Jos huutaa neljää tappiota viidestä niin antaa täysin eri kuvan. Jatkoajat ja rankkarit ovat aivan kolikonheittoa.Ei taida liigassa olla tasureita, jompikumpi kumpi voittaa aina.
Jos huutaa neljää tappiota viidestä niin antaa täysin eri kuvan. Jatkoajat ja rankkarit ovat aivan kolikonheittoa.Ei taida liigassa olla tasureita, jompikumpi kumpi voittaa aina.
Noniiin, katselin vielä tuon kyseisen yyveen ,sanotaan vaikka vittuilakseni.Oliko toi sarkasmia? Avaa ne vitun silmät ja katso itse peliä. Äläkä kalastele negiksiltä täällä tykkäyksiä.
Mitä hyötyä, kun todellisille paikoille ei juuri päästä? Tätä puskemista tämä on ollut jo pidempään. Varsinkin kovia joukkueita vastaan ollaan oltu aika aseettomia.Tänään oli muuten raikas jalka. Ei ole muutamaan kuukauteen Lukko dominoinut luistelua tällä tavalla pelissä.
Tää on sitä itsensä kusettamista. Kyllä jatkoaikatappiokin taitaa kuitenkin olla tappio2 tappiota, 2 tasuria ja 1 voitto saan itse laskettua
Jos Lukko olis kahdella jatkoajalla tehnyt siis maalin niin mitään kriisiä ei olisi?Tää on sitä itsensä kusettamista. Kyllä jatkoaikatappiokin taitaa kuitenkin olla tappio
Väitinkö niin?Jos Lukko olis kahdella jatkoajalla tehnyt siis maalin niin mitään kriisiä ei olisi?
On pienet marginaalit.
Et, mutta jos Lukko olis nuo voittanut niin olisko kriisiä? 3 voittoa olis kuitenkin viidestä.Väitinkö niin?
Olen huomannut saman ilmiön. Tänään(kin) Gregoirella kyllä oli lapa jo ylhäällä useasti mutta ei jostain syystä kertaakaan tainnut laukoa.Pitkään jo katsellut esimerkiksi eroja juuri esimerkiksi Tapparan pakkien pelaamiseen. Siellä on pakeilla niin 5vs5 kuin ylivoimapelissäkin vetonappi hanakasti pohjassa, josta syntyy paljon vaarallisia tilanteita. Lukon pakeilta lähtee todella vähän kovia maalille asti meneviä laukauksia.
Olis koska pelin taso laskee kuin lehmän häntä. Paikoille ei päästä ja omassa päässä ollaan lapasiaEt, mutta jos Lukko olis nuo voittanut niin olisko kriisiä? 3 voittoa olis kuitenkin viidestä.
Onhan Lukko monta peliä tällä kaudella voittanut huonommallakin pelaamisella. Mutta nyt vaan se maalinteko tökkii niin ettei saada mitään pomppuräkämaaliakaan aikaiseksi. Se ei tietysti ole kovin pienikään vika, tuo maalinteon hankaluus ja hyökkääjien syvä jää.
No en mä nyt näinkään sanoisi. Ilvekseltä ja Pelsuilta voi kysellä kuinka hurjasti niiden peli on viime aikoina kehittynyt. HIFKin ja Kärppien tapauksessa taas on päästy ns omalle tasolle. Jos konttaa alkukauden on pelin kehittäminen huomattavasti helpompaa.Muut kehittyy, Lukko ei.
Lukolla liikaa alisuorittajia.
Toi joukkue tarvii oikeesti jonkun yv.pyörittäjän, saatana.
Ai se pelasi tänään..?IFK oli Royn verran parempi, anteeksiantamaton moka oli olla ostamatta tätä käänteentekevää peluria.
Oikein tehtyjä? Hah! Maali kun maali. Ja voitto on voitto. Vaikkei tänään sitä tullutkaan.Sellaisia oikein tehtyjä maaleja ei Lukko viime peleissä ole juuri tehnyt. Keskustaan on vaikea päästä ja nimekkäät maalipyssyt tosiaan syväjäässä.
Toikin saatana perseulkona luisteleva maalinkiertäjä joka rystyltä sitten lopulta luopuu kiekosta vastustajan hyväksi voi hakea sen kuusinumeroisen tilipussin muualta. Siellä on varmasti Antilla ja Tarella veto päällä kumpi kehtaa liukua enemmän jäällä.Saarela ylivoimalle koittamaan ja kunnon mahdollisuus, kun Mattila lähtee eht:lle.
Niin ikävää kuin se onkin, mä en näe käyttöä Saarelalle. Saarela pelaa itsekkäästi ja suurin osa hänen "kuljetteluistaan" päättyy epäonnistumiseen. Satunnaisesti tulee maali, mutta se ei kompensoi haittoja. Ei jatkoon...Saarela ylivoimalle koittamaan ja kunnon mahdollisuus, kun Mattila lähtee eht:lle.