Ihmettelin kun täällä tämän pelin jälkeen hehkutettiin Lukon ulkomaalaisia. Itse mietin pelin aikana että onpa Lukko taas löytänyt mitäänsanomattomat "vahvistukset". Gordon tosiaan vaikuttaa ainoalta pelimieheltä ja sekin lähtee pian.
Jep. Tarkoitin lähinnä sitä että Ässiä vastaan Koivisto sai edes jotain hyvää aikaiseksi. Lauantaina kukaan kenttäpelaajista ei varsinaisesti onnistunut, joten sen perusteella ei viitsi kovasti muuta odottaa kuin reilusti parempaa ihan kaikilta. Eikä siellä vissiin Ahonenkaan paljoa ekan erän jälkeen pelannut, kun sai siinä jo 13. minuutissa aikaiseksi -3.@#16
Koivisto pelasi liigan sivujen mukaan Pelicans pelissä vain n. 10 min. Joko tuossa on virhe tai Virta penkitti Koiviston.
No perhana, unohdin koko Kupittaan pelin olemassaolon. Kommentti Aukista otteluketjusta:@benicio tuo Aukin pyörähdys ja pyllähdys tapahtui Turussa.
Itse olen aika luottavainen, että kunhan luottoa annetaan, saadaankin toisenlainen ukko.AUK oli kuin Bambi liukkaalla jäällä. Koominen ilmestys ja ainakin heikossa kunnossa tosiaan, kuten jossain yllä todettiin. En myöskään usko että näkee joulua täällä, aivan älytöntä hakemista. Odotin kyllä aivan toisenlaista ukkoa.
No perhana, unohdin koko Kupittaan pelin olemassaolon. Kommentti Aukista otteluketjusta:
Itse olen aika luottavainen, että kunhan luottoa annetaan, saadaankin toisenlainen ukko.
Reunanen ollu hyvä tänään.
Mites peliä nähneet: onko puolustus parantanut vai onko Setänen pitäny pystyssä? Positiivista, että puoli peliä ainakin ilman takaiskuja.
Samaa mieltä. Lukko kerrankin parempi, mutta ei uppoa.Jos ei tällä pelillä saa edes pistettä niin kyllä vituttaa. Lukko on nopeampi koko ajan ja ei KalPalla ole ollut hirveästi mitään paikkoja. Melkein siis tietää, miten käy.
Koivistoinen, Reunanen, Danforth, Liedes ja ylipäätään muutenkin nopeajalkaiset jäänyt hyvin mieleen tähän asti.
Joo. Mutta kolmas erä on ollut täysin KalPan hallussa. Lukolla ei ole ollut palaakaan.Tätä toista maalia edelsi kamppi. Herätys tuomarit.
Lukon peli kuoli KalPan maaliin. Olis kannattanu ite tehä aikasemmin, ei tarttis olla heti housut kintuissa kun kaveri tekee.Joo. Mutta kolmas erä on ollut täysin KalPan hallussa. Lukolla ei ole ollut palaakaan.
Lukon joukkueesta huomaa jo kauas ettei nuo ole voittanut pelejä aikoihin.
Niinpä.Lukon peli kuoli KalPan maaliin. Olis kannattanu ite tehä aikasemmin, ei tarttis olla heti housut kintuissa kun kaveri tekee.