Perussuomalaiset

  • 5 418 940
  • 43 667

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiitän kauniista sanoistasi. Joskin penaltiakin on napsunut tässä vuosien varrella useitakin kertoja. Eli aina ei osu maaliin. Allekirjoitukseni sitten paljastaakin, kuinka paljon toiset tätä toimintaa arvostavat.
Mutta se offtopicista. Olisi ikävää saada muikkaria siitä tässä ketjussa.
Nooh, näissä politiikkaa ja uskontoa käsittelevissä ketjuissa paukkuu aina hieman yli. Ja se pitää ymmärtää. Olin itse aika fanaatikko ja kusipää monesti vielä lähivuosinakin. Sisäinen rauha ja elämää yleisesti arvostava äijä olen nykyisin. Siksi en niin kinaa näistä enää. Ei jaksa/kiinnosta. Ehkäpä tänä päivänä häiritsee ainoastaan ihmisten eripuraisuus ja vastakkainasettelu. En ehkä elä enää niin pitkään, että millään olisi mulle enää mitään merkitystä. Ainoastaan jokaisella päivällä, johon saan herätä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 444
Liittyy aiempaan keskusteluun. Näkee lukemalla. Aiemmalle vähättelylle ei olekaan katetta. Silti sama vähättely jatkuu.




Sumentamisyrityksesi on hellyttävää. Toinen puhuu kaikista väkivaltarikoksista kokonaisuutena (ja kesken vuoden) toinen vakavimmista rikoksista. Se nyt ei vain ole sama asia verrata esim. tappoja tai niiden yrityksiä mm. turpaanvetoon.

Vaikkapa tässä linkissä kerrotaan prosentuaalisesti aika huikeasta noususta vakavimpien väkivaltaisuuksien osalta.


Keskustelu muistaakseni lähti kuitenkin pidemmän aikavälin muutoksesta. Yksi vuosi, kun se on muutenkin näin poikkeuksellinen, on huono tarkasteluväli todentamaan sitä. Viime viikolla oli uutinen aiheeseen liittyen myös muualla.

Tilastot paljastavat yllättävän tiedon: Henkirikosten ja nuorten tekemien rikosten määrä on pitkällä aikavälillä vähentynyt merkittävästi
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Turkulaiset pliis, älkää äänestäkö tällaista vitsailijaa meidän valtuustoon.

No mä en todellakaan äänestä. Otan tän johdosta vielä yhteyttä Varsinais-Suomen piirin puheenjohtajaan ja annan kyllä tiukkaa palautetta. Vittu että vitutta tuollaiset urpot, joita persuissa on. Aina saa saatana hävetä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Se oli vitsi. Ei syytä huoleen. Pitää huomioida myös sana ehkä. Ehkä toivoi, ehkä ei.
Yläkoulun pihalla kuulee tämän perustelun usein. Persujen suusta en toki ihmettele vastaavaa, henkinen kapasiteetti kun vaikuttaa pysähtyneen suurimmalla osalla heistä peruskoulun päättötodistuksen myötä.

Voi vittu, se oli vain vitsi. Aikuisen suusta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
No mä en todellakaan äänestä. Otan tän johdosta vielä yhteyttä Varsinais-Suomen piirin puheenjohtajaan ja annan kyllä tiukkaa palautetta. Vittu että vitutta tuollaiset urpot, joita persuissa on. Aina saa saatana hävetä.

Häpeä juu se ensimmäinen fiilis minullakin. Itselle riittää että olen ”vitsaillut” joskus heidän pormestari-ehdokkaan kanssa. Enempiä kommunikointeja en yritä, turhaudun vaan.

Varissuolaisia säälin. Siellä isosti aivan tavallista porukkaa.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
... luulenpa ettei tuo ajatusmalli ole kauhean harvinainen, suurin osa vain osaa pitää mölynsä mahassa.
Sehän se on se joidenkin poliitikkojen dilemma; ei voi sanoa ääneen mitä ajattelee, siinä voi lähteä kannatus tai tulla poliisi tutkinta. Ja jos se mitä ajattelee lipsahtaa suusta, pitää ympäripyöreästi pahoitella väärää sanavalintaa, ei niinkään mielipidettä. Mutta varmaan on se, ettei suurin osa toivo koronakuolemia maahanmuuttajalähiöön. Heitä löytyy vain äärioikealta ja persuista.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Varissuolaisia säälin. Siellä isosti aivan tavallista porukkaa.

Enemmän vakkella kantikset aiheuttavat hämminkiä, kuin maahanmuuttajat. Mä asun aika lähellä Varissuota ja oon tässä ravannut siellä terveyskeskuksessa. Näkee sitä touhua ihan tarpeeksi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Enemmän vakkella kantikset aiheuttavat hämminkiä, kuin maahanmuuttajat. Mä asun aika lähellä Varissuota ja oon tässä ravannut siellä terveyskeskuksessa. Näkee sitä touhua ihan tarpeeksi.

