Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
"Kaikki elämä on pyhää" ja elämänlaadusta viis? Suurin osa raskauden keskeytyksistä tehdään niin varhaisessa vaiheessa että ihmisestä puhuminen alkion/sikiön kohdalla ei ole millään järjellisellä tavalla perusteltua. Puhumattakaan uskonnollisten hörhöjen käsityksestä että hedelmöittynyt munasolu tulisi laskea lajin Homo Sapiens edustajaksi.
Mutta raskautta ei sovi keinotekoisesti keskeyttää vaan tulee pitää huoli että väkivalloin hyväksikäytetyt naiset ja tytöt menettävät ainakin puoli vuotta elämästään saadakseen synnytettyä lapsen jota eivät halua. Tämä kaikki koska "lapsen etu" ja "elämän pyhyys".
Ei kaikki elämä ole pyhää, olet siitä hyvä esimerkki.
Minä en edes ole sinänsä mikään abortin vastustaja, ainakaan mistään uskonnollisista syistä. "Suvaitsevaiset" ovat vaan vieneet tämän keskustelun sille tasolle, että täytyy hiukan lyödä vettä kiukaalle.
Entisessä työssäni olen kohdannut nuoria tyttöjä, jotka ovat hankkiutuneet raskaaksi tehdäkseen abortin, koska sillä saa respectiä. Nuorien tyttöjen päät ovat helvetin alttiita kaikenlaisille typeryyksille. Ja se, että vanhemmilta ihmisiltä tulee tällaista "abortti, big deal, hei" tyyppistä asennoitumista, niin en voi sietää sitä.
Meillä on tuttava pariskunta, jotka ovat tehneet kaksi aborttia, kun toisella kertaa oli tilattu lomamatka ja rouva halusi nauttia punaviiniä luksuslomallaan, niin lapsi meni pesuveden mukana. Toisella kertaa miehellä alkoi työprojekti, eikä halunnut lapsen häiritsevän sitä. Yövalvomiset sun muut, katsos. No sitten löydettiin päivyreistä sopiva aika lapselle ja alettiin työstämään, niin hupsis. Lääkäri sanoi, että lasta ei rouva enää saa.
Kuinka yleisiä raiskauksen uhrien raskaudet nykyään mahtavat olla? En löytänyt mitään dokumenttia. Mutta seksuaaliväkivallan kurssilla aikoinaan käytiin tätä läpi, niin kun raiskauksen uhri menee lääkäriin, kyllä ensimmäiseksi kerrotaan mahdollisesta raskaudesta ja ns. katumuspillerit otetaan. Mutta silloin eräs lääkäri kertoi, että kaikki ei halua niitä. Toki, ymmärrän sen henkisen sekatilan, mikä silloin vallitsee(ei minulla tietenkään voi olla omaa kokemusta jne. mutta kaikki varmaan ymmärtänee pointin) ja jokainen ei edes lääkärille mene tai tee edes rikosilmoitusta. Kyllä minä ymmärrän tämäntyyppiset abortit varsin hyvin. Samoin teinisohlaukset.
Mutta näin tuossa hetki aika yhden noista tytöistä, ketä aikoinaan pelleili tällä asialla, niin aika valtava oli järkytys. Ja kuulin taustoja, niin pää oli seonnut tämän operaation jälkeen totaalisesti, painajaisia kuolleesta vauvasta, mielisairaalareissuja toistuvasti, pillereitä ja viinaa, prostituutiota ym..
Kyllä minä Soinia ymmärrän tavallani, mutta sitä en hyväksy, että aborttiin suhtaudutaan kevytkenkäisesti ja ikäänkuin kehoittaen. Ja varsinkin aikuiset ihmiset, jotka eivät ole mitään retardeja, eivät tunnu aina ymmärtävän, että kun miehen penis ejakuloi naisen emättimeen, niin siitä hyvin usein seuraa raskaus.
Aika usein syyllinen löytyy sieltä peilistä, poislukien tietysti nämä jo mainitut erityistapaukset. Meille ei pitänyt tulla koskaan lapsia, mutta ihme tapahtui ja kaveri osasi järjestää tulonsa harvinaisen vaikeaan rakoon. Mutta ei kyllä tullut millään tavalla mieleen, että nyt ei sovi. Oli sovittava ja aikamoinen savotta siinä tehtiin toukan takia. Anoppi sitä vaati, ainoalta tyttäreltään ja hänen ainoa mahdollisuus saada lastenlapsi. Siinä käytiin aikamoinen riita läpi, enkä ole vieläkään antanut sitä anteeksi, enkä anna. Ja varsinkin nyt, kun sitä lapsenlasta on niin kiva esitellä muille tantoille, niin joskus tekisi mieli sanoa, mitä ajattelee...
Viimeksi muokattu: