Anna mä kirjoitan niinkuin mä kirjoitan. Keskittyisit edes kerran asiaan, etkä väistelisi ja loukkaantuisi viestistä toiseen. Yleensä kun mennään toisen kirjoitus-, tai puhetyylin kimppuun, niin ollaan paskan keskustelun ytimessä. Kiitos tästä taas. <3Nytkään ei sinun olisi tarvinnut kuin vaihtaa tuo mun muotoon minun ja viestisi olisi paljon miellyttävämpi lukea. Sinä kuitenkin pystyt siihen, niin en ymmärrä miksi et voi niin toimia?
Kuten sanoin, aiemmin, niin kyseessä oli varsin lennokas retoriikka, mutta ottaen huomioon poliisien alkuperäisen viestin mitä tuossa kommentoitiin, niin sitä sai mitä tilasi, eli täysin älyttömään kirjoitukseen älyttömän vastauksen. Minä en pystynyt löytämään tuosta sitä ajatusta, että ei kansanedustaja voi tuollaista kieltä käyttää tason lööppiä.
Ja jos palataan asiaan, niin kai se sitten on agree to disagree. Mun mielestä tuollaiset "onko joku liimanhaistelija kirjoittanut tämän?", "Homotus kaappiin", "Matu, mistä tulet, sinne menet" ja "haitalliset vieraslajit" ovat oikeasti paskaa keskustelua. Sormellaosoittelua ja tökeröä härnäämistä. Jos siitä nousee kohu (kuten tarkoitus on raflaavilla heitoilla yleensä), niin sitten sanotaan että läppäläppä. Se oli maaseudun tulevaisuus, huono vitsi ja ajojahti. Ja se sykli vaan toistuu ja toistuu ja on se jännä kun ei saa sanoa mitään.
Tämäntasoinen retoriikka ei tuo mitään hyvää kelleen. Ei se tuo Persuja lähemmäs omia tavoitteitaan, tai ole muutenkaan rakentavaa. Se on huomionkipeää letistävetämistä, koska sillai kingit toimii.
Ja siis en tarkoita, että mun sielu vuotaa verta, vaan että mun mielestä kansanedustajan on toimittava vähän korkeammalla standardilla. Koska tuo ei ole mitään keskustelua, vaan vittuilua. Öyh.
Tämä on piilovittuilun korkein taso niille, joiden mielestä se on huutaa jostain piilosta että "vittu". Eli kuten ketjussa on aikaisemmin todettu
Se on sitä parempaa vittuilua.
EDIT: lisättu sielun vertavuotaminen
Viimeksi muokattu: