Niin, olihan se vieraalla kielellä, niin voi olla vähän vaikea ymmärtää.
Sinänsä hauska yksityiskohta kuinka monokulttuuria korostava uuno kirjoittaa taistelusta monikulttuurisuutta vastaan vieraalla kielellä eli monikulttuurin hengessä.
Kerroppa sinä miten miellät monikulttuurisuuden? Entä miten miellät monokultuurisuuden?
Kerro sitten vielä jatkoksi että miten Immonen nämä mieltä kun kerran osaat lukea ajatuksiakin. Kerro samaan syssyyn myös mitä hän tarkoittaa enemies sanalla, sekä fighters sanalla, siis tarkoitetaanko nyt vastustajia vai vihollisia ja tarkoitetaanko kenties taistelijoita, sotilaita vai jonkin asian vastustajia? Mitä tarkoittaa "true Finnish nation"? Minä en tiedä. Sinä selvästi osaat ajatustenluvun jalon taidon, jota ei moni osaa koska skepsis ja ameriikassa jotkut siitä maksaa aika saatanasti jos sen voi todistaa, jota kukaan ei vielä ole tehnyt, ehkä olet se ensimmäinen, jonoon näyttää löytyvän aika perkeleesti populaa kun somea katsoo.
Minä en osaa lukea ajatuksia ja ymmärtää jonkun ihmisen viittausten tarkoitusperiä ilman että sotken oman mielipiteeni ja uskomukseni asioihin. Minä ennemmin kysyn, että voiko tämä ihminen selventää mihin hän viittaa, ennen kuin tuomitsen. Näköjään nykyaikana ei enää tarvitse ymmärtää mitä toinen haluaa sanoa tai kertoa, riittää että mouhuaa kunhan näkemyksen pohja perustuu jonkun ryhmittymän yhteisiin agendoihin.
Minua itseasiassa pelottaa nykyisin ehkä jopa enemmän tämä puoli, joka on todella kova hyökkäämään ja tuomitsemaan selvittämättä, täysin perustaen näkemyksensä johonkin mystiseen "minä tiedän miten sinun pitää ajatella" aateeseen, kuin se että joku yksittäinen Immonen olisi täysi natsi ja tämä olisi kiihottamista kansanryhmää tms. vastaan.
Toinen puoli on yksi jamppa, jonka vaikutusmahdollisuuksia asioihin pidän aika minimaalisina, vaikka miten niitä vääristeltäisiin. Mutta tämä toinen puoli on saanut aivan uskomattoman jalansijan ja sen selvä tahto ja halu on hallita sitä mitä ja miten muut saa edes ajatella asioista. Se on minusta aivan saatanan pelottavaa!