Juu tämä juuri. Itsekin seudulla liikun paljon ja käytän Varissuon busseja. Aika hyvä havaintoprosentti siis. Busseissa jo tajuaa tuon, että isäm_maan_toivommehan ovat taas vauhdissa.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Päivän epäuskottavin twiitti -palkinnon saa Persujen puoluesihteeri:




Kyllä Simokin sen tietää, että ilman näitä ålandeja ja mäenpäitä ei olisi puoluettakaan.
En usko, että puheenjohtaja ja puoluesihteeri ovat tuohtuneita itse ajatuksesta vaan siitä että tuollaisen persuissa valtavirtaa olevan ajattelun esiintulo voi näkyä gallupeissa.
 

ijuka

Jäsen
Päivän epäuskottavin twiitti -palkinnon saa Persujen puoluesihteeri:




Kyllä Simokin sen tietää, että ilman näitä ålandeja ja mäenpäitä ei olisi puoluettakaan.
En usko, että puheenjohtaja ja puoluesihteeri ovat tuohtuneita itse ajatuksesta vaan siitä että tuollaisen persuissa valtavirtaa olevan ajattelun esiintulo voi näkyä gallupeissa.

Koskaan ei näemmä olla tyytyväisiä. Mitä sitten olisi mielestäni pitänyt sanoa? On se kumma miten kaikesta pitää moittia.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Koskaan ei näemmä olla tyytyväisiä. Mitä sitten olisi mielestäni pitänyt sanoa? On se kumma miten kaikesta pitää moittia.
Mulla tuli ehkä vähän hassu ajatus mieleen, että voisi ihan oikeasti teoilla osoittaa ettei puolue halua pitää missään roolissa tuollaista rasistireppanaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tavio taitaa keskittyä vauva-arkeen ja on aika hiljaa.
Pidin Taviota vielä taannoin fiksuna persuna mutta kyllä meikäläisen kelkka on kääntynyt tässä viime aikoina. Äijä on suhteellisen jäykkä puunaama, jolta ns sympatia puuttuu kokonaan. Lisäksi typerät pari twiittiä viime vuodelta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yllättävän kauan meni, että joku persu julkisesti toivoi koronapuhdistusta johonkin mamulähiöön. Nyt nosti Jyrki Åland profiiliaan merkittävästi. Olavi Mäenpään työlle on kenties löytynyt jatkaja. Ålandia virallisesti hieman nuhdellaan, mutta maine vain kasvaa.

Näin sitä persupolitiikkaa tehdään.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikähän olisi ollut vastaus, jos tuohon Ahvenanmaan eikun Ålandin tviittiin olisi vastannut vain "kiitos samaa sinnekin päin".....
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ja se Ålandin puhe oli kauhia
Hurraa, hurraa, hurraa,
Kun kolmellasadalla aivosolulla
Toivoi PS-pomo koronakuolemia
Sunfa-raa, sunfa-raa, sunfa-ralla-lalla-laa
Dorkaa, dorkaa, dorkaa
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pidin Taviota vielä taannoin fiksuna persuna mutta kyllä meikäläisen kelkka on kääntynyt tässä viime aikoina. Äijä on suhteellisen jäykkä puunaama, jolta ns sympatia puuttuu kokonaan. Lisäksi typerät pari twiittiä viime vuodelta.

Itsellä nega-asenne ihan jo herran esiintymisistä esim. A-Studiossa, jossa aika pihalla useimmiten. Mutta twiiteissäkin paljon näitä järjettömyyksiä. Aivan alkujaan itsekin hänessä potentiaalia näin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itsellä nega-asenne ihan jo herran esiintymisistä esim. A-Studiossa, jossa aika pihalla useimmiten. Mutta twiiteissäkin paljon näitä järjettömyyksiä. Aivan alkujaan itsekin hänessä potentiaalia näin.
Mä olin Tavion kanssa yhteisessä paneelissa keskustelemassa vajaa pari vuotta sitten. Äijällä ei ollut mitään sanottavaa. Silloin en vielä pettynyt, vaan laitoin jännityksen piikkiin, koska kysymykseni oli suht kova. Josta miehellä ei niin ollut kokemusta tai tietoa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mä olin Tavion kanssa yhteisessä paneelissa keskustelemassa vajaa pari vuotta sitten. Äijällä ei ollut mitään sanottavaa. Silloin en vielä pettynyt, vaan laitoin jännityksen piikkiin, koska kysymykseni oli suht kova. Josta miehellä ei niin ollut kokemusta tai tietoa.

Juu tällaisissa pettää joskus konkareillakin. Parissa sote-tentissä kuuntelin Ilkka Kanervaa ja jopa Kike Elomaa pärjäsi tuota paremmin. Taviosta tuskin olisi ollut tuota aihetta puimaan. Tavio kun ei oikein Turunkaan asioihin osaa mitään sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös