Pelipaidat

  • 396 975
  • 1 460

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Huhujen mukaan kotipaidan väri tulee olemaan sama, mitä somekanavien taustakuvan taustaväri - eli tummansininen.
Kuulostaa hyvältä! Toivottavasti logo olisi ISO!

Onkos kellään tietoa milloin tulevan kauden pelipaita julkaistaan? Menee kyllä heti tilaukseen. Nykyinen on jäänyt pieneksi, ja sen selässä lukee #6 Pulkkinen, joten sille ei ole enää missään tilaisuudessa käyttöä.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Onkos kellään tietoa milloin tulevan kauden pelipaita julkaistaan? Menee kyllä heti tilaukseen.

Tiedotustilaisuudessa näkyi Off-seasonin aikajana, siinä Pelipaitojen julkistus oli merkitty heinäkuulle. Tosin, fanituotteiden myynti merkattu alkamaan kesäkuussa, joten luulisi että fanipaitojakin tulisi myyntiin samalla.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulostaa hyvältä! Toivottavasti logo olisi ISO!

Onkos kellään tietoa milloin tulevan kauden pelipaita julkaistaan? Menee kyllä heti tilaukseen. Nykyinen on jäänyt pieneksi, ja sen selässä lukee #6 Pulkkinen, joten sille ei ole enää missään tilaisuudessa käyttöä.
Torstain infossa oli aikajanassa merkitty ”peliasun julkistus” kesä-heinäkuun vaihteeseen.

Itsekin ostan uuden paidan samantien, kunhan vaan myyntiin tulee. Oli sitten minkä näkönen tahansa! Toivotaan kuitenkin että olisi Jokerimaisen tyylikäs.

Viimeksi käytössä oli musta Mr. Helsingin paita, mutta ei sitä kyllä enää kehtaa käyttää. Ei siis O’Neillin vuoksi, vaan, noh, menneet on menneitä, nyt katsotaan tulevaisuuteen! Jää kaappiin roikkumaan muistoksi.
Lisäksi löytyy ainakin toi Keklun ajan sininen, mutta mulla myös selässä yhen ryssärotan nimi ja #6, niin se on tottakai myös pannassa. Ysärin liila-vihreä löytyy kanssa, mutta se on junnukokoa, niin alkaa bissepötsi vähän kiristämään siitä Karjala-logon kohdilta.

Löytyyhän tuolta kaapista itseasiassa melkein kaikki erilaiset tän vuosituhannen Jokeripaidat. On ollut tapana, että kun paita vaihtuu merkittävästi, niin sitten ostetaan aina uusi kokoelmiin, ja tuetaan tietty seuraa siinä samalla!

Toivon että uusia fanipaitoja saisi sellaisia joissa on brodeerattu logo sekä ommellut nimet ja numerot, ja pienemmässä koossa kun vaan L tai XL. O’Neillin paitaa kun ostin, niin olisin halunnut ostaa sen ns. game ready, vai millä nimellä se nyt kulkikaan. Mutta tällaiselle 175 pitkälle toi L kokokin näytti päällä siltä, että yllä olisi puolijoukkueteltta.

Kärsimättömänä odottelen fanikaupan aukeamista.

Kummelista tutuilla sanoilla: ”Vihko auki!”
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Sellaista toivoisin, että myös mustat pelipaidat sallittaisiin faneilla katsomossa. Ovathan ne kuitenkin Jokereiden paitoja nekin. #eisyrjitä

Tuskin niitä kukaan tulee päältä repimään pois ja uskoisin, että ihan rauhassa saa kaljakatsomossakin ne päällä olla. Itse en sellaista lähtisi päälle laittamaan, jos sattuisin omistamaan, mutta en kyllä juhannuskokkoon palamaankaan laittaisi. Kaapin perälle ja ehkä sellaista voi jo 20v päästä katsoa ilman surua silmäkulmassa.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulostaa hyvältä! Toivottavasti logo olisi ISO!

Onkos kellään tietoa milloin tulevan kauden pelipaita julkaistaan? Menee kyllä heti tilaukseen. Nykyinen on jäänyt pieneksi, ja sen selässä lukee #6 Pulkkinen, joten sille ei ole enää missään tilaisuudessa käyttöä.
Joo se kantsii heittää juhannuskokkoon.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Tuskin niitä kukaan tulee päältä repimään pois ja uskoisin, että ihan rauhassa saa kaljakatsomossakin ne päällä olla. Itse en sellaista lähtisi päälle laittamaan, jos sattuisin omistamaan, mutta en kyllä juhannuskokkoon palamaankaan laittaisi. Kaapin perälle ja ehkä sellaista voi jo 20v päästä katsoa ilman surua silmäkulmassa.


Itseltäni löytyy Lehtosen musta paita, mutta on kieltämättä kohtalaisen kaukainen ajatus siihen pukeutua enää koskaan. Paitaan kuitenkin kiteytyy kaiken muun negatiivisen auran lisäksi vähän ”jotain mellakantynkää”. Muistoksi jää tuo ja innolla odotan minäkin, että pääsen hankkimaan uuden aikakauden ensimmäisen pelipaidan.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Itse en sellaista lähtisi päälle laittamaan, jos sattuisin omistamaan, mutta en kyllä juhannuskokkoon palamaankaan laittaisi.
Itse heitin mustan lippiksen suoraa roskiin ja tässä jo odotan mahdollisuutta ostaa uuden tilalle. Paitaa ei tullut edes harkittua kun vitutti tuo väri niin paljon.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Sen verran täytyy tähän sanoa, että vaikka itse en aio mustia paitoja tai sen itäsarjan logolla varustettuja kamoja enää käyttää, niin ymmärrän jos joku pitää ja mielestäni sen pitää myös olla ok kaikille, vaikka siitä ei tykkäisikään. Se musta paita voi jollekin olla ainoa ikinä ostettu fanipaita ja samalla vaikka ainoa, joka on taloudellisesti ollut mahdollista hankkia.
 

RDA-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Steelers, AC Milan
Eiköhän se logo rinnassa merkkaa eniten eikä paidan vuosimalli, väri tai edes numero/nimi selässä?

Kaikki eivät vietä vapaa-aikaansa Jatkoajan keskustelupalstalla, joka kyllä rehellisesti vaaditaan että voisi ymmärtää eri paitojen taustalle piilotetut syvemmät merkitykset, poliittisen korrektiuden ja pelaajien historian.
Miksi valkoinen tai keltapunainen on ok?
Saako Tomi Mäen sinisen gamewornin laittaa vaikka hihassa lukee МегаФон?
Onko tervetullut peliin vaikka ei ole seurannut mediaa ja ymmärrä sitä kautta nimeltämainitsemattoman #6 valintojen ongelmallisuutta?
Naapurin Pel..Villen nimellä varustetun paidan status tänään - ok vai ei?
Se ei kaikille ole statement vaan saattaa olla pitkän haaveiltu unelma että on saanut ylipäätään fanipaidan ja selkäpuoli ollut täysin toissijainen asia.
Minä, me, Jokerit!
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Eiköhän se logo rinnassa merkkaa eniten eikä paidan vuosimalli, väri tai edes numero/nimi selässä?
Noihin mustiin paitoihin kun vaan se logokin viilattiin uuteen uskoon venäläisten toimesta, niin onhan siinä vähän ikävä stigma taustalla. En kuitenkaan tuomitse ketään, kuka tuon paidan laittaa jatkossa päällensä. On varmasti niitäkin ihmisiä, jotka ovat löytäneet Jokerit vasta KHL-aikana ja tulevat kokemaan syksyllä Jokerit ensi kertaa Suomen sarjoissa.

Häpeällinen ajanjakso Jokereiden historiassa, jota ei tarvitse erityisesti muistella, mutta ei myöskään voi lakaista täysin maton alle.
 
Viimeksi muokattu:

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos ei ymmärrä ilman Jatkoajan keskustelupalstaa miten kaikki KHL:ään liittyvä muuttui radikaalisti viimeistään 24.2.2022, niin en ihan oikeasti tiedä mitä tehdä. Tuota aikaa ei pidä tuoda esille, ei muistella, ei romantisoida, ei yhtään mitään.

Uusi Jokerit ei mustapaitaisia Z-miehiä kaipaa.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos mustan paidan kehtaa päälle laittaa, niin palautteeseen saa varautua.
Itsekin sain aikoinaan polttarilahjaksi mustan Jokeripaidan, missä oli numero häävuoden mukaan ja minun nimeni selässä, mutta en minä sitä peleissä halua enää käyttää. Muiden syiden takia säästän sen kuitenkin ja olkoon se muistona niistä polttareista.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin sain aikoinaan polttarilahjaksi mustan Jokeripaidan, missä oli numero häävuoden mukaan ja minun nimeni selässä, mutta en minä sitä peleissä halua enää käyttää. Muiden syiden takia säästän sen kuitenkin ja olkoon se muistona niistä polttareista.

Tässä on mielestäni hieno ja terve asenne. Onhan se ihan oikeasti ilman provoilua jokaisen ymmärrettävä, millaisen assosiaation edes nopea ajus kohelosta tällä hetkellä johtaa suoraan Ukrainaan ja siellä tapahtuvaan siviilien terrorisointiin.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokainen saa laittaa mielestäni minkävärisen Jokeri-paidan haluaa, oli se sitten perus-musta tai Halloween-viritelmä. Toivon ettei kukaan oikeasti ajattele mustan paidan pitämistä poliittisena kannanottona ja paidan käyttäjien rinnastaminen Z-miehiin on suorastaan ala-arvoinen provo. Mestis-kelkkaan on tervetulleita ihan kaikki kannattajat, myös ne jotka tulivat mukaan vasta KHL-aikana.
 

AllEternity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Lahden Pelicans.
Jokainen saa laittaa mielestäni minkävärisen Jokeri-paidan haluaa, oli se sitten perus-musta tai Halloween-viritelmä. Toivon ettei kukaan oikeasti ajattele mustan paidan pitämistä poliittisena kannanottona ja paidan käyttäjien rinnastaminen Z-miehiin on suorastaan ala-arvoinen provo. Mestis-kelkkaan on tervetulleita ihan kaikki kannattajat, myös ne jotka tulivat mukaan vasta KHL-aikana.

Samaa mieltä. Alkaa olla niin suorat linjat jollain, ettei kohta uskalla Z-junaa käyttää.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Ehkä parempikin ettei kaikkia näitä mustia paitoja hävitetä. Antaa niiden muistuttaa ajoista, joita emme enää halua takaisin ikinä.

Historiaa kuitenkin, mieluisaa tai ei. Kuinka tyylikästä on pitää näitä paitoja matseihin tässä kohtaa onkin sitten toinen keskustelu.

Tyylikkyys onkin taitolaji, vähän niinkuin pelisilmäkin. Se, että jotain voi tehdä, niin kannattaako aina niin tehdä?

Hyviä kysymyksiä pohdittavaksi.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos se musta paita on ainoa, niin sitä voisi käyttää ehkä max. yhden kerran: Menee se päällä matsiin ja ostaa sieltä uuden paidan. Mutta ymmärrän toki jos ei ole rahaa...

Sinänsä ne paidat olivat niin helvetin rumat, että ihan sama missä liigassa ja millä planeetalla ollaan, moisia ei tulisi ostaa eikä käyttää.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää keskustelu menee ihan naurettavuuden puolelle. Miettikää nyt hitto edes vähän. Se mitä ryssät puuhailee nyt on aivan perseestä. Sitä en puolustele ollenkaan vaan päinvastoin. Mutta tällä ajatusmaailmalla minäkään en varmaan ole tervetullut hallille kun olen käynyt khl pelejä katsomassa. Olenko nyt sitten z paska vai häh. Ihan pelleilyä tämä. Jokainen laittaa sen paidan minkä haluaa päällensä ne on kaikki kuitenkin jokeri paitoja.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se KHL aika on osa meidän historiaa, vaikka se nyt jälkeenpäin tuntuukin todella typerältä reissulta. En minä ainakaan pahalla ketään katso, vaikka olisi musta paita päällä. Me ollaan kaikki yhtä suurta perhettä, ja kannatetaan samaa jengiä. En mä halua mitään sisäistä riitelyä hienoon kannattajajoukkoon.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se KHL aika on osa meidän historiaa, vaikka se nyt jälkeenpäin tuntuukin todella typerältä reissulta. En minä ainakaan pahalla ketään katso, vaikka olisi musta paita päällä. Me ollaan kaikki yhtä suurta perhettä, ja kannatetaan samaa jengiä. En mä halua mitään sisäistä riitelyä hienoon kannattajajoukkoon.
Juuri näin. Kiitos komppauksesta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös