Perussuomalaiset

• 5 856 242
  • 46 052

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Nämä kaikki syytökset ovat ilman muuta 100% aukottomia totuuksia. Kyllä noista nyt elinkautinen vankeusrangaistus pitäisi saada.

Mut siis just nyt todettiin että Hesari ei tehnyt mitään lainvastaista. Mitä mieltä sä olet Rydmanin viesteistä/toiminnasta? Ja jos et uskalla olla mitään mieltä, niin kerro myös ihmeessä mitä hesari kusetti.

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mut siis just nyt todettiin että Hesari ei tehnyt mitään lainvastaista. Mitä mieltä sä olet Rydmanin viesteistä/toiminnasta? Ja jos et uskalla olla mitään mieltä, niin kerro myös ihmeessä mitä hesari kusetti.
Lähinnä viittasin tuohon seikkaan, jossa väitetään Rydmanin käyttävän asemansa tuomaa vaikutusvaltaa alaikäisiin tyttöihin. En nyt ala väittämään rydmania syyttömäksi kaikkeen, mutta edellä mainitsemani syytteen näyttö pitäisi olla pitävä, eikä vaan luokkaa "mutku multa vaan tuntu siltä niinku niinku"

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Purra nauraa vessaohjeille. Sillä välin persut eivät osaa käyttää korkkeja.

Lähinnä surullista miten tyhminä pitävät omia äänestäjiään. Tai no. Ei mitään.

:D

Ei sillä. En pidä kovin käytännöllisenä tuota korkkiuudistusta, vaikka tarkoitus taustalla on ollut hyvä. Helposti se lähtee irti kuitenkin, joten en nyt näe sinänsä mitään ongelmaa edes ensimmäisen maailman mittapuulla. Uudistuksen tarkoitus tietysti varmasti oli, että sitä ei irti revittäisi.

Lynx_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Lähinnä viittasin tuohon seikkaan, jossa väitetään Rydmanin käyttävän asemansa tuomaa vaikutusvaltaa alaikäisiin tyttöihin.

Jälleen kerran. Tämä yksityiskohta on sulle tärkeä kun puhutaan alaikäisten kanssa touhuamisesta? Rydman, joka on poliittisissa tilaisuuksissa lähennellyt alaikäisiä ei ole käyttänyt asemaansa hyväksi? Jesh. Mikäs siinä sit.

Lainaus siitä Hesarin jutusta:

”Rydman on suuren puolueen keskeinen poliitikko. Hän on toiminut tapahtumien aikaan useissa vaikutusvaltaisissa tehtävissä, kuten kokoomusnuorten puheenjohtajana, kansanedustajana, eduskunnan perustuslakivaliokunnan jäsenenä sekä Helsingin kaupunginvaltuutettuna.

Useiden naisten kertomusten perusteella Rydman on hyödyntänyt poliittista asemaansa, kun hän on hakeutunut tekemisiin nuorten naisten ja tyttöjen kanssa.”

Miksi nämä useiden naisten kertomukset olisivat valheellisia?

Edit: Lisätään vielä:

MILJA tutustui Rydmaniin 14-vuotiaana vuonna 2010. Kahdeksannen luokan oppilas oli tet-harjoittelussa kokoomusnuorissa.

Rydman oli 24-vuotias kokoomusnuorten puheenjohtaja, joka oli toiminut kansanedustajien avustajana.

Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään.
Milja kertoi poliisille, että kun harjoittelu oli päättymässä, Rydman ehdotti, että hän voisi viedä tytön vierailulle eduskuntaan. He alkoivat tavata. Rydman ei aina ollut aloitteellinen, joskus Milja ehdotti tapaamista.

Kursivoidut kohdat ovat suoria lainauksia poliisin kuulustelupöytäkirjasta.

Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.

Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.

Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Purra nauraa vessaohjeille. Sillä välin persut eivät osaa käyttää korkkeja.

Lähinnä surullista miten tyhminä pitävät omia äänestäjiään. Tai no. Ei mitään.

Ei helvetti, ilmeisesti puoluetoimistolla luetaan palstaa, kun nyt on oikeasti jo saatu tuo aito maitotölkki mukaan.

Now I can have milk everyday! Päätetään itse! - Perussuomalaiset”

Ei jumalauta, touhu jolle naurettiin jenkki-sitcomissa kohta 30 vuotta sitten, ja silloinkin täysin kieli poskessa, on suomalaisen puolueen Eurovaali-kampanjan mainosteesejä vuonna 2024.

Huh-vitun-hei.

Holy Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & AVS
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.

Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Ja sitten löytyy vielä hahmoja jotka puolustavat tätä oksettavaa pikku nilkkiä. Sairas maailma.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Ja sitten löytyy vielä hahmoja jotka puolustavat tätä oksettavaa pikku nilkkiä. Sairas maailma.

Jos Willellä olisi tummempi iho ja erilainen etninen tausta, hän ei uskoakseni olisi tuollaisten tekojen jälkeen ihan niin kuumaa kamaa kuin mitä hän nyt on perussuomalaisten ja persuja äänestävien keskuudessa. Päinvastoin epäilemättä myös täällä, mutta etenkin Twitterissä ynnä muissa netin likakaivoissa, samat henkilöt kävisivät ihan toisella tavalla kuumana, jos suomalaislasta olisi Willen sijasta ahdistellut Mahmut.

Toisaalta jos tädillä olisi munat jne., eli onhan se nyt selvää, ettei perussuomalaista Willeä ja maahanmuuttaja-Mahmutia voi eikä pidä koskea samat säännöt tai moraalikoodistot. Kyseisessä puolueessa tällaiset teot todistetusti vain vahvistavat kantasuomalaisen henkilön asemaa, kuten Willen ministeripesti osoittaa.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vähän surkeaa, miten Iltalehti koittaa leipoa Keskisarjasta jotain natsia. Journalismin taso on nykyään valitettavasti tämä.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vähän surkeaa, miten Iltalehti koittaa leipoa Keskisarjasta jotain natsia. Journalismin taso on nykyään valitettavasti tämä.
Keskisarja on journalisteille kova pala. Hänestä kun voi tarpeen ja halun mukaan leipoa vaikkapa natsin, kommunistin, anarkistin tai lähes mitä tahansa – ja aina menee metsään.

Monille tuntuu olevan ongelma, ettei Keskisarja kumartele ketään, ja kieltämättä hän on välillä hyvin provosoiva. Mutta mielestäni hän provosoi usein sopivasti kaikkiin suuntiin. Esimerkiksi Mannerheim-faneille hänen Hulttio-kirjansa on varmasti ollut aika kuumottavaa luettavaa, eikä Eugen Schaumanin kutsuminen terroristiksi liene ollut kaikkien mieleen. Minään yksipuolisena oikeiston äänitorvena häntä ei voi mitenkään pitää. Enemmänkin hän on mielestäni jonkinlainen myytinmurtaja, ja sellainen hän epäilemättä pyrkiikin olemaan.

Edit. lisäys: Tuosta Mannerheim-kirjasta tuli mieleen, että olin takavuosina kuuntelemassa Keskisarjan luentoa, jossa hän kertoi juuri kirjoittamastaan Aleksis Kiven elämäkerrasta. Alustuksessa hän puhui myös muista kirjoistaan. Hän muun muassa sanoi (vapaasti siteerattuna): "Monet ovat kysyneet, miksi ihmeessä kirjoitin kirjan Mannerheimista, josta on kirjoitettu jo varmaan 200 kirjaa. Syynä on se, että aikaisemmin hänestä ovat kirjoittaneet lähinnä eläkkeelle jääneet everstit ja muut idiootit." Tuossa vaiheessa salista kuului muutama yskäisy ja nielaisu. Provosoida hän totta vie osaa.

Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jani Mäkelä on tyytyväinen syyttäjän ratkaisuun. Ei ehkä välttämättä ymmärtänyt tuota jakamaansa uutista.

Janin jakaman linkin otsikko:
HS:n toimittajille ei syytteitä Rydman-jutusta – ”Tietojen esittäminen oli tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi”

Jantta ei ehkä tosiaan nyt oikein ymmärrä. Rydman on kuitenkin itsekin ilmaissut pettymyksensä.

X:ssä persujen ja persumielisten keskuudessa vallalla puolestaan vaikuttaa olevan näkemys, että syyttäjälaitos on mukana vihervasemmistolaisessa ajojahdissa. Monien mielestä kyseessä on Demlan päätös.

Ei saatana.

Niin harhaista meininkiä, että tavallaan hieman kiinnostaisi kokeilla ja tilata satasella samaa, mitä nuo ovat vetäneet.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
X:ssä persujen ja persumielisten keskuudessa vallalla puolestaan vaikuttaa olevan näkemys, että syyttäjälaitos on mukana vihervasemmistolaisessa ajojahdissa.
X:ssä ja muuallakin Rydmanin kannattajien melko yksimielinen johtopäätös näyttää olevan seuraava:

– Rydmania ei ole tuomittu, joten hän ei ole syyllinen mihinkään.
– Hesaria ei ole tuomittu, mutta se ei mitenkään poista sitä, että Hesari on syyllinen.

Metkaa.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

Mediahan antaa ihan liikaa huomiota tälle alkoholiongelmaiselle trollille. Ja Iltalehtihän on Alman versio MV-lehdestä ja kaikkien jotka vakavissaan linkkaavat Iltalehden uutisiin, pitäisi sulkea pois netistä

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mediahan antaa ihan liikaa huomiota tälle alkoholiongelmaiselle trollille. Ja Iltalehtihän on Alman versio MV-lehdestä ja kaikkien jotka vakavissaan linkkaavat Iltalehden uutisiin, pitäisi sulkea pois netistä
Juu siksi en linkannutkaan ja saan siten jatkaa eloani täällä.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai Keskisarja on alkoholisti? Mistäs tämä?

En ole väittänyt häntä alkoholistiksi, mutta esiintyminen työpaikallaan eduskunnassa selkeästi päihtyneenä kravattiaan pyöritellen kertoo minun mielestäni siitä, että jonkinlainen ongelma on olemassa.
Olemmehan toki myös saaneet lukea Keskisarjan omakohtaisia kokemuksia siitä miten itse on ratkonut ongelmiaan viinalla ja myös suosittanut muille samaa tapaa.
Onneksi erinomaisessa hallitusohjelmassa on toimia niin alkoholin saatavuuden lisäämiseksi, valmisteveron alentamiseksi ja Sote-palveluiden saatavuuden heikentämiseksi eli Teemun neuvot on otettu myös riikan hallituksessa tosissaan.

godspeed

Jäsen
En ole väittänyt häntä alkoholistiksi, mutta esiintyminen työpaikallaan eduskunnassa selkeästi päihtyneenä kravattiaan pyöritellen kertoo minun mielestäni siitä, että jonkinlainen ongelma on olemassa.

No eikös tuo silloin kerro siitä, että kyseessä on pohjimmiltaan alkoholismi, jos on selkeä ongelma ja vielä käy eduskunnassakin kännissä? :)

Olemmehan toki myös saaneet lukea Keskisarjan omakohtaisia kokemuksia siitä miten itse on ratkonut ongelmiaan viinalla ja myös suosittanut muille samaa tapaa.

Kuinka tosissaan ja kirjaimellisesti tämäkin pitäisi ottaa, niin en tiedä, mutta varmasti on soppa Keskisarjallekin maistunut joskus, jos tällaisia päästelee suustaan. Ehkä hän ajattelee kannustavansa nuoria tappamaan aikaa ja tyhjentämään päätä ottamalla myös vähän huikkaa ennemmin kuin sekoilla somessa. Ei tämä somekaan tee kaikille kovinkaan hyvää.

Toki luin myös muutamasta uutisesta ihan aiheellisia huolia, ettei kansanedustajan tarvitsisi toisaalta ainakaan tällä asialla vitsailla, kun liiallinen alkoholinkäyttö on hyvinkin laaja, kärsimystä aiheuttava ja vaikeasti ratkaistava ongelma.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko asia näin vai onko hän vain yleisesti sellainen ihminen että ulkonäkö ei pahemmin kiinnosta? Eli tykkää pukeutua rennosti ja renttumaisesti?

Hermes#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arkijärki
Tuo korkkiasia taitaa olla juuri ja juuri sellainen, jonka persu ymmärtää ja siksi nostettu kampanjan kärkiteemaksi. Hallitustoimien perusteella juuri muusta eivät mitään tajuakaan.

Veikkaan, että ensi eduskuntavaaleissa tai viimeistään oppositiossa tulevat ihmettelemään, kuka näistä työttömyystuista ja sote jutuista menikään leikkaamaan. Seuraukset tulevat yhtä yllätyksenä kuin pensan hinnan laskemisen vaikeus tikulle ja takulle vastustaessaan omaa aloitettansa.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko asia näin vai onko hän vain yleisesti sellainen ihminen että ulkonäkö ei pahemmin kiinnosta? Eli tykkää pukeutua rennosti ja renttumaisesti?

En puhunut lainkaan Keskisarjan ulkonäöstä tai asuvalinnastaan. Mainitsin vain, että hän pyöritteli kravattiaan samalla kun suusta tuli jotain kännisen höpinöitä tai vaihtoehtoisesti todellisuudesta vieraantuneen ja jotenkin muuten sekaisin olevan ihmisen horinaa.

Tai sitten kaikki on vain laskelmoitua huomiohuoraamista ja trollausta renttumaista imagoa myöten ja wokeisto tarttuu tähän heitettyyn rapalaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy