Siirsin vähiten arvostamasi nimimerkit-ketjusta. Eli:
Tämä menee nyt jo todella pahasti ohi ketjun, joten olkoon tämä viimeinen osaltani Paavo vs Timo -keissiin. Näistä kahdesta vaihtoehdosta puhuttaessa on mielestäni absurdia vieroksua Arhinmäkeä öykkäröinnin vuoksi jos vastapuolella on sellaisia höpönassuja kuin Timo Soini, Teuvo Hakkarainen tai Hallis. Tuo kaupunkilainen vs maalainen - asetelma saattaa kyllä vaikuttaa paljonkin.
Vahva sama. Onneksi, koska en haluakaan tuntea yhtään timosoinia. Sori OT.
Täytyy todeta, että itse arvostan kyllä Timo Soinia, monestakin syystä, vaikka en ole kovin samanmielinen hänen mielipiteistään, enkä oikeastaan hänen arvoistaankaan.
Ensialkuun tulee mieleen se, että Timo Soini on onnistunut perustamaan tätä nykyä yhden Suomen suurimmista puolueista muutaman kaverin kanssa saunan lauteilla, SMP:n raunioille. Jos oikein muistan, niin Soini oli aikanaan tehnyt gradunsa populismista, harva ihminen on (ei-teknillistä) akateemista koulutustaan onnistunut yhtä hyvin hyödyntämään.
Tämän lisäksi Soini pärjää hyvin politiikan arjessa, on varsin hyvä ja leppoisa, verbaalisesti lahjakas esiintyjä. Joskin tätä nykyä on tullut tällainen trendi-ilmiö, että jos haluaa osoittaa älyllistä ylemmyyttään, niin Soinin onelinereita tulee ylenkatsoa... tuossa kritiikissä olen huomannut, että tavallaan koko pointti menee ohi, sillä Soini luukuttaa samoja iskulauseitaan täysin tarkoituksellisesti ja päämäärätietoisesti, aivan kuin mainostoimisto asiakkaansa mottoa konsanaan.
Mitä Soinin ulkonäköön tulee, niin miehellä olisi aika paljon parantamisen varaa ja tuollainen epäterveellinen elämä vie yleensä ennenaikaiseen hautaan. Toisaalta tulee mieleen, että poliitikon arki on raskasta, hatunnosto näille kaikille daameille ja herroille.
Joskus olen ajatellut, että Timo Soinin ylenkatsominen on hieman yksisilmäistä ja varsin mustavalkoista puuhaa. Tulee esimerkinomaisesti mieleen, että samalla lailla naureskelisi vaikka Arnold Schwarzeneggerille, että kaverihan on ihan pelle, huono näyttelijä ja bodari, vaikka todellisuudessa kyse on itävaltalaisesta taviksesta, joka taitavasi rakensi itselleen uskomattoman elämäntarinan. Ja meni naimisiin Kennedyn kanssa, joskin liitto päättyi jo ;)