Ok. My bad.Korjaus: Tuo kirjoitus ei ole Immosen käsialaa, vaikka hänen kuvansa siinä vieressä on. Kyseessä on kumitonttu niminen bloggaaja Blogger: Käyttäjäprofiili: Kumitonttu
Ok. My bad.Korjaus: Tuo kirjoitus ei ole Immosen käsialaa, vaikka hänen kuvansa siinä vieressä on. Kyseessä on kumitonttu niminen bloggaaja Blogger: Käyttäjäprofiili: Kumitonttu
Suomessa vastustetaan paljon monikultturismia, eli maahanmuuttoa itseisarvoisen positiivisena ja tarpeellisena ilmiönä. Maahanmuuttajia vastaan yleisesti taas on melko harvalla, mutta toki liian monella ahdasmielisellä paskalla jotakin sanottavaa. Toki maahanmuuttajat ja varsinkin suomalaiset maahanmuuton puolestapuhujat loukkaantuvat ja ottavat itseensä useasti kun maahanmuuttoa ilmiönä kritisoidaan. Eli maahanmuuton ilmiön kritisointi otetaan loukkaukseksi (ja ilmeisesti myös tappouhkaukseksi) maahanmuuttajia kohtaan, mikä kertoo enemmän luetun ymmärtämisen heikkoudesta, mikä johtuu siitä kun asiaan suhtaudutaan tunteella eikä järjellä.
Tähän väitteeseen minäkin törmäsin persujen ohjelmia eilen vilkaistuani.Suomessa vastustetaan paljon monikultturismia, eli maahanmuuttoa itseisarvoisen positiivisena ja tarpeellisena ilmiönä.
Argumenttina menee aika pahasti ohi, tuskinpa nimittäin monikaan maahanmuuttoa itseisarvoisen positiivisena ja tarpeellisena pitää.
Niputat kaiken maahanmuuton yhteen tässä, kuten tein toki minäkin.Tähän väitteeseen minäkin törmäsin persujen ohjelmia eilen vilkaistuani.
Argumenttina menee aika pahasti ohi, tuskinpa nimittäin monikaan maahanmuuttoa itseisarvoisen positiivisena ja tarpeellisena pitää. Jos taloudellisesti pärjäisimme loistavasti ilman muualta tulevaa työväkeä, eikä maailmassa olisi sotia, niin ei Suomessa maahanmuuttoa pelkän maahanmuuton vuoksi kaivattaisi.
Mutta sehän onkin populistipuolueen ohjelma jolla on tietyt tarkoitusperänsä.
Suomessa vastustetaan paljon monikultturismia, eli maahanmuuttoa.
Monikulttuurisuus-sana viittaa useisiin eri ilmiöihin. Sillä voidaan kuvata nyky-yhteiskunnan kulttuurista monimuotoisuutta. Kulttuurisesti monimuotoinen yhteiskunta sisältää useita erilaisia kulttuurisia, uskonnollisia ja maailmankatsomuksellisia ryhmiä, jotka jakavat yhdessä julkisen tilan. Sanan kuvaileva käyttö ei arvota ajatusta kulttuurisesta monimuotoisuudesta, eikä ota kantaa monikulttuurisessa yhteiskunnassa tehtävään politiikkaan.
Niin niputan, koska en näe, että minkään tyyppisellä maahanmuutolla tai minkään tyyppisellä monikulttuurisuudella mitään itseisarvoa olisi, kuten persut väittävät laajalti ajatteltavan.Niputat kaiken maahanmuuton yhteen tässä, kuten tein toki minäkin.
Mitä monikulturalismin vastustaja oikeastaan edes vastustaa?
"Tuomioja arvioi myös, että ulkomailla tällaiseen toimintaan olisi jo puututtu erottamalla Immonen puolueesta.
– Ei minulle ole ulkomailla kukaan tullut puhumaan mistään natsihenkisyydestä, Halla-aho vastasi.
– Minä luulen, että kansanedustaja Tuomioja itse ulkoministerinä toimiessaan ja venäläismielisine näkemyksineen ja yleisine anti-amerikkalaisine ideologioineen aiheutti paljon enemmän närää ja huomiota. Tästä olen kyllä kuullut keskustellessani ulkomaisten kollegoiden kanssa, hän jatkoi.
