Kukas täällä on Toimia puolustanut? Joku hampurilaishihamerkillä varustettu jenkki kenties?
En minäkään ole havainnut yhtään puolustelijaa.
Kukas täällä on Toimia puolustanut? Joku hampurilaishihamerkillä varustettu jenkki kenties?
En mä vaan tiedä. Mä en ole koskaan edes kuullut kenestäkään Toimista. Kuka se on? Onko se joku jenkkihihamerkillä varustettu hampurilainen?Kukas täällä on Toimia puolustanut? Joku hampurilaishihamerkillä varustettu jenkki kenties?
En minäkään ole havainnut yhtään puolustelijaa.
Onhan tuo nyt ihan naurettavaa, että SDP ja Vihreät kannattavat kirjaston rakentamista Somalimaahan suomalaisten rahoilla. Ja samaan aikaan Turussa on lakkautettu kirjastoja. On kai nyt muitakin vaihtoehtoja oltava, jos Suomi haluaa tukea Afrikan koulutuksen ja hyvinvoinnin kehittymistä.Perussuomalaiset vastustavat Somalimaan kirjastohanketta - Turun Perussuomalaiset
Perussuomalaiset taas vastustamassa kaikkea mahdollista.
Voiskohan se johtua siitä, että raiskauksen vääryydestä vallitsee niin suuri yksimielisyys, että siitä ei oikein tällaista vääntöä saa aikaiseksi.
Tapanilan jälkeen joillekin suurin huolenaihe oli se, ettei rasismi lisääntyisi. Muistan nähneeni myös kannanottoja, joissa oltiin sitä mieltä, että ei pidä tuomita ketään, kun oikeuskaan ei ole vielä tuominnut.Tämä selittäisi asiaa. Muistaakseni kuitenkin esim. Tapanilan tapauksen aikaan asiasta käytiin aikamoista vääntöä sekä täällä, että yleisestikin mediassa/ julkisessa keskustelussa.
Ja tosiaan tämä "ongelma" jääköön Toimin aviovaimon ja kolmen aikuisen lapsen arvioitamaksi.
Mikäli Toimin Jumala näkee asian samoin kuin minun Jumalani, niin se ymmärtää ihmisen olevan syntinen.Unohtamatta miten Toimin Jumala näkee tilanteen.
Ei suinkaan. Sinä olet toistuvasti ottanut esille Toimin ja viestittelyn kohteena olleiden naisten ikäeron.Joko sulla on merkittäviä ongelmia luetunymmärtämisessä tai sitten sä trollaat.
Vai onko vasta 18 vuotias mielestäsi täysin vapaata riistaa 65 vuotiaalle kiimaiselle perverssisuomalaiselle?
Sinä katsot voivasi määritellä ikäeron liian suureksi, josta loogisesti ajatellen seuraa se, että sinä katsot voivasi määritellä oikean ikäerohaitarin. Mielenkiintoista, että sinulla riittää intohimoa paukuttaa 40 viestiä keskustelupalstalle toisen ihmisen lähettämien seksiviestien vuoksi.Vanha papparainen jahtaamassa nuoria naisia ilmeisesti The Benny Hill Show:sta opituilla tavoilla. Pervo mikä pervo.
Turussa tyhmyys on jo saanut ylivallan, eikä kirjaston sivistävä tarkoitus toteudu, kun turkulaiset lainaavat pelkkää Aku Ankka-kirjaa ja Varesta. Parempi käyttää nekin rahat siis viisaammin, vaikka sitten Somaliaan.Onhan tuo nyt ihan naurettavaa, että SDP ja Vihreät kannattavat kirjaston rakentamista Somalimaahan suomalaisten rahoilla. Ja samaan aikaan Turussa on lakkautettu kirjastoja.
Minä näkisin siten, että Toimin vaimon arvioitavaksi jää tässä tapauksessa ainoastaan se, että onko hänen mielestään edellytyksiä jatkaa liittoa vai ei..
Vai oletko sinä kiinnostunut vanhempiesi viestien sisällöstä?
Kommenttiosiossa parhaat:Toimi Kankaanniemi kirjoittaa nyt tapahtuneesta Uuden Suomen puheenvuoroon. Myöntää olleensa "valvomaton ja harkitsematon."
Olen. Meidän parisuhteemme pelisäännöt eivät kuitenkaan ole yleismaailmallisia. Jokainen pari luo omat sääntönsä ja sanktionsa. Kiistämättä sitä, että mainitsemasi kehityskulku lienee melko yleinen.Et taida olla itse naimisissa/parisuhteessa? Nimittäin tuota rangaistusskaalaa löytyy naisilta muutenkin kun onko "liittoa vai ei" ;)
Minä en jaksaisi vittuuntua moisesta, koska en voi koko asiaan mitenkään vaikuttaa eikä koko asia minulle mitenkään kuuluisi. Vanhempien tekemiset ovat kuitenkin heidän asioitaan.Minun vanhempieni viestejä ei olla julkaistu valtakunnan mediassa. Mutta kieltämättä kyllä minua vituttaisi mikäli naapurini, työtoverini jne muut perheen ulkopuoliset saisivat tietää vanhempieni viestien sisällöstä.
Juttu on vanha, eikä case an sich minua juuri kiinnosta. Minua kiinnostaa enemmänkin reaktiot. Median ylhäällä pitämiä asioita ei voi hallita, mutta omaa suhtautumista ja toimintaa voi. Jokaiseen toimittajan esittämään kysymykseen ei pidä vastata, ainakaan sillä tavalla kuin toimittaja haluaa.Kuten fiksuna miehenä tiedät itsekin, niin (valitettava) trendi median suhteen on se, että media "päättää" mistä valtaväestö on "kiinnostunut". Mutta totean yhä sen, että tämä on ollut jo tarpeeksi kauan esille ja on eilisen päivän uutisia.
Kuten viestissä #13333 mainitsin, niin "Toimilla toki petti harkintakyky, koska ei tuntenut maaperää tarpeeksi."Toejoen Veikon viestit voisi luokitella Toimin toimintojen puolustamiseksi.
Eli ongelma ei ollut tyylittömien viestien lähettämien, vaan uhrien valinta (koska nämä eivät pitäneet turpaansa kiinni ja pettäjä-sika jäikin kiinni). Kyllä tuota edelleen voi puolusteluna viestien lähettelylle pitää.Kuten viestissä #13333 mainitsin, niin "Toimilla toki petti harkintakyky, koska ei tuntenut maaperää tarpeeksi."
Näistä kolmesta maahanmuuton osalta neuvottelijoiden kortit ovat jo pöydällä ja linjapaperi julki. Suvakkimokutusjärjestön blogissa Niko Pyrhönen ansiokkaasti analyseeraa, miksi mitään säästöjä maahanmuutosta ei ole näköpiirissä:
Äkkiajateltuna tuo on kyllä pöljä ajatus. Mutta mutta, mietitäänpäs toinenkin tovi. Kehitysyhteistyötä on aika laajalti haluttu siirtää rahansiirroista kohti autettavan maan infran ja yhteiskunnan rakenteiden parantamista ja tukemista. Jos tämä siis toteutetaan siten, että kohteeseen ei lähetetä 300 tonnin shekkiä, vaan siten, että rakennetaan kirjasto (tai remontoidaan olemassaolevat tilat sitä varten), koulutetaan henkilökuntaa, hankitaan aineistoa ja laitetaan toiminta pyörimään, niin tuohan onkin melkoisen hyvä hanke. Ja vielä toinen jos, eli jos se kirjasto alkaa toteuttaa suunnilleen samaa tehtävää kuin kirjastot Suomessa, niin silloin on annettu nälkäiselle miehelle onki eikä kalaa. Hanke onkin fiksu.Onhan tuo nyt ihan naurettavaa, että SDP ja Vihreät kannattavat kirjaston rakentamista Somalimaahan suomalaisten rahoilla. Ja samaan aikaan Turussa on lakkautettu kirjastoja. On kai nyt muitakin vaihtoehtoja oltava, jos Suomi haluaa tukea Afrikan koulutuksen ja hyvinvoinnin kehittymistä.
Tällä hetkellä näyttäisi tosiaankin, että persujen maahanmuuttokriittisyys on jäämässä torsoksi, mutta odotellaan vielä hallitusneuvottelujen päättymistä. On totta, että Vihreät, RKP ja Vasemmistoliitto olisivat saaneet varmasti aika pahaa jälkeä aikaan maahanmuuton suhteen, mutta eihän tuo käy minään selityksenä.
Eli ongelma ei ollut tyylittömien viestien lähettämien, vaan uhrien valinta (koska nämä eivät pitäneet turpaansa kiinni ja pettäjä-sika jäikin kiinni). Kyllä tuota edelleen voi puolusteluna viestien lähettelylle pitää.
Toejoen Veikon viestit voisi luokitella Toimin toimintojen puolustamiseksi.
Huikeaa päättelyä tuo nimimerkiltä @Noitarumpu. Eli loppuen lopuksi naisten vika. "Silloin kun persu puhuu niin vastuu siirtyy kuulijalle".
Täytyykö tämä tulkita niin, ettet enää väitäkään minun puolustavan Toimia ja langettavan syytä aina naisten niskoille?
Suvakkimokutusjärjestön blogissa Niko Pyrhönen ansiokkaasti analyseeraa, miksi mitään säästöjä maahanmuutosta ei ole näköpiirissä:
Miksi maahanmuuttokriitikot leikkaavat tylsillä saksilla? - ETMU
Sinä ehkä paheksut Toimin toimia, mutta syyllistät samalla naisia.
Kehitysyhteistyötä on aika laajalti haluttu siirtää rahansiirroista kohti autettavan maan infran ja yhteiskunnan rakenteiden parantamista ja tukemista. Jos tämä siis toteutetaan siten, että kohteeseen ei lähetetä 300 tonnin shekkiä, vaan siten, että rakennetaan kirjasto (tai remontoidaan olemassaolevat tilat sitä varten), koulutetaan henkilökuntaa, hankitaan aineistoa ja laitetaan toiminta pyörimään, niin tuohan onkin melkoisen hyvä hanke. Ja vielä toinen jos, eli jos se kirjasto alkaa toteuttaa suunnilleen samaa tehtävää kuin kirjastot Suomessa, niin silloin on annettu nälkäiselle miehelle onki eikä kalaa. Hanke onkin fiksu.