Perussuomalaiset

  • 5 609 848
  • 44 716

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tuntuisi hyvin erikoiselta, että Supo sallisi agentinsa paljastaa roolinsa tämän tyylisessä tehtävässä.

Tuntuisi kyllä. Ehkä Supo ei olekkaan sallinut tätä?
Mitä mahtaisi tapahtua, jos Tynkkysen tarina paljastuisi valheeksi?

Minun mielestäni mielenkiintoisempi olisi jos paljastuisi todeksi! Agentti paljastaa itsensä. Mitä sanktioita tuollaisesta tulisi?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mä puutuin vaan ihan suoraan sun kommenttiin. Koska se oli tyypillisen perisuomalainen tyhmyyden ylistys. Lähinnä näissä aina ihmettä että eikö sua esim. hävetä laukoa tuollaista?

Ps. Mä olen aika kaukana vasemmistosta.

Hävettää laukoa mitä? En minä tietääkseni ottanut kantaa onko Tynkkysen viesti totta vai ei?
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Ja tämä on just sitä älyllistä epärehellisyyttä jota persut ovat tuoneet kaikkeen keskusteluun. Kaikki vittu tietävät että Tynkkynen puhuu täyttä paskaa, mutta niin vaan täälläkin kannattajat hokevat että ”ei voi tietää”.

Tyhmyyden ylistystä jälleen.
"Mikä on totuus?" pudotti kyllä tässäkin päässä pöydän alle.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Tuntuisi hyvin erikoiselta, että Supo sallisi agentinsa paljastaa roolinsa tämän tyylisessä tehtävässä.
Agentti saa paljastaa roolinsa mikäli se on äärimmäisen välttämätöntä tärkeän yleisen tai yksityisen edun takia. Oikeus puolustautua Vasemmistoliiton lällättelyltä viestipalvelu X:ssä saattaisi olla tuollainen tilanne jonka vuoksi agentti saa murtaa vaitiolosopimuksen. Mikään muu peruste tuskin olisi riittävä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Agentti saa paljastaa roolinsa mikäli se on äärimmäisen välttämätöntä tärkeän yleisen tai yksityisen edun takia. Oikeus puolustautua Vasemmistoliiton lällättelyltä viestipalvelu X:ssä saattaisi olla tuollainen tilanne jonka vuoksi agentti saa murtaa vaitiolosopimuksen. Mikään muu peruste tuskin olisi riittävä.

Veikkaan, että Tynkkysen sopimukseen on kirjattu myös "kännissä ja läpällä" klausuuli.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Voikohan tässä olla käynyt niin, että FSB on saanu tehtäväksi hankkia suomalaisia Venäjälle ja sitten vaan joku FSB:n tyyppi on käynyt vakuuttelemassa Tynkkyselle olevansa Suposta ja että nyt tarvittaisiin tiedustelutietoa rajan takaa...
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Ei kai se ihan mahdotontakaan ole. Tarkemmin ajatellen, S Tynkkynen saattaa hyvinkin olla salainen agentti.
Erittäin Salainen.
 

Liitteet

  • IMG_0002.jpeg
    IMG_0002.jpeg
    480,4 KB · kertaa luettu: 16
  • IMG_0003.jpeg
    IMG_0003.jpeg
    100,6 KB · kertaa luettu: 9

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tähän asti olen ajatellut, että persut ovat vain iso kummelivitsi.
Jos oikeasti Suomen houkuttelevuus maailmalla on pudonnut 16. sijalta lähelle viittäkymppiä, niin yrittäjän näkökulmasta ei niin hyvä. Joku ääri-isänmaallinen voi pitää tätä jopa maanpetoksena.
Vai mitä ulkomaalaisvihamielinen persupotukka tuumailee?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän asti olen ajatellut, että persut ovat vain iso kummelivitsi.
Jos oikeasti Suomen houkuttelevuus maailmalla on pudonnut 16. sijalta lähelle viittäkymppiä, niin yrittäjän näkökulmasta ei niin hyvä. Joku ääri-isänmaallinen voi pitää tätä jopa maanpetoksena.
Vai mitä ulkomaalaisvihamielinen persupotukka tuumailee?
Kannnattaa aina pohtia muita vaihtoehtoja.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tähän asti olen ajatellut, että persut ovat vain iso kummelivitsi.
Jos oikeasti Suomen houkuttelevuus maailmalla on pudonnut 16. sijalta lähelle viittäkymppiä, niin yrittäjän näkökulmasta ei niin hyvä. Joku ääri-isänmaallinen voi pitää tätä jopa maanpetoksena.
Vai mitä ulkomaalaisvihamielinen persupotukka tuumailee?

Kannattaa lukea tuo toinen ketju, jossa ollut keskustelua tuosta kyselystä. Ei ole ihan niin yksioikoinen kuin ensiolettamalta.
 

LuKi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, LuKi-82
Tuntuisi hyvin erikoiselta, että Supo sallisi agentinsa paljastaa roolinsa tämän tyylisessä tehtävässä.

Jaa. Eiköhän tämä tehtävä ole ollut ohi jo vuosia sitten. Nuorisojärjestön kaveri on eri tason tiedonhankkija kuin kansanedustaja saati meppi. Että sikäli ei kenelläkään ole enää mitään salattavaa. Tynkkyselle sopii tietysti nostaa kissan häntäänsä, mutta valheena tämä olisi liian iso juttu. Tynkkynen ei ole tyhmä, ollaan kaverista muuten mitä mieltä tahansa.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa. Eiköhän tämä tehtävä ole ollut ohi jo vuosia sitten. Nuorisojärjestön kaveri on eri tason tiedonhankkija kuin kansanedustaja saati meppi. Että sikäli ei kenelläkään ole enää mitään salattavaa. Tynkkyselle sopii tietysti nostaa kissan häntäänsä, mutta valheena tämä olisi liian iso juttu. Tynkkynen ei ole tyhmä, ollaan kaverista muuten mitä mieltä tahansa.

Joo ei enää mitään salattavaa, kerro vaan Tynkkynen yksityiskohtia myöden miten tämä vakoilu järjestettiin. Toimeksianto, toimeksiantaja jne. Ei ole mitään salattavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös