Palokan Keisari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Siis mitä? Miksi koskisi? Olet huutanut paidan ja sitten alat valittaa siitä mitä olet huutanut?Vaihto-oikeus koskee kuulemma myös GW paitoja.
Siis mitä? Miksi koskisi? Olet huutanut paidan ja sitten alat valittaa siitä mitä olet huutanut?Vaihto-oikeus koskee kuulemma myös GW paitoja.
Kuulostaa höpöhöpö-puheilta, GW on kuitenkin ihan eri asia kuin storesta ostettu GI.Siis mitä? Miksi koskisi? Olet huutanut paidan ja sitten alat valittaa siitä mitä olet huutanut?
Tähän en osaa vastata. Itse en ole vaihtamassa omaa GW paitaa mihinkään.Siis mitä? Miksi koskisi? Olet huutanut paidan ja sitten alat valittaa siitä mitä olet huutanut?
Jos huutokaupassa on tehty kohteen kohdalla selväksi, että kyseessä on GI eikä GW, niin ei mitään valittamista. Jos taas on kerrottu huutokaupattavan GW-paitoja, mutta seassa onkin ollut GI-paitoja, niin kaupan purku tai muu kompensaatio on selviö kuluttajan niin halutessa.Ainoat mielipahat ymmärrän pelaamattomissa GI-paidoissa, mutta eiköhän jokainen huutaja tietyllä tapaa tiennyt mihin tanssiin on lähdössä.
GW on asia erikseen, vaikkakin kovaakin kovemmiksi hinnat nousivat, pitäisikö niistäkin nyt saada alennusta?
Vahva samaistumisen tähän viestiin. Eteenpäin sano Jutila mm-kisojen jälkeen!Itsellä aika samat fiilikset, kun Kebiksella yllä. Kyllä mulla jonkin verran GW:n ostopäätökseen tai varsinkin paljon siihen olin valmis laittamaan fyrkkaa vaikutti ajatus, että näitä ei tule yleiseen myyntiin Game readyna tai muuta. En sitten tiedä oliko tää omaa hyväuskoisuutta, puutteellista viestintää vai kenties jotain muuta. En mä kuitenkaan paitaa ole palauttamassa - eteenpäin sanoi mummo lumihangessa!
Itse kysyin tätä sähköpostilla ja vastaus oli, että pelipaitoja ei tule myyntiin.Taisi olla ns. palstatotuus että J-logollisia paitoja ei tule storeen myyntiin, mielestäni mitään virallista julkaisua ei seuran suunnalta tullut jossa niin olisi sanottu.
Sydämestäni toivon että jos ja kun Areenalle ilmeisesti vielä tämän kauden aikana palataan, sinne palataan sinisissä väreissä.
Auts! En ala tästä väittelemään, luulen että sulla tieto taustalla. Mutta pakko vähän ihmetellä, kun joulukuu pystyttiin kuitenkin vetämään sinisessä setissä, kypäristä lähtien. Kuvittelin että seura on paitojen osalta halunnut varautua mahdolliseen paluuseen.Lienee teknisesti täysin mahdoton yhtälö: sinisiä paitoja, niiden kanssa mätsääviä kypäriä, sukkia, hanskoja, maalivahdin kypärän maalauksia yms ei ole olemassa ja moisen setin suunnittelu, tilaus ja tehtaalta toimitus ottaa sen verran monta kuukautta, että kausi on jo ohi siinä vaiheessa kun ne Helsinkiin ländäisivät.
Tämä kausi mennään näillä ja ensi kaudella voidaan nähdä jotain muuta.
Toisaalta noista J-paidoista oli jo huhua heinäkuussa. Ei ollut mikään äkillinen suunnitelma.Auts! En ala tästä väittelemään, luulen että sulla tieto taustalla. Mutta pakko vähän ihmetellä, kun joulukuu pystyttiin kuitenkin vetämään sinisessä setissä, kypäristä lähtien. Kuvittelin että seura on paitojen osalta halunnut varautua mahdolliseen paluuseen.
Areenalle palataan takasin vaan kerran ja se kyllä pitäisi tehdä tyylillä.
Näin se on!Kyseessä on käänteentekevä päivämäärä Jokerien värikkäässä historiassa. Pelipaidan väristä riippumatta.
J-paidat suunniteltiin viime keväänä, tilattiin kesällä ja saapuivat myöhään syksyllä tehtaalta.
Tai neljä numeroa? 1111.Osaako joku äkkisiltään sanoa, että onko nuo rajattu kaksinumeroisiin pelinumeroihin vai saako tuohon myös kolme numeroa, jos niin haluaa? Ois melko kiva lahjaidea, jos kolmella numerolla saa tilata painatuksen.
Helsingin Jokerit - Jokerit - Huuto.net
Osta, myy ja huutokauppaa tavarasi helposti Huuto.netissä! Katso käytetyt pelit, pyörät ja muut kiinnostavat kohteet, sekä luo oma ilmoituksesi nopeasti!www.huuto.net
Aika maltillisia hintoja (suhteessa aiempiin) löytyy vielä. Ehkä jo pieni huutokauppaväsy alkaa näkymään lompakoissa? Vallen paita toistaiseksi aika maltillisessa hinnassa, mutta luulisi sen nousevan. Tuo on kuitenkin todennäköisesti eniten käytetty paita mitä päätyy myyntiin.
Vikla/Eliseev kiinnostelisi kyllä, mutta pitää miettiä tuleeko lähdettyä kisaan mukaan. Sakun paidassakin taitaa olla C-merkki Joensuu-Imatra -reissulta kiinni, eli se ehkä myös kiinnostelee snadisti.