Sellaista toivoisin, että myös mustat pelipaidat sallittaisiin faneilla katsomossa. Ovathan ne kuitenkin Jokereiden paitoja nekin. #eisyrjitä
Joo se kantsii heittää juhannuskokkoon.Kuulostaa hyvältä! Toivottavasti logo olisi ISO!
Onkos kellään tietoa milloin tulevan kauden pelipaita julkaistaan? Menee kyllä heti tilaukseen. Nykyinen on jäänyt pieneksi, ja sen selässä lukee #6 Pulkkinen, joten sille ei ole enää missään tilaisuudessa käyttöä.
Tuskin niitä kukaan tulee päältä repimään pois ja uskoisin, että ihan rauhassa saa kaljakatsomossakin ne päällä olla. Itse en sellaista lähtisi päälle laittamaan, jos sattuisin omistamaan, mutta en kyllä juhannuskokkoon palamaankaan laittaisi. Kaapin perälle ja ehkä sellaista voi jo 20v päästä katsoa ilman surua silmäkulmassa.
Itse heitin mustan lippiksen suoraa roskiin ja tässä jo odotan mahdollisuutta ostaa uuden tilalle. Paitaa ei tullut edes harkittua kun vitutti tuo väri niin paljon.Itse en sellaista lähtisi päälle laittamaan, jos sattuisin omistamaan, mutta en kyllä juhannuskokkoon palamaankaan laittaisi.
Noihin mustiin paitoihin kun vaan se logokin viilattiin uuteen uskoon venäläisten toimesta, niin onhan siinä vähän ikävä stigma taustalla. En kuitenkaan tuomitse ketään, kuka tuon paidan laittaa jatkossa päällensä. On varmasti niitäkin ihmisiä, jotka ovat löytäneet Jokerit vasta KHL-aikana ja tulevat kokemaan syksyllä Jokerit ensi kertaa Suomen sarjoissa.Eiköhän se logo rinnassa merkkaa eniten eikä paidan vuosimalli, väri tai edes numero/nimi selässä?
Itsekin sain aikoinaan polttarilahjaksi mustan Jokeripaidan, missä oli numero häävuoden mukaan ja minun nimeni selässä, mutta en minä sitä peleissä halua enää käyttää. Muiden syiden takia säästän sen kuitenkin ja olkoon se muistona niistä polttareista.Jos mustan paidan kehtaa päälle laittaa, niin palautteeseen saa varautua.
Itsekin sain aikoinaan polttarilahjaksi mustan Jokeripaidan, missä oli numero häävuoden mukaan ja minun nimeni selässä, mutta en minä sitä peleissä halua enää käyttää. Muiden syiden takia säästän sen kuitenkin ja olkoon se muistona niistä polttareista.
Jokainen saa laittaa mielestäni minkävärisen Jokeri-paidan haluaa, oli se sitten perus-musta tai Halloween-viritelmä. Toivon ettei kukaan oikeasti ajattele mustan paidan pitämistä poliittisena kannanottona ja paidan käyttäjien rinnastaminen Z-miehiin on suorastaan ala-arvoinen provo. Mestis-kelkkaan on tervetulleita ihan kaikki kannattajat, myös ne jotka tulivat mukaan vasta KHL-aikana.
Juuri näin. Kiitos komppauksesta!Se KHL aika on osa meidän historiaa, vaikka se nyt jälkeenpäin tuntuukin todella typerältä reissulta. En minä ainakaan pahalla ketään katso, vaikka olisi musta paita päällä. Me ollaan kaikki yhtä suurta perhettä, ja kannatetaan samaa jengiä. En mä halua mitään sisäistä riitelyä hienoon kannattajajoukkoon.
Tää keskustelu menee ihan naurettavuuden puolelle. Miettikää nyt hitto edes vähän. Se mitä ryssät puuhailee nyt on aivan perseestä. Sitä en puolustele ollenkaan vaan päinvastoin. Mutta tällä ajatusmaailmalla minäkään en varmaan ole tervetullut hallille kun olen käynyt khl pelejä katsomassa. Olenko nyt sitten z paska vai häh. Ihan pelleilyä tämä. Jokainen laittaa sen paidan minkä haluaa päällensä ne on kaikki kuitenkin jokeri paitoja.