Sunnuntaina "riikka" kirjoitti blogiinsa tekstin. Voin referoida sen:
Yhyy yhyy kaikki lait on ääliöliberaaleja. Kaikki muut on nössölässyjä. Media trollaa. SPR on ihan kakkapylly. Oikeusoppineet ne vasta onkin kakkapyllyjä. Me TAISTELEMME. Nyt TAISTELLAAN kaikki tyhmät lait romukoppaan. Rantanen on TAISTELIJA. Kaikki on persuja jee!
Toivomme silti malttia.
Kuva poimittu somesta; alkuperäinen lähde tuntematon. Suomi on yksiselitteisen Venäjän organisoiman hybridioperaation kohteena. Sekä Venäjällä laillisesti oleskelevia kolmansien maiden kansalaisia …
riikkapurra.net
Pari päivää aiemmin Jussi puhui ukrainalaisille kuinka Venäjä ei kunnioita kansainvälisiä lakeja ja velvoitteitaan. Joku voisi ihmetellä tällaista ristiriitaa puolueen johtohahmojen puheissa, mutta ei kai tässä mitään sellaista sitten ole.
Minä olen sitä mieltä, että rajalla on vakava tilanne ja uskon että hallitus hoitaa tilanteen hyvin, mutta viimeisen viikon aikana tapahtunut joka suuntaan hyökkäily ja varsinkin hyökkäily meidän lainvalvojia kohtaan ei ole mitään muuta kuin länsimaisen oikeusvaltion rapauttamista.
Sinänsä kummallinen tilanne myös siltä osin, että itse vastuussa oleva puolue julistaa joka päivä, että mitä vastuussa olevien pitäisi tehdä.