Mitä jos? No eipä verrannut Pyllerö mihinkään jenkkipressaan vaan juurikin murhattuun kenraalikuvernööriin.
Mutta hyvin osui ilmeisesti viestini kohteeseen, kun tunnut jameshenkisesti mielesi pahoittavan.
Sitä jos, että se on ihan sama vaikka Soini pierasee väärässä paikassa, niin olet täällä itkemässä ja kitisemässä, että mitäs se pyllerö piereskelee, eli sinulla ei ole mitään annettavaa tänne, muuta kuin itkua ja huutoa ja kaikki mitä Soini tai Persut tekee on paskaa.
Mitä tulee mieleni pahoittamiseen, niin no hätä, tätä samaa onnetonta itkua saa kuulla joka lehdestä joka ikinen päivä joka ikisestä pienestä asiasta, eli minua ennemminkin naurattaa tämä Persujen ajojahti, kuten varmasti montaa muutakin järkevää ihmistä puolueesta riippumatta. Eli minulle on sama vaikka kirjoittaisit, huutelisit ja itkisit täällä pylleröstä ja hänen joka ikisestä tekemästä asiasta, oli vain ihan pakko kommentoida sinun järjettömiä heittojasi. Olen siis vain huvittunut, joten annan sinun jatkaa ihan vapaalla sanalla.