Peliesitykset kaudella 2018–2019

  • 267 736
  • 1 954

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saa nähdä, millaisia muutoksia Virta on tehnyt kokoonpanoon. Itse nostaisin Saarelan kakkosketjuun, Antti uskalsi la haastaa rohkeasti Tapparan pakkeja. Puolustuksessa Kukkosella ei tahtonut taso riittää, oli liian kiire kiekon kanssa ja kulmikas liike vaikeutti pelaamista. Tuohon voisi miettiä tilalle Riikola tuomaan sähinää ja tökkimistä, tai jopa Niskala tai Auk. Itse laittaisin myös tässä jo hieman epätoivoisessa tilanteessa Niskalan 7. pakiksi ja kokeilisin ylivoimalle viivalle. Varsinkin 5 vs 3 tilanteessa muuten loistavasti kiekkoa liikuttavan Heinolan heikko laukaus paistaa silmiin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saa nähdä, millaisia muutoksia Virta on tehnyt kokoonpanoon. Itse nostaisin Saarelan kakkosketjuun, Antti uskalsi la haastaa rohkeasti Tapparan pakkeja. Puolustuksessa Kukkosella ei tahtonut taso riittää, oli liian kiire kiekon kanssa ja kulmikas liike vaikeutti pelaamista. Tuohon voisi miettiä tilalle Riikola tuomaan sähinää ja tökkimistä, tai jopa Niskala tai Auk. Itse laittaisin myös tässä jo hieman epätoivoisessa tilanteessa Niskalan 7. pakiksi ja kokeilisin ylivoimalle viivalle. Varsinkin 5 vs 3 tilanteessa muuten loistavasti kiekkoa liikuttavan Heinolan heikko laukaus paistaa silmiin.
Ihan hyviä siirtoja tekisit, mutta tuo Niskala on kyllä aika vaikea tapaus. Hänen kokoonpanossa olemiseen tarvittaisiin runsaasti ylivoimaa ja kädet ristissä joutuisi pelkäämään, että muusta pakkikuusikosta ei kukaan tipu kesken pois pelistä. Kukkonen kyllä joutaa katsomoon. Jatkuvasti ollut pulassa ja osittain ihan omien liikkeidensä takia. Jos DeFazio jatkaa katsomossa, niin Saarela sitten Danforthin ja Koiviston kanssa. Mut kohtahan nämäkin nähdään.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän Defazio pääse tänään irti. Luulisin Pekan haluavan nähdä herättikö katsomokomennus. Harmittaa sinänsä kuin pienellä asenteen muutoksella voisi olla käänteentekevä pelaaja pleijareissa. Vois ottaa vaikka puhelun Toporowskille
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Setänen maalissa tänään. Vähän ihmettelen, että miksi mutta toivottavasti onnistuu.
No jos ei onnistu, niin se on 15 minuuttia ja peli ohi Setäseltä ja Lukoltakin. Mitään tulitustahan Tappara ei tunnetusti harrasta, muuten kuin viimeisessä erässä jos ovat takeissa. Ei niin helppo vastustaja maalivahdille, kun periaatteessa eivät juurikaan huonoista paikoista lauo, muuten kuin tarkoituksella (=ohjureita maskimiehille)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös