Kiekottoman pelaajan plokkaaminen ja vauhdista "puuntakaa" päähän taklaaminen ei vaan millään voi olla hyväksyttävää.
Ilmeisesti MM95-ylihypettäjät unohtavat sen, koska osapuolina Hifk-ikoni ja puhtoinen marttyyri ja taas vastapuolena vain joku Kärppien tsekkipelaaja.
Mielenkiintoista sinällään, että normaalisti super-aktiivinen HIFK-kirjoittajarinki ei ole puuttunut tähän ketjuun millään tavalla. Voisi vain kuvitella miten paljon tässä ketjussa olisi viestejä tuolta rintamalta, jos esim. Ruutu olisi tuon tempun vetäissyt.
Eiköhän siitä 3 peliä napsahda sillä tilanne on verrattavissa Dan Spangin taklaukseen John Normaniin : Dan Spangin Ruma Taklaus John Normaniin HPK-Kärpät 6.10.2012 - YouTube Kuten Youtuben videosta näemme taklaus on aika samankaltainen Peltosen taklauksen kanssa, tosin eri kohdassa kenttää.
Kyllä Peltosen pitää se 3 peliä penalttia saada.
Siis mitä, pelaajaa ei saa lytätä ennen kuin häntä on kuultu? Mitä te teitte syyskuun tapauksessa? Sitten toteat, että et yritä puolustella ja seuraavassa kappaleessa puolustelet. Tiedäthän, miten teidän puolella oman joukkueen pelaajan puolustajat tuomitaan!Uskomaton angstin määrä täällä Peltosta kohtaan tosiaan on. Peltonen on haukuttu ja lytätty ennen, kun hän on itse saanut sanoa asiassa mitään. Lisäksi vielä HIFK:n kannattajat mitenkään ole alkaneet Peltosta puolustelemaan. Saman säännöt ne koskevat Peltosta, kuin muitakin ja pelikielto otetaan mukisematta vastaan.
Peltosen puolustukseksi on sanottava, että todennäköisesti yritti vain blokata pelaajan pois ja käytti siinä kyynärpäätään. Tahattomasti tai tahallaa siihen en ota kantaa, mutta mitään kyynärpään liikettä en tuosta löydä.
Eikö tekoa saa tuomita? Onko siihen oikeus vain ifk- ja kärppäfaneilla? Miksi vedät tähän jotenkin jokerifanit ja Ruudun mukaan?Mä ihmettelen miksi on olemassa super-HIFK-aktiivinen narririnki. Olen varma että jos JR tekisi vastaavan tempun Joukahaiset-Saipa matsissa niin vastaavassa ketjussa ei olisi yhtään postausta HIFK-leiristä.
Kuka on kenen ihon alla?
Joo,tässä pitäisi kyllä muiden kannattajien ottaa mallia HIFK-kannattajista ja heidän reagoinnistaan esim Ben Amor tapauksen yhteydessä. Vaikkapa tiki10 ja kumppaneista. Toki Peltoselle pitää antaa mahdollisuus kyynelsilmäiseen julkituloon ensin.Peltonen on haukuttu ja lytätty ennen, kun hän on itse saanut sanoa asiassa mitään. Lisäksi vielä HIFK:n kannattajat mitenkään ole alkaneet Peltosta puolustelemaan.
Jos et näe eroa turpaanvedon, pelitilanteessa tapahtuneen rikkeen ja yksipuolisen päällekarkuksen välille, niin en voi sille mitään. Enkä ymmärrä, miten jokin treenimatsin episodi liittyy eiliseen peliin. Kommentoin kuitenkin vielä sitä Peltosen kuuluisaa lausuntoa sen verrn, että olin silloin ja olen edelleen sitä miltä, että Peltonen antoi tunnustusta Kekäläiselle ja kumppanille, eikä todellakaan syyllistänyt. Tietysti mörköjä ja salaliittoja joka puolella näkevät eivät tällaista ymmärrä.Jos sun ajatusmaailma on niin ahdas, että et ymmärrä Peltosen tekopyhyyttä antaessaan lausuntoja SBA-casen jälkeen MTV3:lle osoittaen syyttävällä sormellaan Jokeriorganisaatiota lähtien Kekäläisestä ja ohjeistaen Jokeripelaajia kuinka poliisikuulusteluissa tulee toimia verrattuna eiliseen koiruuteen, niin sun vain täytyy elää sen kanssa. Kuten joku täällä jo aikaisemmin sanoikin, Ville hyväksyy turpaanvedot varauksetta, jos ei ole itse uhri.
Tämä tuntuu olevan kova paikka monelle, kun IFK-fanit eivät olekaan puolustelemassa tekoa.Lisäksi vielä HIFK:n kannattajat mitenkään ole alkaneet Peltosta puolustelemaan. Saman säännöt ne koskevat Peltosta.
Siis mitä, pelaajaa ei saa lytätä ennen kuin häntä on kuultu? Mitä te teitte syyskuun tapauksessa?
Sitten toteat, että et yritä puolustella ja seuraavassa kappaleessa puolustelet.
Hurjasti näyttäisi olevan antipatioita eräillä Ville95:ttä vastaan. Jos vähäänkään osaisivat nikkaroida jalkapuu olisi jo rakennettu.
Ruma temppu Peltoselta ja saanee siitä arvoisensa jälkipenaltin. Yleisellä tasolla kiinnittäisin huomiota myös näihin huomionhakuisiin lentävän joutsenen kuolemiin. Ollaan niin kuollutta hetken ja seuraavassa vaihdossa Fenix on jälleen noussut tuhkasta.
Eiköhän siitä 3 peliä napsahda sillä tilanne on verrattavissa Dan Spangin taklaukseen John Normaniin : Dan Spangin Ruma Taklaus John Normaniin HPK-Kärpät 6.10.2012 - YouTube Kuten Youtuben videosta näemme taklaus on aika samankaltainen Peltosen taklauksen kanssa, tosin eri kohdassa kenttää.
Kyllä Peltosen pitää se 3 peliä penalttia saada.
Jos joku Kärppien pelaaja hakee Villen seuraavassa keskinäisessä, niin se on mielestäni ihan ok. Uskoisin Villen siihen miehekkäästi vastaavan, toisin kuin eräät.
Joku tuossa aikaisemmin ihmetteli, että miksi pitäisi tulla useampi peli penalttia, kun on puhuttu tässä ketjussa yleisesti 3-5 pelistä. Itse näkisin, että nuo 1.9. tapahtumat johtivat myös siihen, että pelikiellot olivat aikaisempaa pidempiä (enkä tarkoita tässä kohtaa SBA:n pelikieltoa). Sen jälkeen mielestäni linja on pitänyt hyvin eli Liusjärvi on tuominnut rikkeet hyvin suhteutettuna aikaisempiin tapauksiin.
Kyllä se varmaan kohta oppii ja lopettaa rottailun. Kyseessä on kuitenkin suhteellisen nuori ja fiksu pelaaja.Itse asiassa tutulta liigapelaajalta kuultuna Peltonen on rottapelaajan maineessa. Pelaa pikkusikaa pelin alla. Eipä vielä ole oppinut Semirin käsittelystä.
tyhmä temppu ja aivan sama kuka sen tekee ja kuka on kohteena. Ben-Amorin temppu ei kuulunut lätkään eikä tämä Peltosen.
Itse antaisin 5 peliä koska kiekko ei ollut lähimaillakaan ja teko oli ala-arvoinen.
Jos joku Kärppien pelaaja hakee Villen seuraavassa keskinäisessä, niin se on mielestäni ihan ok. Uskoisin Villen siihen miehekkäästi vastaavan, toisin kuin eräät.
Niinkö luulet, varsinkin nyt kun viimeisimmästä spontaanista tappelusta annettiin molemmille pukareille neljä matsia pelikieltoa. Eikä kyseessä ollut edes SM-liigaottelu. Jos samassa linjassa pysytään, niin ns. "sovitusta" tappelusta liigassa pamahtaa varmaan lähemmäs 10 peliä. Tuskin Peltonenkaan haluaa viettää Jäähyväis(?)kauttaan pelikieltoja kärsien.