Perussuomalaiset

  • 5 567 329
  • 44 578
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
^

Se oli vain klassinen vitsi puoluerajoja katsomatta. Oli kovin hauskaa. Olen noin muutoin puolueeton. Siinä mielessä kysyisinkin, että missä vaiheessa tämän mouhoamisen keskellä jotkut tekevät persusta taas väkisin natsin synonyymin?

Persuillahan on nyt tuhannen taalan paikka irtisanoutua natsismista. Se tarkoittaa toki Immosen ulostamista ja sitä myöten mahdollisesti jopa koko puolueen kahtia jakautumista. Tämä on kipeä paikka puolueelle joka yrittää nuolla kaikkien muiden persettä paitsi vihervasemmiston ja siitäkin heillä on vähän omintakainen käsitys.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Just, vielä kun laitat yhdenkin kommentin missä olen maininnut olevani poliisi.
En viitsi vanhoja viestejä kaivella, mutta kysyn nyt kuitenkin, etkö ole missään viestissäsi ilmoittanut olevasi Raisiossa työskentelevä poliis kuten hyvin muistani. Itse voin rehdisti kertoa olevani turkulainen lakimies.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
En viitsi vanhoja viestejä kaivella, mutta kysyn nyt kuitenkin, etkö ole missään viestissäsi ilmoittanut olevasi Raisiossa työskentelevä poliis kuten hyvin muistani. Itse voin rehdisti kertoa olevani turkulainen lakimies.

Mielestäni en ole tuollaista ilmoittanut, koska olen Raisiossa asuva Turussa työskentelevä poliisimies.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En viitsi vanhoja viestejä kaivella, mutta kysyn nyt kuitenkin, etkö ole missään viestissäsi ilmoittanut olevasi Raisiossa työskentelevä poliis kuten hyvin muistani. Itse voin rehdisti kertoa olevani turkulainen lakimies.
En tiedä viesteistä, mutta profiilissaan kertoo olevansa ylikonstaapeli...
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
En viitsi vanhoja viestejä kaivella, mutta kysyn nyt kuitenkin, etkö ole missään viestissäsi ilmoittanut olevasi Raisiossa työskentelevä poliis kuten hyvin muistani. Itse voin rehdisti kertoa olevani turkulainen lakimies.

En haluaisi huudella vieraisiin pöytiin, mutta ainakin tästä viestistä Vasemmistoliitto – kenen johdolla eteenpäin? | sivu 92 | Jatkoajan keskustelupalsta saattaisi voida päätellä Ahar-nimimerkillä kirjoittavan poliisin. Ei kai kuokkavierasjuhlia vastaanottamassa "väkivaltakoneiston jäsenenä" mitään jv-kortillisia valvojiakaan ole mahtanut olla. Poliisi-sanaa ei toki käytetä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Uskotko sinä, että Huhtasaari kävi vain päivittämässä facebook sivunsa, eikä vilkaissut lainkaan esim. kotimaisia nettilehtiä?

Sinähän nettistalkkaat tuota meitin naapurin rouvaa yhtä kiihkeästi kuin Nummeliini ja muut komut. Mutta onhan hän kyllä pirun kaunis nainen, ei siinä mitään.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
En haluaisi huudella vieraisiin pöytiin, mutta ainakin tästä viestistä Vasemmistoliitto – kenen johdolla eteenpäin? | sivu 92 | Jatkoajan keskustelupalsta saattaisi voida päätellä Ahar-nimimerkillä kirjoittavan poliisin. Ei kai kuokkavierasjuhlia vastaanottamassa "väkivaltakoneiston jäsenenä" mitään jv-kortillisia valvojiakaan ole mahtanut olla. Poliisi-sanaa ei toki käytetä.

No niin, nyt kun tämä meni tähän asti, ja jotta voidaan lopettaa arvuuttelu, niin voin kertoa toimivani ylikonstaapelina Turussa kenttäryhmässä, mutta käsittääkseni ei liity tähän ketjuun millään tavalla.

