Vakava asia, mutta kieltämättä tuo huijauspuheluihin vetoaminen hymyilyttää.Teuvo Hakkarainen ulos PS:n ehdokaslistalta – Näin hän kommentoi: "Minä pysyn kuin tatti täällä"
Europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen itse tiedotti hakevansa jatkokautta Brysseliin.www.iltalehti.fi
En tiedä yhtään mitä on taustalla, mutta popcorneja varmaan tarvitaan kohta.
Onko Huhtasaari asettumassa uudelleen ehdolle? En tiedä, mutta arvaan, että voisi liittyä edustajan joihinkin sanomisiin Venäjästä tai NATO:sta tms.
Eiköhän taustalla liene vain se, että ilman ministerin salkkua jääneille puolueen varapuheenjohtajille Tynkkyselle ja Peltokankaalle halutaan varmistaa hillotolpat Brysselissä.Teuvo Hakkarainen ulos PS:n ehdokaslistalta – Näin hän kommentoi: "Minä pysyn kuin tatti täällä"
Europarlamentaarikko Teuvo Hakkarainen itse tiedotti hakevansa jatkokautta Brysseliin.www.iltalehti.fi
En tiedä yhtään mitä on taustalla, mutta popcorneja varmaan tarvitaan kohta.
Saattaa olla. Tosin onhan Peltokangaskin ollut aito rasite, ja saattaa olla sitä myös tulevaisuudessa. Miehissähän on paljon samaa. Parhaimmillaan he ovat hyväntahtoisia hölmöjä ja pahimmillaan pahantahtoisia hölmöjä. Molemmille myös maistuu hapan, eikä CV ole koulutuksen osalta kummallakaan kilometrin mittainen.Vai voisiko olla vaan niin että Tepi on tehtävänsä täyttänyt eikä häntä enää tarvita, varsinkin kun Peltokangas on tullut tilalle. Koska onhan Hakkarainen ollut ihan aito rasite persuille kaikkine tempauksineen, hänen kohdallaan ei voida enää syyttää edes median ajojahtia.
Olen täysin samaa mieltä siitä, ettei Hakkaraisella ole käyttöä parlamentissa eikä olisi koskaan pitänyt ollakaan.Uskoisin että Hakkaraisella ei yksinkertaisesti riitä kapasiteetti parlamenttiin, kun oikeasti pitäisi saada jotain aikaiseksikkin. Mennyt siellä joukon jatkona tähän asti. Mitä ilmeisemmin persut haluaa nostaa profiliaan euroopassa ja Hakkaraisella ei ole enää käyttöä kun vaaditaan muutakin kuin vaan paikalla olemista.
Minusta Huhtasaari ainakin yritti esittää aktiivista edustajaa, ja saattoi hän sellainen ollakin, mutta ei kahdella tai kolmellakaan persuedustajalla ole EU-tasolla juuri mitään merkitystä, vaikka Hakkarainen vaihdetaankin Peltokankaaseen.Uskoisin että Hakkaraisella ei yksinkertaisesti riitä kapasiteetti parlamenttiin, kun oikeasti pitäisi saada jotain aikaiseksikkin. Mennyt siellä joukon jatkona tähän asti. Mitä ilmeisemmin persut haluaa nostaa profiliaan euroopassa ja Hakkaraisella ei ole enää käyttöä kun vaaditaan muutakin kuin vaan paikalla olemista.
Onhan se nyt täysi win-win PS:lle jos Hakkarainen vaihtuu Peltokankaaseen ja aika tasapeli Euroopalle. Maurin lähtöä Eurooppaa kiertävälle radalle odotetaan varmaan puoluejohdossa kuin kuuta nousevaa...Purra ja kumppanit saavat kyllä iloita ja olla rinta rottingilla hienoista uusista edustajistaan.
Miksi ilmoitit asettuvasi ehdolle eurovaaleissa, jos asia ei näin puoluesihteerin mukaan ole?
– Sitä minä ihmettelen, Hakkarainen sanoo.
#vainpersujutut
Saattaa olla. Tosin onhan Peltokangaskin ollut aito rasite, ja saattaa olla sitä myös tulevaisuudessa.
Hyvin paljon samaa miehissä kyllä on, tärkein ero on siinä että Peltokangas osaa nostaa rillit otsalle korostaakseen kuinka kiireinen ja tehokas hän onkaan isämmaan asiaa ajaessaan.
Hakkaraisen pudottaminen olisi erikoinen kuvio, koska siinä kustaan kohtalaisen äänestäjäjoukon muroihin.
Mutta Perussuomalaiset on erilainen puolue kun ne perinteiset, jossa ammattipoliitikot tekee politiikkaa. Kauanko menee kun perusreiskan äänestäjä huomaa että ääni ei enää näytä kelpaavan.Niin, onko kyseessä ns. "putsaus", eli nämä perusreiskat pikku hiljaa poistetaan korkeimmilta paikoilta ja nämä tämän hetken tyyliset poliitikot tuodaan enemmän framille?
Tai siis ääni varmaan kelpaa, mutta ei johtoa paljoa taida kiinnostaa. Aika lammasmeiningiltähän tuo alkaa vaikuttamaan.Mutta Perussuomalaiset on erilainen puolue kun ne perinteiset, jossa ammattipoliitikot tekee politiikkaa. Kauanko menee kun perusreiskan äänestäjä huomaa että ääni ei enää näytä kelpaavan.
Siellä on Hakkaraisen erityisavustajana pitkän linjan sekä kovan luokan putinisti, joka on julkaisut omia tekstejään Hakkaraisen nimissä. Kai tuolta haettaan vaan yksi hybridivaikuttamisen uhri pois.Jotain vakavaahan tuossa on, koska kyllähän Teuvo varmaan edelleen persuille aikamoisen äänisaaliin keräisi. Tokihan persut eivät ole koskaan EU-vaaleissa pärjänneet eivätkä varmaan nytkään kamppaile kärkisijoista.