Lähinnä viittasin tuohon seikkaan, jossa väitetään Rydmanin käyttävän asemansa tuomaa vaikutusvaltaa alaikäisiin tyttöihin.
Jälleen kerran. Tämä yksityiskohta on sulle tärkeä kun puhutaan alaikäisten kanssa touhuamisesta? Rydman, joka on poliittisissa tilaisuuksissa lähennellyt alaikäisiä ei ole käyttänyt asemaansa hyväksi? Jesh. Mikäs siinä sit.
Lainaus siitä Hesarin jutusta:
”Rydman on suuren puolueen keskeinen poliitikko. Hän on toiminut tapahtumien aikaan useissa vaikutusvaltaisissa tehtävissä, kuten kokoomusnuorten puheenjohtajana, kansanedustajana, eduskunnan perustuslakivaliokunnan jäsenenä sekä Helsingin kaupunginvaltuutettuna.
Useiden naisten kertomusten perusteella Rydman on hyödyntänyt poliittista asemaansa, kun hän on hakeutunut tekemisiin nuorten naisten ja tyttöjen kanssa.”
Miksi nämä useiden naisten kertomukset olisivat valheellisia?
Edit: Lisätään vielä:
MILJA tutustui Rydmaniin 14-vuotiaana vuonna 2010. Kahdeksannen luokan oppilas oli tet-harjoittelussa kokoomusnuorissa.
Rydman oli 24-vuotias kokoomusnuorten puheenjohtaja, joka oli toiminut kansanedustajien avustajana.
Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään.
Milja kertoi poliisille, että kun harjoittelu oli päättymässä, Rydman ehdotti, että hän voisi viedä tytön vierailulle eduskuntaan. He alkoivat tavata. Rydman ei aina ollut aloitteellinen, joskus Milja ehdotti tapaamista.
Kursivoidut kohdat ovat suoria lainauksia poliisin kuulustelupöytäkirjasta.
Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.
Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.