Jonkinlaista peli-ilon puutetta näkyy. Mailaa puristaa ja viimeistely vaikeaa. Jostain pitäisi kaivaa rentoutta tekemiseen.Kyllä mä laitan jo isohkonkin siivun paskan tuurin piikkiin.
Onni suosii rohkeaa jne.
Jonkinlaista peli-ilon puutetta näkyy. Mailaa puristaa ja viimeistely vaikeaa. Jostain pitäisi kaivaa rentoutta tekemiseen.Kyllä mä laitan jo isohkonkin siivun paskan tuurin piikkiin.
Kestneriltä kauden hienoin suorite, mutta syöttää eikä kukaan ole paikalla.
Juu, huomasin saman hidastuksesta.Kiekko karkasi, rystyltä piti ujuttaa. Meni liian lähelle Taposta, mutt hieno harhautus ja Kasatulli meni kahville
2 tappiota, 2 tasuria ja 1 voitto saan itse laskettuaEi syytä huoleen 4 tappiota 5:teen viimiseen peliin. Se on pojat vaan sitä kuuluisaa treenijumia. Huippukunto ajoitettu kevääseen, silloin kiekot uppoaa ja yv on timanttia.
Tasureita ei ole enää moneen vuoteen voinut tulla2 tappiota, 2 tasuria ja 1 voitto saan itse laskettua
Ennen uusia pelaajia peli kuntoon ja tarkemmin ottaen hyökkäyspeli ja ylivoima. Noilla nimillä pitäisi muutakin esittää kuin tuollaista paskaa.Kalle nyt niitä pelaajia.
Älä nyt pilaa hyvää kitinää faktoilla.2 tappiota, 2 tasuria ja 1 voitto saan itse laskettua
Repo, Kestner, Karjalainen siellä kuitenkin. Ja kaikilla vielä piipussa.Vitun vittu. Väitän, että tämä jengi ei vain riitä keväällä. Liian vaikeaa on maalinteko. Kauhea määrä joudutaan tekemään yhden maalin eteen. En tiedä, hiljaiseksi vetää.
Ei taida liigassa olla tasureita, jompikumpi kumpi voittaa aina.2 tappiota, 2 tasuria ja 1 voitto saan itse laskettua