– Nyt meni kyllä Halla-aholta tosi ala-arvoiseksi, Tuomioja sanoi eikä halunnut jatkaa kyseistä keskustelua."
Mielenkiintoista, en tiennytkään olevani multikulturalismin vastustaja. No nyt tiedän. Sitä vaan en ymmärrä, mihin niitä perussuomalaisia noiden vastustamiseen tarvitaan, eiköhän kaikissa muissakin puolueissa osata muodostaa noihin kysymyksiin sama kanta.Esimerkiksi:
- Musliminaisille omat uintivuorot
- Huntuun pukeutuminen julkisella paikalla saattanee olla joissain tilanteissa turvallisuusuhka
- Kranaatti-iskut
- Oman uskonnon harjoittaminen muita häiriten
Mielenkiintoista, en tiennytkään olevani multikulturalismin vastustaja. No nyt tiedän. Sitä vaan en ymmärrä, mihin niitä perussuomalaisia noiden vastustamiseen tarvitaan, eiköhän kaikissa muissakin puolueissa osata muodostaa noihin kysymyksiin sama kanta.
Osui ja upposi.
En näe yhteyttä viestisi ja Halla-Ahon sekä Tuomiojan väittelyn kanssa.Taas palattiin perussuomalaiseen puolustukseen, mut kun ne muutkin.
En näe yhteyttä viestisi ja Halla-Ahon sekä Tuomiojan väittelyn kanssa.
Mainitsemasi "Ne muutkin", sisältää mielestäni oletuksen, että itse on töpeksinyt ja tuo toisten töpeksimiset mukaan, yrittäen kääntää keskustelun sinne suuntaan. Tässähän tapauksessa keskustelija Halla-Aho ei millään tavalla myönnä hänen poppoonsa töpeksineen. Vivahde-ero."Tuomioja arvioi myös, että ulkomailla tällaiseen toimintaan olisi jo puututtu erottamalla Immonen puolueesta.
– Ei minulle ole ulkomailla kukaan tullut puhumaan mistään natsihenkisyydestä, Halla-aho vastasi.
– Minä luulen, että kansanedustaja Tuomioja itse ulkoministerinä toimiessaan ja venäläismielisine näkemyksineen ja yleisine anti-amerikkalaisine ideologioineen aiheutti paljon enemmän närää ja huomiota. Tästä olen kyllä kuullut keskustellessani ulkomaisten kollegoiden kanssa, hän jatkoi.
– Nyt meni kyllä Halla-aholta tosi ala-arvoiseksi, Tuomioja sanoi eikä halunnut jatkaa kyseistä keskustelua."
Miten boldattu, Tuomiojan henkilöön kohdistuva kommentti liittyy keskusteluun Immosen postauksesta? Tai keskusteluun Suomen Vastarintaliikkeestä?
Eikö tuomari jaa tuomiot, eikä joku satunnainen poliisi?Halla-aho - Tuomioja 6-0.
Mainitsemasi "Ne muutkin", sisältää mielestäni oletuksen, että itse on töpeksinyt ja tuo toisten töpeksimiset mukaan, yrittäen kääntää keskustelun sinne suuntaan. Tässähän tapauksessa keskustelija Halla-Aho ei millään tavalla myönnä hänen poppoonsa töpeksineen. Vivahde-ero.
Olen eri mieltä kanssasi. Jos syyttää toista henkilöä jostakin mitä itsekin on tehnyt, täytyy olla valmis ottamaan vastaan sama kritiikki.Eli ei liity mitenkään. Tuomioja oli tässä oikeassa, ala-arvoista. Halla-aholla ei ollut vastausta tai oikeastaan vastaus olisi ollut ikävä, joten keskustelu piti viedä sivuraiteelle.
Olen eri mieltä kanssasi. Jos syyttää toista henkilöä jostakin mitä itsekin on tehnyt, täytyy olla valmis ottamaan vastaan sama kritiikki.
Tuomioja ja Halla-Aho kuitenkin keskustelevat, joten heidän taustansa kuuluu asiaan.Eikö keskustelun aiheena ollut Immosen kirjoituksen aiheuttama kohu, eikä Tuomiojan tai Halla-ahon tekemiset?
Tuomioja ja Halla-Aho kuitenkin keskustelevat, joten heidän taustansa kuuluu asiaan.