Perussuomalaiset

  • 5 573 377
  • 44 580

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan tuo vähän hassua, että Turun kaupunki hyväksyy pääosin Suomen valtion kustantaman kirjaston rakentamisen Somalimaahan. Miten ihmeessä Turun kaupunki voi tuollaisen edes hyväksyä? Noh ehkä mä olen vain tyhmä.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pillua voi vongata myös niin, että kukaan ei pahoita mieltään.

Sinä nyt sivuutat kokonaan sen, että tässä Toimin tapauksessa yksikään naisista ei pahoittanut mieltään sen vonkaamisen takia. Se mielensä pahoitus tapahtui siksi, että Toimi rupesi jeesustelemaan julkisuudessa muiden toimia.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinä nyt sivuutat kokonaan sen, että tässä Toimin tapauksessa yksikään naisista ei pahoittanut mieltään sen vonkaamisen takia. Se mielensä pahoitus tapahtui siksi, että Toimi rupesi jeesustelemaan julkisuudessa muiden toimia.
"Naisen mukaan hän joutui päättämään viestittelyn Kankaanniemen kanssa yksipuolisesti.
- Minun piti blokata hänet Facebookista, koska en vain kestänyt hänen irstaita juttuja. Kesällä hän laittoi puhelimeeni viestiä, mutta en enää vastannut hänelle mitään"

"- Tapaaminen oli ällöttävä ja minua oksetti sen jälkeen, nainen kertoo Seiskalle."
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
"Naisen mukaan hän joutui päättämään viestittelyn Kankaanniemen kanssa yksipuolisesti.
- Minun piti blokata hänet Facebookista, koska en vain kestänyt hänen irstaita juttuja. Kesällä hän laittoi puhelimeeni viestiä, mutta en enää vastannut hänelle mitään"

"- Tapaaminen oli ällöttävä ja minua oksetti sen jälkeen, nainen kertoo Seiskalle."

Vaikka minä jo tyrmäsinkin täydellisesti Toimin toimet (heh) näissä tapauksissa, niin näitä juttuja ja jälkianalyyseja luettaessa on syytä pitää tietynlaista sordiinoa ja suodatinta päällä. Epäilemättä ainakin jotkut naisista ovat jossain määrin positiivisessa hengessä myös vastailleet Toimin viesteihin ja joku taisi jo kertoakin, että alussa oli pientä molemminpuoleista flirttiä. Nyt sitten jälkikäteen on klassista kiss&tell-kulttuuria tulla kertomaan yksipuolinen näkemys Toimin "oksettavista" viesteistä.

That said, täystyrmäys Toimin kujeilulle tältä suunnalta.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ymmärsinkö nyt oikein, Turku lakkauttaa sivukirjastot kahdessa paikassa jotta voi avata verorahoilla uuden sivukirjaston lukutaidottomille Somalimaahan?

Tulkaa nyt joku selvittämään, ei kai tulkintani voi olla oikea?

Olet ymmärtänyt ihan oikein. Vihervasemmiston älynväläykset näyttävät saavuttavan jatkuvasti uusia ulottuvuuksia.

"Naisen mukaan hän joutui päättämään viestittelyn Kankaanniemen kanssa yksipuolisesti.
- Minun piti blokata hänet Facebookista, koska en vain kestänyt hänen irstaita juttuja. Kesällä hän laittoi puhelimeeni viestiä, mutta en enää vastannut hänelle mitään"

"- Tapaaminen oli ällöttävä ja minua oksetti sen jälkeen, nainen kertoo Seiskalle."

Miten nuo nyt liittyi mitenkään siihen lainaamaasi tekstiin?

edit.

Toimi viestitteli siis naisille jo viime kesänä ja ilmeisesti ehkä aiemminkin, mutta kukaan ei nähnyt järkeväksi pahoittaa mieltään ennen kuin Toimi pääsi läpi eduskuntavaaleista ja rupesi moralisoimaan muita julkisuudessa. SIihen asti ketään ei näytä haitanneen.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sen verran mielenkiintoinen tuo tapaus Kankaanniemi on, että pitää muutama rivi vielä laittaa. En ole niin yksisilmäinen, että purematta nielisin näitä naistenkaan vastauksia. Kuinka hyvin ne on todennettu vai uskotaan vain siihen, että näin se on.

Toki viestit ovat olemassa, mutta mua ihmetyttää se seikka, että jotkut ovat vissiin menneet häntä tapaamaankin HUOLIMATTA viestien rivosta laadusta ja odotuksista. Mun silmissä tuo vähentää ainakin kyseisen naisen uskottavuutta ja omaa viestittelysignaaliaan. En mä ainakaan lähtisi tapaamaan miestä, joka lähettäisi oksennusrefleksiin asti yltäviä viestejä vaan laittaisin stopin välittömästi. Jos ei kiltisti infoamalla lopeta, niin sitten kovemmalla tyylillä, että uskoo.

Mikäli joukko naisia on suunnitellut tuon tempun yhdessä käräyttääkseen vieraissa käyvän Kankaanrannan, niin en hyväksy sitäkään. Mitä moraalinvartijoita ja jalanpitelijöitä he ovat olevinaan. Kaivakoot omat komeronsa vaan päivänvaloon, eiköhän sieltäkin jotain salattavaa löytyne jostain asiasta. Ihmiset hoitakoot omat asiansa.

Lisäksi jos nämä naiset, tai edes osa heistä on johonkin pisteeseen asti olleet mukanakin seksiviestittelyssä, niin kyllä menee kummalliseksi. Eikös siellä joku rouva sanonutkin, että loukkaantui, kun Toimi mokoma meni lähettämään muillekin viestejä, eikä vaan hänelle ja lopetti siksi=) Ei tiä itkeäkö vai nauraa.

Mistä se Toimi kaikkien tuntemattomien naisten numerotkin on onkinut viestitelläkseen. Ei ei, ei mee kyllä meikätytön kaaliin. Onhan niitä naisia, jotka väittävät jälkeenpäin tulleensa raiskatuiksikin, vaikkei asia niin olisi. Asioilla voi olla monta puolta. Ihan en niele siis tuota parjauspuolta, vaikka Toimi väärin on tehnytkin. Tulee paremminkin mieleen vähän yksinkertaisen herran kusettaminen ja räkätys päälle median kautta. Ei ihme, että saikkua tarvitaan.

Kaikenlainen väkisinviestittely on sairasta, ja jos on olemassa tuontyyppinen sairaus, niin sääliksi käy sitten Toimi-parka. PaskaSeiskakin kehuu seuraavaa numeroaan uusista viesteistä, eli tiputtelemalla tuskaa.

Mitä tulee tuohon kirjasto Somaliaan, niin kyllä on asioiden tärkeysjärjestys pielessä! Ensin alkeissivistys koulun muodossa ja ihmisarvojen opetus yleensä(=naisetkin ovat ihmisiä ja meillä on sielu, kuten lapsilla) Huolestuttavaa, jos tuollainen idioottimaisuus alkaa leviämään laajemmallekin. Kirjasto on hieno ja tarpeellinen laitos, mutta pitäisi ensin laittaa perustus kuntoon ja sitten rakentaa kirjasto.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Toimi viestitteli siis naisille jo viime kesänä ja ilmeisesti ehkä aiemminkin, mutta kukaan ei nähnyt järkeväksi pahoittaa mieltään ennen kuin Toimi pääsi läpi eduskuntavaaleista ja rupesi moralisoimaan muita julkisuudessa. SIihen asti ketään ei näytä haitanneen.

Asialla ei ollut tätä ennen suurempaa uutisarvoa. Vaikka naiset olisivat miten kusetusmielessä tahansa olleet mukana Toimin touhuissa, ei se tee Kankaanniemestä yhtään synnittömämpää. Vähän sama asia kuin huumeiden vaaroista saarnaava jäisi itse kiinni huumeiden myymisestä jonkun narkkarin vasikoimisen takia. Narkkari on narkkari ja diileri on diileri. Kankaanniemi on moralisoinut, rikkonut omaa moraliaan ja jäänyt kiinni. Kaikki muu on toisarvoista.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten nuo nyt liittyi mitenkään siihen lainaamaasi tekstiin?

edit.

Toimi viestitteli siis naisille jo viime kesänä ja ilmeisesti ehkä aiemminkin, mutta kukaan ei nähnyt järkeväksi pahoittaa mieltään ennen kuin Toimi pääsi läpi eduskuntavaaleista ja rupesi moralisoimaan muita julkisuudessa. SIihen asti ketään ei näytä haitanneen.
No liittyisköhän ne vaikka siihen, kun sun mukaan kukaan ei pahoittanut viesteistä mieltään. Mun mielestä noista viesteistä näki, että mieli oli pahoittunut. Täällä on aiemmin jo kerrottu, että esim seiska on saanut yhteydenottoja jo paljon aiemmin. Tämän viikon seiskasta nähdään sitten mitä sieltä löytyy. Mieliä on siis pahoitettu, lehtiin on jo otettu yhteyttä ja on haitannut jo aiemminkin.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Huikeaa päättelyä tuo nimimerkiltä @Noitarumpu. Eli loppuen lopuksi naisten vika. "Silloin kun persu puhuu niin vastuu siirtyy kuulijalle".
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Vaikka naiset olisivat miten kusetusmielessä tahansa olleet mukana Toimin touhuissa, ei se tee Kankaanniemestä yhtään synnittömämpää