Ja aamulla pääsin töistä ja nyt on vapaata...
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lisäksi veden jakajana jonkin Li Anderssonin mahdollisesti käyttämästä tyylistä verrattuna Immoseen on se että Li Anderssonin ei ainakaan avoimesti kaveeraa näiden anarkomarkojen kanssa. Silloin kun kansanedustaja veljeilee sellaisen ryhmittymän kanssa joka tekee poliittisia terroritekoja (kaasut sekä puukotukset) niin on turha saivarrella siitä mitä Immonen mahdollisesti käyttämällään retoriikalla tarkoittaa.

Li Andersson avoimesti kaveeraa Itsenäisyyspäivän rähisijöiden kanssa, jotka hakkaavat poliisihevosia ja hajottavat paikkoja ja yrittävät vielä satuttaa poliisiakin. Mutta sehän on ihan eri juttu vai?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinähän nettistalkkaat tuota meitin naapurin rouvaa yhtä kiihkeästi kuin Nummeliini ja muut komut. Mutta onhan hän kyllä pirun kaunis nainen, ei siinä mitään.

Silloin tällöin käyn katsomassa kirjoittelua, poliittinen paatos on aina hauskaa luettavaa. Ja paatos tulee nimenomaan keskustelijoiden puolelta, Huhtasaari on varsin korrekti kirjoituksissaan, mutta antaa keskustelijoiden elämöidä aika surutta. Immosen postauksen jälkeen olen kieltämättä käynyt Huhtasaaren sivuilla useammin, mutta niin olen vieraillut Hirvisaaren ja muiden halla-aholaistenkin sivuilla.

Kiinnitti vaan huomiota tuo Huhtasaaren päivitys, kun oli niin ihmeissään kun häntä oli yritetty tavoitella Suomesta. On varsin erikoista, että ainoa paikka missä hän käy netissä, on oma facebook sivu ja sinne pitää linkittää David Cameronin monikulttuuri mielipide. Tuossa uutisessa puhutaan sodasta monikulttuurisuutta vastaan, melkoinen sattuma.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Li Andersson avoimesti kaveeraa Itsenäisyyspäivän rähisijöiden kanssa, jotka hakkaavat poliisihevosia ja hajottavat paikkoja ja yrittävät vielä satuttaa poliisiakin. Mutta sehän on ihan eri juttu vai?

Kertoisitko toki lisää asiasta?
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
En tiedä Li Anderssonista, mutta aateveljet onnistuvat kymmenkunta vuotta sitten murtaa sormeni senaatintorin kupeessa ja hauskaa heillä ilmeisesti on ollut sen jälkeenkin. En tosin käsitä mitä pahaa olin sille tuntemattomalle viherpiiperölle tehnyt, kun pidimme vain aitaa edessä paikallaan, kun hän päätti lyödä kepillä näpeilleni. No,saikulla saa hyvää rahaa, vaikka rikosilmoitusta ei tehtykään.

Perussuomalaisten toimesta en ole koskaan osumia saanut, mikä voi ehkä vaikuttaa sympatioihini heitä kohtaan...
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Perussuomalaisten toimesta en ole koskaan osumia saanut, mikä voi ehkä vaikuttaa sympatioihini heitä kohtaan...
Miksi sitten et halua antaa ääntäsi edes heille? Mikä yhteiskuntajärjestelmä sinusta sitten olisi parempi kuin tämä länsimainen parlamentaarinen demokratia? Haluaisitko tänne mieluummin Kreikan, Portugalin tai Espanjan sotilasdiktatuurin, jotka hallitsivat noita maita 60-70 -luvuilla?
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Miksi sitten et halua antaa ääntäsi edes heille? Mikä yhteiskuntajärjestelmä sinusta sitten olisi parempi kuin tämä länsimainen parlamentaarinen demokratia? Haluaisitko tänne mieluummin Kreikan, Portugalin tai Espanjan sotilasdiktatuurin, jotka hallitsivat noita maita 60-70 -luvuilla?

Minä olen tyytyväinen vallitsevaan olotilaan, enkä tiedä mitään valtiota, missä asiat olisivat paremmin kuin Suomessa. Sveitsissä kävin vuosituhannen vaihteessa usein kiipeilemässä, mutta vaikka sielläkin kaikki oli hyvin, jopa paremmin, niin se oli kuitenkin kalliimpi maa kuin Suomi.

Minä olen erittäin tyytyväinen tähän valtioon.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Miksi sitten et halua antaa ääntäsi edes heille? Mikä yhteiskuntajärjestelmä sinusta sitten olisi parempi kuin tämä länsimainen parlamentaarinen demokratia? Haluaisitko tänne mieluummin Kreikan, Portugalin tai Espanjan sotilasdiktatuurin, jotka hallitsivat noita maita 60-70 -luvuilla?

Se, miksi en äänestä, johtuu todennäköisesti siitä, että sotavetaraani isoisä aikoinaan sanoi meille lastenlapsille, että älkää koskaan äänestäkö mitään missä on punaista. Tämän jälkeen isä, joka ei ole koskaan äänestänyt, kertoi, että äänestää vasta siinä vaiheessa kun siitä maksetaan, ja minä opinhaluisena nuorukaisena olen omaksunut molempien näkemykset.

Ei se kuitenkaan poista sympatioita lähinnä kokoomusta ja nykyään perussuomalaisia kohtaan.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Niin minäkin, vaikka olen asunut monissa maissa eri puolilla maailmaa. Löydettiinhän me yhteinen näkemys. Hyvä kun yrität pitää Turun rosvot kurissa.

No se ei todellakaan näillä vahvuuksilla onnistu.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
No se ei todellakaan näillä vahvuuksilla onnistu.
Kirjoitinkin vain yrittämisestä. Paljonko tarvitsisitte lisäresursseja ja mihin ne tulisi kohdentaa? Lisäksi tuli mieleeni, että ovatkohan kaikki nyt käytössänne olevat resurssit parhaimmalla mahdolisella tavalla käytettynä.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä oliko tämä jo täällä, mutta tässäpä linkki Immosen blogiin:

A Smith and Wesson beats four aces: Kaikki on turhuutta

Erityisesti erottuu Immosen loppukaneetit:

Mikä voisi muuttaa nyt näkyvillä olevan kehityskulun? Jokunen poliittinen murha, muutama räikeästi rasistinen rikos maahanmuuttajiin breivikin tyyliin tai virkamiehiin kohdistuva väkivallan uhka pakkohuutokaupoissa tai vastaavissa järjestelyissä. Neuvostoliitto kaatui, kun sen sotilaat eivät suostuneet tappamaan omiaan. Virkavallan oikeutus loppuu, kun kansa nousee sitä vastustamaan. Niin kauan kuin verottaja onnistuu elättämään Puolueen äänestäjiä, nykyinen meno jatkuu. Se, kuinka varaudun tulevaisuuteen itse, jää omaksi ja ystävieni tiedoksi. Kommenttiosiossa voi kertoa omia ajatuksiaan, jos haluaa.

Tämä siis kansanedustajalta.

Jotenkin tuntuu, että enemmän kuin Soinin puhuttelua Immonen kaipaisi Hannu Lauerman säännöllisiä tapaamisia. Yhteisön kannalta turvallisissa tiloissa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Työtön haluaa lopettaa keskustelun ja mennä sen jälkeen töihin??? En tiedä. mutta veikkaisin, että jokainen perussuomalainen nauraisi sinulle tuosta huumoripläjäyksestä.

Tästä kun otetaan vielä aasinsilta jääkiekkoon, niin en ole vieläkään, yli kolmenkymmenen vuoden jääkiekon seuraamisen jälkeen törmännyt fiksuun hiiefkoon kannattajaan. Tämäkään ei tietysti liittynyt mihinkään, mutta eipä opponenttikaan juuri perussuomalaisia kommenteissaan maininnut.
Et selvästikään ole kommentoinnin arvoinen, kun jatkat täysien päättömyyksien latomista peräjälkeen. Vai etkö vain oikeasti ymmärrä, mitä luet? Oletko sinä siis työtön? Katsos kun keskustelun joutuu lopettamaan, jos aikoo nukkua, ainakaan itse en ole sillä tasolla vielä, että kirjoittaisin nukkuessani. Veikkaisin, että perus sisupersu on työtön ja syyttää mustaa miestä siitä, että ei ole töitä ja sen perkeleen muijankin (jota ei edes ollut) veivät. Tässä joukossa tyhmyys tiivistyy herkästi. No jopa taas naurattaa.

Minä tunnen _yhden_ fiksun ja mukavan poliisin. Se jäi onneksi eläkkeelle.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
En osannut päättää onko tämä minkä ketjun kamaa mutta kyllä tämä ainakin tänne kuuluu. Ettei siellä vaan olisi ruttuja rakkaudessa.

Ruttuja rakkaudessa? Se, että Immosen vaimo, on, nainen, maahanmuuttaja, entinen Vihreiden jäsen, entinen muslimi ja nykyinen ateisti on ilmeisesti uutisen lukemisenkin jälkeen niin mahdottomattomalta kuulostava yhtälö, ettei muuta johtopäätöstä voi vetää.

http://fijasaarni.puheenvuoro.uusisuomi.fi/kayttaja/fijasaarni

No, olihan tuo tausta, ryhtyminen James Hirvisaaren avustajaksi ja samaan puolueeseen liittyminenkin muutaman tiedostavan kirjoittajan mielestä käsittämätön, että he epäilivät ja väittivätkin hänen Uuden Suomen profiiliaan tekaistuksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä oliko tämä jo täällä, mutta tässäpä linkki Immosen blogiin:

A Smith and Wesson beats four aces: Kaikki on turhuutta

Erityisesti erottuu Immosen loppukaneetit:

Mikä voisi muuttaa nyt näkyvillä olevan kehityskulun? Jokunen poliittinen murha, muutama räikeästi rasistinen rikos maahanmuuttajiin breivikin tyyliin tai virkamiehiin kohdistuva väkivallan uhka pakkohuutokaupoissa tai vastaavissa järjestelyissä. Neuvostoliitto kaatui, kun sen sotilaat eivät suostuneet tappamaan omiaan. Virkavallan oikeutus loppuu, kun kansa nousee sitä vastustamaan. Niin kauan kuin verottaja onnistuu elättämään Puolueen äänestäjiä, nykyinen meno jatkuu. Se, kuinka varaudun tulevaisuuteen itse, jää omaksi ja ystävieni tiedoksi. Kommenttiosiossa voi kertoa omia ajatuksiaan, jos haluaa.

Tämä siis kansanedustajalta.

Jotenkin tuntuu, että enemmän kuin Soinin puhuttelua Immonen kaipaisi Hannu Lauerman säännöllisiä tapaamisia. Yhteisön kannalta turvallisissa tiloissa.

Erikoista, ettei media ole tarttunut tähän, tämähän paljon hevimpää retoriikkaa. Onkohan Immosella ollut pidempi putki päällä, kun tämän tyylistä tekstiä on tullut?
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Erikoista, ettei media ole tarttunut tähän

Kertoo vain suomalaisten Facebookista ja Twitteristä uutisaiheensa ammentavien journalistien tasosta, eli ei mitään erikoista tai yllättävää.

tämähän paljon hevimpää retoriikkaa.

Tässä kirjoituksessa olisi ollut jutun aihetta huomattavasti enemmän tuon Breivikin mainitsemisen vuoksi. Muuten hyvin samanalaista öyhötystä, mitä on totuttu kuulemaan toisen äärilaidan edustajien suusta - Ei tosin Immosen asemassa olevien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös