Peliesitykset kaudella 2022–2023

• 766 812
  • 16 044

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Et kai ole niin yksinkertainen, että määrität Lukon ylivoiman tason yhden minuutin pyörityksen perusteella?

Katso hyvä ihminen laajempaa kuvaa.
Jokainen ylivoima saatu pitkä pyöritys ja keskimäärin yli 2 laukausta per yyvee. Onko toi sitten paskaa ylivoimaa? Mulla on vissiin aivan jäätävän paskat standardit kun ainoa onnistuminen on maali suoraan aloituksesta.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Jokainen ylivoima saatu pitkä pyöritys ja keskimäärin yli 2 laukausta per yyvee. Onko toi sitten paskaa ylivoimaa? Mulla on vissiin aivan jäätävän paskat standardit kun ainoa onnistuminen on maali suoraan aloituksesta.
Niin kun tulisi edes se maali jumalauta. Nolla on nolla.

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oliko toi sarkasmia? Avaa ne vitun silmät ja katso itse peliä. Äläkä kalastele negiksiltä täällä tykkäyksiä.
Tarvii varmaan ihan tarkistaa hidastuksena pelin jälkeen ja myönnän jos väärässä olin.

Vitun huutaminen harvemmin näissä auttaa ja mielestäni en täällä ikinä kalastele tykkäyksiä kun todella harvoin mitään edes kirjoittelen tai varsinkaan mitään turhaa negatiivisuutta lietso.

Ylivoima on ollut todella huonoa pitkän aikaa ja sitä saa aiheestakin huonoksi sanoa.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Teissala alkaa haastamaan Piipposta ja luovuttaa heti kun Piipponen alkaa laittaa vähän takaisin.

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten voi olla näin heikkoa viimeistelyä? Paha tästäkään pelistä on yrityksen suhteen moittia, mutta kun ainoa mikä ratkaisee on maalit ja niitä ei tehdä.

Lukon nykytasolla maaleja syntyy suunnilleen saman verran kuin SaiPalla. Ihan sama kuka siellä on vastassa.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Ensin Lebedeff ja nyt Taponen. Raumalla on ennenkin tehty huippuveskareita kuten Zapolski, Lehtinen ja Lebedeff. Uusin huippuveskari onkin Taponen.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Miten voi olla näin heikkoa viimeistelyä? Paha tästäkään pelistä on yrityksen suhteen moittia, mutta kun ainoa mikä ratkaisee on maalit ja niitä ei tehdä.

Lukon nykytasolla maaleja syntyy suunnilleen saman verran kuin SaiPalla. Ihan sama kuka siellä on vastassa.
Kyllä mä laitan jo isohkonkin siivun paskan tuurin piikkiin.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Lukko aika aseettomalta tuntuu tällä hetkellä. Ei vaan päästä oikein edes paikoille. Vaikeaa on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy