältä, että tosipaikan tullen juoksisi pakoon märät housuissa. Siksi onkin mukavaa liikkua porukassa, joissa muut hakkaavat ja tarpeen tullen puolustavat vässykkä-Ollia, kun itse ei siihen pysty.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että Immonen ei vaikuta kovin hurjalta myllyttäjältä.

Olisikohan Li Andersson etulinjassa siinä vaiheessa, kun porvareita ruvettaisiin lahtaamaan luokkataistelun nimissä? Minun logiikkani mukaan hän ainakin olisi helvetin elitistisenä porvaripentuna ensimmäisten teloitettavien joukossa.
 
Oikeastaan voisi sanoa, että Immosen haluamaa ja ajamaa valtio- ja ajatusmallia ei ole Euroopassa ollut kuin muutamien vuosien ajan ja nämä kokeilut päättyivät täydelliseen katastrofiin.

Mä olen ymmärtänyt että tässä ajetaan Persujen puolesta lähinnä takaa sitä mitä Suomikin oli 1917-n.1990(?) ts. aikaa milloin ei kärrätty rikollisia tai muuten loisia toiselta puolelta maapalloa elätettäväksi.

Mutta en mä kyllä suoraan Immosesta mee takuuseen vaikka ihan täysi rasisti olisikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös