Nyt kun koodiston mukainen retribuutio on nostettu esiin, mä ilmoittaudun siihen osastoon joka ei toivo mitään hanskauksia. Itse kyllä pidän tappeluja luonnollisena osana lajia, mutta erinäisten seikkojen tällä hetkellä vallitessa SM-liigassa mielummin pidän noutajan X pelikelpoisena kuin että taas istutaan useamman pelin kakkua.
JOS sieltä kuitenkin jotain paluupostia tulee, niin en näe että vaihtoehtoja on ketään muita kuin Plihal itse. Meillä ei ole minkäänlaista kultaista noutajaa, Ara ei suvaitse tappeluita, eikä Kärpillä ole muutenkaan ollut tapana hakea avoimesti kostoa muutakuin tulostaulun digitaalien muodossa. That said, Plihal on kuitenkin sen verran lämminverinen kaveri, että aina on mahdollisuus hanskahommille olemassa. Mielummin sitten se turpaanveto kuin että Peltosta alettaisiin sammuttamaan sikataklauksilla. Siinä ei ole minkään valtakunnan järkeä. Paras kosto olisi aiheuttaa Peltoselle ylimääräisiä mustelmia pelin sisällä ja viedä taas pisteet nenän edestä.
Liusjärvellä on todella kiharainen tilanne. Tilanne on kuitenkin tulkinnanvarainen. Jos kurinpitäjä näkee, että Peltonen taklaa, ei yksinkertaisesti ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa enemmän penalttia kuin Spang sai, jolloin haarukka on välillä 4-5 peliä. Jos taas Liusjärvi ei taklausta näe, Peltonen selvinnee 1-2 pelillä. Jotain rankkua tulee takuulla, koska kontakti tulee päähän ja Plihal loukkaantuu. Vaan eipä se pelikielto meitä lämmitä. Vittu näitä liigan tuomareita.