Tämä pitää täysin paikkansa. Toimi on käyttäytynyt sopimattomasti ja tämä nimettömänä pakoileva kolmen(?) kusettajan ryhmä ansaitsee aivan yhtä suuren arvostuksen.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mainittakoon tässä kohtaa, että Somalimaa on tämän surullisen Afrikan sarven valtion osa, joka pyrkii aktiivisesti irtautumaan Somaliasta. Tällä alueella porukka on monta kertaluokkaa kunnollisempaa kuin jossain Mogadishun ghetoissa pyöriskelevä sakki. Tuohon maakuntaan vietävä oppi ja koulutus saattaa oikeasti hyödyttää asukkaita. Muita Somalian osia taitaa olla turha yrittää sivistää.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä pitää täysin paikkansa. Toimi on käyttäytynyt sopimattomasti ja tämä nimettömänä pakoileva kolmen(?) kusettajan ryhmä ansaitsee aivan yhtä suuren arvostuksen.

Aivan loistavaa, et taida juoda maitoa. Erikoista, että rinnastat kansanedustajan törkeän käytöksen ja käytöksen paljastaneet naiset . Ilmeisesti herrat saavat elostella mielensä mukaan, syy on aina naisissa.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Ja koulukiusaajien kokoontumisajot vain jatkuu. Enpä olisi uskonut jatkoajan olevan täynnä porukkaa, joka maahan piestyä haluaa vielä mennä potkimaan päähän, ja moneen kertaan. No, nähtiinhän tuo jo Kanervan ja Kantolankin kohdalla.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ja koulukiusaajien kokoontumisajot vain jatkuu. Enpä olisi uskonut jatkoajan olevan täynnä porukkaa, joka maahan piestyä haluaa vielä mennä potkimaan päähän, ja moneen kertaan. No, nähtiinhän tuo jo Kanervan ja Kantolankin kohdalla.

Voi kyynel. Onhan se nyt selvää, että Toimin tapauksessa kaikki muut ovat syyllisiä paitsi Toimi itse. Onhan hän Persu. Vaikea kyllä päästä tuon logiikan sisälle. Hommafoorumia vähän lurkittuani huomasin, että tietyllä kansanosalla edellä mainittu tapa on ihan yleistä. Taas viatonta lihaasyöväävalkoistaheteromiestä potkitaan oikein koko kansan voimin. Huvittavaa myös, että -han ja -kin kortit on tässä yhteydessä oikein käypää argumentointia vaikka eivät sitä tietysti muille vastaisuudessakaan suo.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Aivan loistavaa, et taida juoda maitoa. Erikoista, että rinnastat kansanedustajan törkeän käytöksen ja käytöksen paljastaneet naiset . Ilmeisesti herrat saavat elostella mielensä mukaan, syy on aina naisissa.

En rinnasta, eikä syy ole aina naisissa. Tarkoitan, että jos nämä Kankaanniemen tavoista tietoiset, sekä tarkoituksellisesti hänen naamakirjakavereikseen hakeutuneet naiset esittävät järkyttyneitä ahdistelija uhreja, niin eipä sellaisella teatterilla juuri kehuja ansaitse. Mikäli Uuden Suomen Puheenvuorossa kirjoitettua on uskominen, niin nämä kyseiset tasa-arvon airueet ovat lähestyneet myös muita persuja samassa kalastelutarkoituksessa, mutta vain tämä kyseinen nettinäpittäjä tarttui syöttiin.

Ennen tätä pajastuspartiota saastaa niskaansa saaneita en arvostele missään mielessä.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja koulukiusaajien kokoontumisajot vain jatkuu. Enpä olisi uskonut jatkoajan olevan täynnä porukkaa, joka maahan piestyä haluaa vielä mennä potkimaan päähän, ja moneen kertaan. No, nähtiinhän tuo jo Kanervan ja Kantolankin kohdalla.

Kyllähän Toimi on vittuilunsa ansainnut, eikä Jatkoajan tarvitse olla pyhitettynä tältä. Menisi aika mahdottomaksi, jos palstalla vallitsisi tiettyjen tahojen arvostelukielto. Tosin kouluruokaa ei muuten saa tällä palstalla arvostella!

Sitä vähän ihmettelen, miksi varsin yleinen monikulttuurinen yllätysseksi saa varsin vähän paheksuntaa mm. näitä seksistisiä viestejä arvostelevilta tahoilta. Ehkä se ovat sitten enemmän toiminnan miehiä/naisia, eivätkä pidä höpöttelystä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Voi kyynel. Onhan se nyt selvää, että Toimin tapauksessa kaikki muut ovat syyllisiä paitsi Toimi itse.

Minä en ole havainnut tällaisia väitteitä, mutta aika erikoiselta tuollainen kuuloistasi, koska Kankaanniemen käytös ei ole missään mielessä hyväksyttävää.

Onhan hän Persu.

Tuo taitaa toimia kumpaankin suuntaan, eli ketkun puoluekanta ratkaisee, mistä kajahtaa se kaikkei suurin mukajärkyttynyt älämölö ja ketkä ryhtyvät puolustamaan Kankaanniemeä, Sasia, Hautalaa tai mellakkakavereistaan eksynyttä Koivulaaksoa,
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Se on ihan yksi vitun maku, vaikka joku nainen kirjoittaisi minkälaisia ehdotteluita Toimille, Toimi on kuitenkin kansanedustaja, naimissa ja vitun änkyrä vanhoillinen julkinen ilonpilaaja, joten hänen pitäisi ymmärtää olla lähtemättä tuollaiseen mukaan. Ainoa syyllinen on Toimi itse. Tähän asiaan liittyy ihan vitusti se, että joku homo on joskus läppäissyt jotakuta.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Voi kyynel. Onhan se nyt selvää, että Toimin tapauksessa kaikki muut ovat syyllisiä paitsi Toimi itse. Onhan hän Persu. Vaikea kyllä päästä tuon logiikan sisälle. Hommafoorumia vähän lurkittuani huomasin, että tietyllä kansanosalla edellä mainittu tapa on ihan yleistä. Taas viatonta lihaasyöväävalkoistaheteromiestä potkitaan oikein koko kansan voimin. Huvittavaa myös, että -han ja -kin kortit on tässä yhteydessä oikein käypää argumentointia vaikka eivät sitä tietysti muille vastaisuudessakaan suo.

Tuota noin, en ole koskaan äänestänyt ketään, enkä äänestä ennen kuin siitä maksetaan, joten tuo persukortti ei oikein toimi kohdallani.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Kyllähän Toimi on vittuilunsa ansainnut, eikä Jatkoajan tarvitse olla pyhitettynä tältä. Menisi aika mahdottomaksi, jos palstalla vallitsisi tiettyjen tahojen arvostelukielto. Tosin kouluruokaa ei muuten saa tällä palstalla arvostella!

Sitä vähän ihmettelen, miksi varsin yleinen monikulttuurinen yllätysseksi saa varsin vähän paheksuntaa mm. näitä seksistisiä viestejä arvostelevilta tahoilta. Ehkä se ovat sitten enemmän toiminnan miehiä/naisia, eivätkä pidä höpöttelystä.

Kyllähän itseänikin aluksi nauratti Kankaanniemen puuhastelut kun ne ilmi tulivat, mutta normaali älyllä varustettu ihminen kyllä yleensä ymmärtää, milloin olisi jo syytä rahoittua, varsinkin, kun kyseessä ei ole edes rikos.
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja koulukiusaajien kokoontumisajot vain jatkuu. Enpä olisi uskonut jatkoajan olevan täynnä porukkaa, joka maahan piestyä haluaa vielä mennä potkimaan päähän, ja moneen kertaan. No, nähtiinhän tuo jo Kanervan ja Kantolankin kohdalla.
Oikeessa olet vaihteeksi. Koulukiusaaja Toimia puolustetaan täällä yllättävän innokkaasti. Olen kuvitellut, että Suomessa naisilla olisi jo vähintäinkin kohtalaiset ihmisoikeudet. Näyttää kuitenkin olevan vielä yllättävän paljon luolamieshenkeä jäljellä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Oikeessa olet vaihteeksi. Koulukiusaaja Toimia puolustetaan täällä yllättävän innokkaasti. Olen kuvitellut, että Suomessa naisilla olisi jo vähintäinkin kohtalaiset ihmisoikeudet. Näyttää kuitenkin olevan vielä yllättävän paljon luolamieshenkeä jäljellä.

Kukas täällä on Toimia puolustanut? Joku hampurilaishihamerkillä varustettu jenkki kenties?
 

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä vähän ihmettelen, miksi varsin yleinen monikulttuurinen yllätysseksi saa varsin vähän paheksuntaa mm. näitä seksistisiä viestejä arvostelevilta tahoilta. Ehkä se ovat sitten enemmän toiminnan miehiä/naisia, eivätkä pidä höpöttelystä.
Voiskohan se johtua siitä, että raiskauksen vääryydestä vallitsee niin suuri yksimielisyys, että siitä ei oikein tällaista vääntöä saa aikaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös