Perussuomalaiset

  • 5 275 200
  • 42 169

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Nyt sitten Jussikin ilmoittaa julkisesti ottavansa rokotteen, kun se hänelle tulee mahdolliseksi. Saa nähdä, miten tämä vaikuttaa persujen rokotekriittisyyteen.

 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt sitten Jussikin ilmoittaa julkisesti ottavansa rokotteen, kun se hänelle tulee mahdolliseksi. Saa nähdä, miten tämä vaikuttaa persujen rokotekriittisyyteen.


Siellähän oli myös toinen hienovarainen kannanotto: Jussi on miettinyt, voisiko kansanedustajien määrää vähentää pysyvästi.

Tälle persujen äänestäjät varmasti hurraavat: kun pudotetaan kaikki vihervasemmiston kansanedustajat pois eduskunnasta, niin siinä säästetään pitkä penni.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt sitten Jussikin ilmoittaa julkisesti ottavansa rokotteen, kun se hänelle tulee mahdolliseksi. Saa nähdä, miten tämä vaikuttaa persujen rokotekriittisyyteen.


En ymmärrä minkä takia piti tuon(kin) ilmoituksen kanssa venkoilla. Tai no, yritti jotain populistista pelleilyä, mutta meni naurettavuudrn puolelle.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Turtiainen näköjään jälleen päässyt otsikoihin. Eipä tuollaiset jutut enää edes yllätä kun tietää kaverin tyylin ja huikean kyvyn oppia aiemmista virheistään. Joku voisi kertoa, että kritiikkinsä voi perustella myös asiallisesti.

 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minun korvaan kalskahtaa Aku Ankan naapurilta, toisella puolella Teppo Tulppu ja toisella Rauno Ryöppy.

Tulee ihan sama mieleen.

Onko muuten olemassa todisteita että Rauno Ryöppy olisi ylipäätään todellinen henkilö? Sopisi jotenkin persujen tyyliin että heillä olisi täysin fiktiivisiä ehdokkaita vain herättämässä kohua.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
^ Ryöppy näkyy olleen ehdokkaana myös viime kuntavaaleissa ja pääsi jopa varalle. Eiköhän tuo jo silloin olisi narahtanut..
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Rauno Ryöpyn kuntavaali sloganista voi olla mitä mieltä tahansa ja sille kyllä saa naureskellakkin ja itsensä tyhmäksi tekemiselle kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun täällä muka paremmisto ilkkuu herran nimestä ja työnkuvasta niin osoittaa kyllä vain sen, että miten lapsellisia "paremmistoon" kuuluvia te olette. Sieltä ala-asteelta voisi pikkuhiljaa yrittää kasvaa vähän, lisäksi siellä sille oli nimi, koulukiusaaminen. Että sellasta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Rauno Ryöpyn kuntavaali sloganista voi olla mitä mieltä tahansa ja sille kyllä saa naureskellakkin ja itsensä tyhmäksi tekemiselle kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun täällä muka paremmisto ilkkuu herran nimestä ja työnkuvasta niin osoittaa kyllä vain sen, että miten lapsellisia "paremmistoon" kuuluvia te olette. Sieltä ala-asteelta voisi pikkuhiljaa yrittää kasvaa vähän, lisäksi siellä sille oli nimi, koulukiusaaminen. Että sellasta.
Onneksi Rauno suhtautuu asiallisella viileydellä näihin asioihin.
 

Liitteet

  • 148006373_761568441447499_134942025071870471_n.png
    148006373_761568441447499_134942025071870471_n.png
    259,7 KB · kertaa luettu: 289
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En ymmärrä minkä takia piti tuon(kin) ilmoituksen kanssa venkoilla. Tai no, yritti jotain populistista pelleilyä, mutta meni naurettavuudrn puolelle.

Minä taas en ymmärrä, miksi kuitenkin yksityisten terveystietojen piiriin kuuluva asia (toteuduttuaan) olisi jotenkin yhteistä omaisuutta. Jokaisessa lukemassani kommentissa JHA ilmaisi suhtautuvansa rokotteeseen tiedemyönteisesti ja neuvoi muitakin toimimaan niin.

Minä en tiedä vielä omaa kantaano rokotteeseen, mutta tiedän, ettten tarvitse montaa minuuttia sen muodostamiseen kun vuoroni tulee. Jos esimerkiksi olisi sastavissa nyt rokote, jonka suoja olisi 75% ja kuukauden päästä 85%, luultavasti venaisin kuukauden.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Rauno Ryöpyn kuntavaali sloganista voi olla mitä mieltä tahansa ja sille kyllä saa naureskellakkin ja itsensä tyhmäksi tekemiselle kanssa. Mutta siinä vaiheessa kun täällä muka paremmisto ilkkuu herran nimestä ja työnkuvasta niin osoittaa kyllä vain sen, että miten lapsellisia "paremmistoon" kuuluvia te olette. Sieltä ala-asteelta voisi pikkuhiljaa yrittää kasvaa vähän, lisäksi siellä sille oli nimi, koulukiusaaminen. Että sellasta.

Toivottavasti tää oli joku läppä
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä taas en ymmärrä, miksi kuitenkin yksityisten terveystietojen piiriin kuuluva asia (toteuduttuaan) olisi jotenkin yhteistä omaisuutta. Jokaisessa lukemassani kommentissa JHA ilmaisi suhtautuvansa rokotteeseen tiedemyönteisesti ja neuvoi muitakin toimimaan niin.
JHA on puolueensa puheenjohtaja. Kyseisen puolueen kannattajat ovat rokotekriittisempiä kuin muiden. Kyse on rokotuksesta, ei mistään masennuksesta. Valitettavasti asia on poliittisesti latautunut.

Jos kerran on tiedemyönteinen, miksi ei voinut vaan sanoa, että ”tokihan minä rokotteen otan”. Pelleilyä sanon minä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas en ymmärrä, miksi kuitenkin yksityisten terveystietojen piiriin kuuluva asia (toteuduttuaan) olisi jotenkin yhteistä omaisuutta. Jokaisessa lukemassani kommentissa JHA ilmaisi suhtautuvansa rokotteeseen tiedemyönteisesti ja neuvoi muitakin toimimaan niin.

Minä en tiedä vielä omaa kantaano rokotteeseen, mutta tiedän, ettten tarvitse montaa minuuttia sen muodostamiseen kun vuoroni tulee. Jos esimerkiksi olisi sastavissa nyt rokote, jonka suoja olisi 75% ja kuukauden päästä 85%, luultavasti venaisin kuukauden.

Jos kysymys olikin siitä, että Halla-aho ei halunnut jakaa yksityisyyden suojaan kuuluvia terveystietojaan tai niihin liittyviä etukäteisspekulaatioita, niin olisihan hän voinut senkin ilmaista.

Ja teoriassa kai voisi olla mahdollista, että olisi joku pitkäaikaissairaus, joka estäisi rokotteen ottamisen, jolloin todella edellä kuvatun kaltainen vastaus voisi olla tosi relevantti. Nythän tuo oli todellakin silkkaa venkoilua ja huomionhakuisuutta.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
JHA on puolueensa puheenjohtaja. Kyseisen puolueen kannattajat ovat rokotekriittisempiä kuin muiden. Kyse on rokotuksesta, ei mistään masennuksesta. Valitettavasti asia on poliittisesti latautunut.

Jos kerran on tiedemyönteinen, miksi ei voinut vaan sanoa, että ”tokihan minä rokotteen otan”. Pelleilyä sanon minä.

Saat sanoa, mutta et omaa oikeutta määrittää standardeja sille, miten ihminen X omista asioistaan tiedottaa. Jos poliitikko Y kävisi rokotuksessa tiedottamatta siitä mediaa, olisiko kyseessä salarokotus?
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jos kysymys olikin siitä, että Halla-aho ei halunnut jakaa yksityisyyden suojaan kuuluvia terveystietojaan tai niihin liittyviä etukäteisspekulaatioita, niin olisihan hän voinut senkin ilmaista.

Ja teoriassa kai voisi olla mahdollista, että olisi joku pitkäaikaissairaus, joka estäisi rokotteen ottamisen, jolloin todella edellä kuvatun kaltainen vastaus voisi olla tosi relevantti. Nythän tuo oli todellakin silkkaa venkoilua ja huomionhakuisuutta.

Siitä huomiosta kai päättivät toimittajat, jotka asiasta toistuvasti kyselivät?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Saat sanoa, mutta et omaa oikeutta määrittää standardeja sille, miten ihminen X omista asioistaan tiedottaa. Jos poliitikko Y kävisi rokotuksessa tiedottamatta siitä mediaa, olisiko kyseessä salarokotus?
Niin. Oman mielipiteenihän minä JHA:n toimista ilmoitin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nimenomaan toimista. Kaikista niistä. Halla-ahoa on ihan relevanttia arvostella asioista, mutta kyllä hänellä oikeus yksityisyyteen on.
En minä ole hänen oikeuksiaan ryöstämässä. Olen vain nimimerkki Jatkoajassa, joka kertoi mielipiteensä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös