Esitin tämän kysymyksen Veikolle, et ole vastannut.
Pahoittelut. Siinä tuli taas niin monta kysymystä eri suunnilta, että kaikkia en huomannut.
Siispä.
Puhtaasti siitä perin yksinkertaisesta syystä, minkä kuvan olen saanut: perussuomalaiselle suomalainen ihminen ja toimiva Suomi tulee ennen muiden maiden rakentamista ja asukkaiden elättämistä sekä lisäksi siitä, että perussuomalaisten keskuudessa ajatellaan käsittääkseni vielä Suomen kansallista etua. Toisin kuin esimerkiksi kokoomuksessa, joka on käsitykseni mukaan lähinnä Suomessa majaansa pitävä, kansainvälisten kapitalistien etujärjestö. Jos kysyt, mistä moinen mielikuva syntyy, niin esimerkiksi ulkoministeri Stubbin toiminnasta. Suomettuminen ei ole hävinnyt, ainoastaan suunta on muuttunut. Lisäksi toivoisin kokoomuksen nykyisiltä nokkamiehiltä kovempaa otetta, kun poliittista kauppaa käydään. Pitää osata vähän tingata, kuten hevoskauppiaat ennen muinoin.
Keskustelin herra Uusipaavalniemen toiminnasta aiemmin ja olen edelleen sillä kannalla, että asiat pitää tietenkin selvittää, riippumatta siitä, että tapahtumien alkupiste on ajassa ennen herran liittymistä perussuomalaisiin.
Perussuomalaiset eivät ole kiitollisuudenvelassa yksityisille rahoittajille, eikä vaalirahoitusta ole tarpeen salata. Olen varma uskossani sen suhteen, että perussuomalaisilta ei osteta päätöksiä.
Mitä tulee tähän Porissa tapahtuneeseen viran perustamiseen, niin varmasti huhutaan poliittisesta virasta. Sitähän politiikka monin kohdin on. Huhujen levittämistä. Vaikka henkilökohtaisesti kannatan menoleikkauksia, niin paloviranomaisten toiminta koituu teoriassa kaikkien kuntalaisten eduksi.