Mietin tässä nyt sitä, että miksei homopari voisi elää väkivaltaisessa suhteessa? Varsinkin, kun homoudesta tulee "normaalimpaa" eli kaapista ulostuleminen/homoseksuaaliksi tunnustautuminen yleistyy ja homoparitkin ovat samaa suomalaista alkoholisoitunutta massaa? Tuntuu siltä, että kaikki homoparit olisivat automaattisesti täydellisiä vanhempia ja osaavat kasvattaa lapsensa paremmin kuin heterot, sekä muutenkin tuntuvat enkeleiltä vanhempien asuissa? Tämä minua on mietityttänyt kaikissa näissä keskusteluissa, vaikka itsekin uskon siihen, että homojen keskuudessa tälläisiä ongelmaperheitä tulee näin ensimmäisen sadan vuoden aikana paljon vähemmän. Tämä perustuen siihen, että vahinkoraskauksia ei heillä tapahdu ja adoptoitaessa yleensä tosissaan halutaan se lapsi, vaikkakin onhan niitä "mätiä" adoptiovanhempia tässä maailmassa muutenkin, joten en usko, että homot tekevät siihen poikkeuksen, ihmisiä kun hekin ovat siinä missä muutkin.
En ole siis asettunut kummallekaan puolelle homoutta(lähinnä adoptiota) koskevissa asioissa ja ei minua b-rapun pojkarnat haittaa siinä missä kukaan muukaan. Puoleni valitsen sitten, kun olen saanut pätevän kokonaiskuvan, sekä tietoa, mitä vaikutuksia on lapsella elää sateenkaariperheessä, olivat ne hyviä tahi huonoja.