hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Jenna Simula on kyllä minulle täysi mysteeri, että mistä sille tyypille löytyy äänestäjiä. Luvalla sanoen, niin aika vähillä antimilla se pyörii tuolla eduskunnassa. Hän oli vasta käynyt Brasiliassa valiokuntavierailulla ja nieli Brasilian tarjoaman propagandapaukun maataloudesta koukkuineen päivineen. Ei minkäänlaista ajatustakaan siitä, että ehkä Brasilian maataloudessa ei kaikki ole niin kuin maan hallitus hänelle kertoo ja esittelee.
Toinen asia on nämä puupäiset pyssynäkemykset. Niissä toki olen kategorisesti muutenkin eri mieltä, mutta ei nyt tänä keväänä ole ehkä paras hetki koko puolueeltakaan alkaa puolustamaan ikivanhoja käsiaselupia, saatika että aletaan puhumaan aseen hankkimisen helpotuksista. Suomessa tapahtuu jo muutenkin aivan tarpeeksi välikohtauksia aseiden kanssa.
Toinen asia on nämä puupäiset pyssynäkemykset. Niissä toki olen kategorisesti muutenkin eri mieltä, mutta ei nyt tänä keväänä ole ehkä paras hetki koko puolueeltakaan alkaa puolustamaan ikivanhoja käsiaselupia, saatika että aletaan puhumaan aseen hankkimisen helpotuksista. Suomessa tapahtuu jo muutenkin aivan tarpeeksi välikohtauksia aseiden kanssa.