...Ne pahimmat mielensäpahoittajat ja lässyjät tulevat tasan tarkkaan vasureista.
Tästä voidaan olla montaa mieltä, kyllä molemmilta laidoilta näitä löytyy, tälläkin palstalla.
...Ne pahimmat mielensäpahoittajat ja lässyjät tulevat tasan tarkkaan vasureista.
Husu on idiootti ihan samalla tavalla kuin Immonen, jonka pitäisi pitää kone kiinni silloin kun korkki on auki.
Ne pahimmat mielensäpahoittajat ja lässyjät tulevat tasan tarkkaan vasureista.
Loistava idea. Suosittelen, että perustat persujen kanssa sellaisen pöyristymis-, uhriutumis- ja mutkumuutkinkomitean, jossa tarkkaan lasketaan pöyristymisten määrä kuhunkin tekoon sopivaksi. Sitten yhdessä suoritatte tarvittavat uhriutumisrituaalit ja määräätte riittävät mutkumuutkin ohjeistukset, että ei keneltäkään jää huomaamatta, kuinka taas on persua sorsittu.No laitetaan se raja vaikka poliittisiin puolueisiin tai järjestöihin kuulumiseen.
Oli taas niin hiano juttu sulta, että aattelin hieman kommentoida. Kerroppa mulle tällainen juttu, että kumpi on tärkeämpää: se, mitä kirjoittaa vai se, kuka kirjoittaa?Loistava idea. Suosittelen, että perustat persujen kanssa sellaisen pöyristymis-, uhriutumis- ja mutkumuutkinkomitean, jossa tarkkaan lasketaan pöyristymisten määrä kuhunkin tekoon sopivaksi. Sitten yhdessä suoritatte tarvittavat uhriutumisrituaalit ja määräätte riittävät mutkumuutkin ohjeistukset, että ei keneltäkään jää huomaamatta, kuinka taas on persua sorsittu.
Persu-Jussi oli taas ollut tuhmana, Sossu-Erkki suuttui:
....t
Voi kun nähtäis kunnon mylly,.
muaddib
Kuinka niin? Tarkoitatko kenties tilannetta, jossa pitää kirjoittaa nimi vekseliin? Aika paha. Molemmat on varmaan aika tärkeitä.Kerroppa mulle tällainen juttu, että kumpi on tärkeämpää: se, mitä kirjoittaa vai se, kuka kirjoittaa?
Persu-Jussi oli taas ollut tuhmana, Sossu-Erkki suuttui:
Eli liian vaikeaa sulle. Kerro miksi kannattaa pöyristyä yhden kirjoituksesta, mutta ei kannata pöyristyä toisen kirjoituksesta, vaikka sisältö on sama?Kuinka niin? Tarkoitatko kenties tilannetta, jossa pitää kirjoittaa nimi vekseliin? Aika paha. Molemmat on varmaan aika tärkeitä.
Kerro sä puolestas, että jos aloittaa keskustelun trollaamalla typerää puutaheinää, niin kannattaako odottaa jatkokeskustelusta kovin suuria?
Onhan tuossa tietenkin se surullinen mahdollisuus, että sä olet ihan tosissasi, mutta siinä tapauksessa järkevän jatkokeskustelun mahdollisuus taitaa olla vielä pienempi.
Mitenkäs Olli poika ulkomailla pärjää kun siellä on muitakin kuin suomalaisia?
En tiedä Olli-pojan pärjäämisestä, mutta itse olen ulkomailla ollut monissa paikoissa, joissa ei paljon humanitaarisia maahanmuuttajia näy. Eli sikäli monikultturismin vastustajallekin kyllä löytyy varmasti mieluisia lomakohteita myös maamme rajojen ulkopuolelta.
En tiedä Olli-pojan pärjäämisestä, mutta itse olen ulkomailla ollut monissa paikoissa, joissa ei paljon humanitaarisia maahanmuuttajia näy.
Onko sellaiset käsitteet tuttuja kuin parodia, satiiri, sarkasmi tai ironia?Eli liian vaikeaa sulle. Kerro miksi kannattaa pöyristyä yhden kirjoituksesta, mutta ei kannata pöyristyä toisen kirjoituksesta, vaikka sisältö on sama?
Eli liian vaikeaa sulle. Kerro miksi kannattaa pöyristyä yhden kirjoituksesta, mutta ei kannata pöyristyä toisen kirjoituksesta, vaikka sisältö on sama?
Mikäli Husun kirjoitus menee satiirista, niin eihän minkään pitäisi estää näkemästä Immosen kirjoitusta samalla tavalla. Ihan tosissaanko täällä luullaan, että mies tovereineen meinaa aseellisesti käydä taisteluun maahanmuuttajia tai vähemmistöjä vastaan?
Mikäli Husun kirjoitus menee satiirista, niin eihän minkään pitäisi estää näkemästä Immosen kirjoitusta samalla tavalla. Ihan tosissaanko täällä luullaan, että mies tovereineen meinaa aseellisesti käydä taisteluun maahanmuuttajia tai vähemmistöjä vastaan?
On se kumma kun köyhän perheen köyhällä pojalla on varaa matkustaa ympäri maailmaa.
Tuskin luulee, mutta kun lukee Immosen postauksen jälkeisen keskustelun, niin en ihmettelisi vaikka joku kiihkoissaan jonkun mamun hakkaisikin.
Eli jos kirjoittaa tietyllä tavalla, voi olettaa että joku ottaa onkeensa ja käy heti seuraavan mamun päälle? Ja sitten kai pitäisi ottaa vastuu muiden tekemisistä eli siitä että näin on tapahtunu?
Minä sen sijaan ihmettelisin. Immonen vaikuttaa sellaiselta vässykältä, että tosipaikan tullen juoksisi pakoon märät housuissa. Siksi onkin mukavaa liikkua porukassa, joissa muut hakkaavat ja tarpeen tullen puolustavat vässykkä-Ollia.