Jep, leikkauksia ovat. Tuo on siis Reebokin paidan malli, että ei ehkä ihan tätä päivää, mutta tarpeeksi hyvän kuvan saa visioitua siitä millaisen paidan Jokereille soisi.
Jep, leikkauksia ovat. Tuo on siis Reebokin paidan malli, että ei ehkä ihan tätä päivää, mutta tarpeeksi hyvän kuvan saa visioitua siitä millaisen paidan Jokereille soisi.
Ostaisin.Mitäs jengi kelaa näistä paidoista?
Mitäs jengi kelaa näistä paidoista?
On komeat! Kaulassa oleva keltainen palkki on hieno yksityiskohta.Mitäs jengi kelaa näistä paidoista?
Ensinnäkin kiitos sulle ja kaikille muillekin palautteesta!On komeat! Kaulassa oleva keltainen palkki on hieno yksityiskohta.
Jokereiden toimisto, kun täällä käytte kuitenkin lukemassa, niin ottakaa suoraan tuosta ensi kauden pelipaidat talteen!
Tuo vieraspaita näyttää kyllä älyttömän siistiltä. Toivoisin todellakin, että tämä on se suunta johon pelipaitoja tullaan viemään ensi kaudella.Mitäs jengi kelaa näistä paidoista?
Todella tyylikkäät paidat! Itse lisäisin myös vieraspaidan alaosaan nuo raidat mitkä ovat tuossa kotipaidassa.Mitäs jengi kelaa näistä paidoista?
Jotenkin vähän halvan näköiset, ei mitenkään pahalla.Mestaruusvuoden tyylisiä paitoja kyseltiin, niin oli pakko toimittaa. Punakeltainen vieraspaita oma visioni.
DIF:llä myös vähän vastaavanlaisia paitoja. Toinen vähän retrompi, ihan hauska vaaleampi väritys.Jotenkin vähän halvan näköiset, ei mitenkään pahalla.
@jokerijunnu:n kotipelipaidat on melkolailla yhteneväiset sen fanien perustaman JHC:n pelipaitojen kanssa.
(Kuvan lähde: facebook)
Taitaa nämä olla paras valinta ja punavalkoinen vieras paita. Tai sitten ne Kekäläisen ajan paidat. Itse tykkään myös Hartwall Areenan ekan kauden paidoista.Mestaruusvuoden tyylisiä paitoja kyseltiin, niin oli pakko toimittaa. Punakeltainen vieraspaita oma visioni.
Vaikka en olekaan täysin samaa mieltä tästä, niin kiitän rehellisestä mielipiteestä!Jotenkin vähän halvan näköiset, ei mitenkään pahalla.
Eikös joku viisas mies joskus ole todennut, että kaikki mahdollinen on jo keksitty. Niin kai myös jääkiekkopaidoissa, pitää vähän "lainata" hyviä ideoita muilta.DIF:llä myös vähän vastaavanlaisia paitoja. Toinen vähän retrompi, ihan hauska vaaleampi väritys.
Joo, itse asiassa mietin pitkään, että mitä paitaa tuo sininen muistuttaa. Sitten muistin, että olin joskus nähnyt juuri tuon JHC:n paidan joskus Roope Rädyn IG:ssä. Tuli siis tehtyä vahingossa melkein täysi kopio.@jokerijunnu :n kotipelipaidat on melkolailla yhteneväiset sen fanien perustaman JHC:n pelipaitojen kanssa.
En tiedä miksi täällä edes keskustellaan mistään muusta paitamallista kuin tästä ylemmän kuvan Jokeri-paidasta.Eikös joku viisas mies joskus ole todennut, että kaikki mahdollinen on jo keksitty. Niin kai myös jääkiekkopaidoissa, pitää vähän "lainata" hyviä ideoita muilta.
On myös hyvä muistaa, että ne (syystäkin) hehkutetut Keklun ajan siniset pelipaidathan on suorat kopiot vanhan kunnon Colorado Rockiesin paidoista.
Eli ei se lainaaminen niin paha juttu ole, kunhan on vaan Jokereiden näköset tyylikkäät paidat, niin käy mulle.
En tiedä miksi täällä edes keskustellaan mistään muusta paitamallista kuin tästä ylemmän kuvan Jokeri-paidasta.
Täydellinen. Ja se on Meidän paita, siihen voi ihan hyvin palata, ei ole edes mitään kopiointia.
Tuskin ketään haittaisi, vaikka näillä "Keklupaidoilla" mentäisiin seuraavat 50 vuotta. Sen verran tyylikäs se on.En tiedä miksi täällä edes keskustellaan mistään muusta paitamallista kuin tästä ylemmän kuvan Jokeri-paidasta.
Täydellinen. Ja se on Meidän paita, siihen voi ihan hyvin palata, ei ole edes mitään kopiointia.
Tälle jysähtää todella kovaa. Omaan silmään paras sommitelma. Vaikka mm. Keklun ajan paidat olivat hienoja, niin ne ovat mielestäni rauhattomampia kuin nämä.Mestaruusvuoden tyylisiä paitoja kyseltiin, niin oli pakko toimittaa. Punakeltainen vieraspaita oma visioni.
Jotain vanhaa, jotain uutta. Kelpaisi.Mestaruusvuoden tyylisiä paitoja kyseltiin, niin oli pakko toimittaa. Punakeltainen vieraspaita oma visioni.
Lyhensin lainausta, mutta neljännen rivin sininen ja valkoinen paita on todella hienoa, noilla voisi hyvin lähteä Mestikseen....
Hahmottelin tuossa internetin ihmeellisessä maailmassa hieman eri paitavaihtoehtoja ja loin niistä noiden yllä mainittujen toiveiden perusteella pari kollaasia. Vaihtoehtoja on tuohon lyöty tarkoituksella aika paljon ja ideana siis hahmottaa sitä tyyli- ja värimaailmaa, jota itse toivoisin näkeväni.